Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
mijn lievelings 'normale eten' is lasagna.
Maar een paar keer in het jaar eten we: Vooraf: * champignonnensoep of groentesoep (zelfgemaakt of course) * eventueel stokbrood Hoofdgerecht * varkenshaasje (met champignonsaus) * aardappelkroketjes * aardappelschijfjes * witlof * erwtjes Nagerecht * IJs * Slagroom * Verse aarbeien (met sap) * eventueel chocolade sausje lekkerrrrrrr |
![]() |
|
Wie kan hier eigenlijks zelf een beetje fatsoenlijk koken?? Ik kan nog net een eitje bakken en een soepje maken (cup-a-soup hehe
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
hay ik ben Arun!
Jullie kennen me misschien al omdat ik altijd bijna overal op reageer, maaruh daar gaat het niet om! Ik heb een antwoord: Ik eet het liefste Thais of Indonesisch eten. Geeffuh jullie ook ff antwoord??? xx-ies Arun.. *kots*
||
![]() |
Citaat:
Enne leuk dat je ff reageerde.. ![]()
|
Verwijderd
|
hmmz, nou op het moment heb ik heel erg zin in mais-salade. ik heb nie echt een lievelingsmaaltijd, maar een paar dingen vind ik toch wel erg lekker:
pannenkoeken chinees indiaase bloemkooksoep (moeders gerecht) quiche (of hoe je het ook schrijft) wortel-rozijn salade aardappeltjes met mosterd zoiets |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
wij eten zoiets heel vaak, kan aan mij liggen hoor |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forummer onder je #veel+3 Verwijderd | 500 | 17-04-2011 20:36 | |
De Kantine |
Pose-a-question nr. 2 Batave | 500 | 29-03-2010 15:44 | |
Eten & Drinken |
Jouw lievelingseten! KiMZz | 6 | 07-07-2008 21:45 | |
De Kantine |
Wat wil jij weten vd forummer onder jou? PixelDansje | 500 | 10-12-2007 10:58 | |
Eten & Drinken |
lekkerste eten/ en het minst lekkere <<Latin*Metal>> | 21 | 11-08-2003 12:30 |