Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2003, 17:43
wilco984
wilco984 is offline
Ik heb geen ervaring met dit soort spellen, 'k heb wel is Baldurs Gate gespeeld maar vond de gevechten lastig...
Nu vraag ik me af of et de moeite is om NWN te kopen, kopen jah want ik wil de handleiding er echt bij gebruiken.. en die is aardig dik!
Oud 20-05-2003, 20:09
Verwijderd
Persoonlijk vind ik de baldur's gate serie 10x zo leuk om te spelen dan NWN.

Ik zou eerst oefenen met baldur's gate. Het is even wennen maar je leert het aardig snel.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 14:57
Verwijderd
mijn advies; neem morrowind ipv. nwn.

nwn is een beetje half diablo, half bg2.

en op de 1 of andere manier niet zo fantastisch als het had kunnen zijn

bg2 was koel.

somige gevechten waren wat

maar de vs. draak battles waren altijd lachen
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 18:43
Verwijderd
NWN moet je vooral kopen als je het leuk vind zelf maps te maken enzo, daarvoor is het spel heel erg geschikt
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 21:55
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Havock schreef op 21-05-2003 @ 15:57:
mijn advies; neem morrowind ipv. nwn.
Mee eens. Hoewel Morrowind ook na verloop van tijd gaat vervelen omdat binnen de wereld (die zelf wel heel veelzijdig is) de opties betrekkelijk beperkt zijn. Maar je kan niet alles hebben.

Persoonlijk geef ik nog steeds de voorkeur aan m.n. Baldur's Gate I.
Oud 21-05-2003, 22:34
p-chez
p-chez is offline
Ik vond NWN wel aardig om te spelen. Echter was 't niet geweldig ofzo. Je hebt wel veel vrijheid, en bepaalde acties hebben invloed op het verdere verloop. Veel verschillende wapens, powerups, rassen, henchman, vijanden, etc. Wat dat betreft wel goed veelzijdig.

Ik heb Morrowind enz. niet gespeeld, dus ik kan het niet vergelijken..
Oud 21-05-2003, 22:50
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
NWN is veel beter dan welke rpg ook, maar enkel voor mensen die zich erg verdiepen in het spel en zelf modules gaan maken of in de modules van andere mensen gaan spelen. Je hebt bijna onbeperkte vrijheid qua werelden maken en het systeem om te DM-en terwijl andere mensen spelen is erg goed.
Oud 22-05-2003, 11:11
Verwijderd
De SP-campagne van NWN is leuk -- zei het wat voorspelbaar soms. Ik vind 't echt beter spelen dan BG2, hoewel 't verhaal van BG2 nou eenmaal wel een stuk beter (en ook vermoeiender) blijft.

Qua gameplay is NWN absoluut heer en meester; duidelijke dialogen (met Morrowind zijn de dialogen gekozen d.m.v. steekwoorden, èrg irritant en onoverzichtelijk) en gewoon fijn 3rd person schuin topdown. De camera/view van Morrowind vond ik zo storend dat 't echt ten koste ging van 't spel. NWN speelt hèèrlijk weg. Met de SP-campagne zul je wel een uur of 40/50 zoet zijn, daarna kun je je nog vol overgeven aan door andere users gemaakte campaigns (en sommige zijn echt _goed_).

Met andere woorden; NWN is echt de moeite waard. Graphics zijn top, gameplay is ongeevenaard, en het verhaal? Er zijn zoveel verhalen voor je beschikbaar met NWN
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten