Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2003, 15:52
Verwijderd
Sinds gister kan erkent mijn account op de computer mijn verbinding niet meer, opent hij de explorer en outlook niet meer. Ik verdenk mijn broer ervan dat hij hiervoor heeft gezorgd omdat hij een (wederzijdse) hekel aan mij heeft maar goed.
De computer zegt steeds dat hij het niet kan vinden en dat er een bepaalde fout is, ik zal proberen om de fout hier heen te kopiëren, maar ik weet niet of het gaat lukken. Ook opent mn computer steeds een debugger... Kan iemand me helpen?

sorry voor dit stomme n00b bericht, maar ik weet echt niet wat ik moet doen en mijn broer wil me niet helpen, en nu kan ik niet trilliannen en mn email checken omdat ik op het acount van mn moeder moet!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-05-2003, 15:58
Verwijderd
Ik heb nog ff gekeken naar die bug en die zei dat het aan mn VShield lag, bij mn VShield zag ik dat mn download email scan en mn internet filter disabled zijn, ik kan het hiet verder niet aan passen. Wat moet ik doen!?
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 01:04
Enlightenment
Enlightenment is offline
Vshield is je virus scan.

Kan zijn dat Vshield je MSIE (Internet Explorer) en Outlook Express blokkeert.

Probeer die virusscanner eens te uninstallen.

Ook kun je een andere browser gebruiken, zoals Mozilla Firebird:
http://ftp.mozilla.org/pub/firebird/...-0.6-win32.zip

Uitpakken naar C:\Program Files en dan dubbelklikken op MozillaFirebird.
Default browser op Yes klikken, zodat je voortaan mozilla gebruikt om te browsen. Handig is om een snelkoppeling te maken naar je bureaublad of start-menu.

Succes, en probeer toch beetje lief voor je broer te zijn, misschien issie dan ook lief voor jou.
Oud 21-05-2003, 14:28
Verwijderd
waar uninstall ik VShield? Ik wist wel dat het een virusscan en firewall is, maar volgens mijn broer werd die al tijd niet meer gebruikt en de laatste logs zijn van 2002, toch staat er ook dat het internetverkeer geblokkeerd wordt, en alle dingen om ook email mee te downloaden...

Mijn broer is gewoon heel gemeen En hij doet nu examens maar blijft thuis studeren (want dan hoeft hij nog steeds niks uit te voeren...) dus ik ben voorlopig nog niet van hem af
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 15:41
Enlightenment
Enlightenment is offline
Weet je wat voor versie van Windows je hebt? B.v. Windows 2000 of 98 of XP.
Oud 21-05-2003, 15:58
Verwijderd
windows xp pro

maar ik ben er al helemaal achter. het komt door VShield die in mn McAfee zit, en die al mijn inkomend internetverkeer blokkeerd. Mijn broer heeft dat ding zo aangepast maar wil em niet terug aanpassen of eraf donderen, en ik kan dat niet omdat hij zichzelf master heeft gemaakt van het hele systeem en ik het er dus niet af kan donderen omdat hij mij die rechten heeft ontnomen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten