Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik zou het niet willen
als de president blind zou zijn zouden hem de verkeerde dingen verteld kunnen worden en zou hij het land niet goed kunnen regeren./. ook vind ik het belangrijk dat je wat van de president te zien krijgt. ik bedoel stel je eens voor, wat er in het parlement word afgesproken blijft geheim voor ons ook denk ik dat mensne misbruik zouden kunnen maken en hem dingen laten tekenen waarvan hij denkt dat het 1 iets is terwijl het in werkelijkheid iets anders is.. ook zou een blinde president waarschijnlijk mede blinden voortrekken maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn met doven heb ik al iets minder problemen.. die kunnen leren liplezen om zo te kijken en die kunnen nog wel zien.. bij doven sta ik neutraal en bij blinden negatief |
![]() |
|
Doven of blinden kunnen niet goed functioneren op zo'n plaats in de maatschappij. Ik heb niets tegen ze, maar het is gewoon waar. De telefoon en televisie en radio en weet ik veel wat nog meer is allemaal nodig om een goede besturende functie uit te oefenen. Hoe wilde je het anders doen... alles per e-mail?
|
|