op dit moment Ronald Koeman, hij heeft van een zielig Ajax (sorry dat ik het zeg) weer een team met aanzien gemaakt (op dit moment dan)
ff offtopic:
Citaat:
Sir Alex Fergusson
Wat die man wel niet allemaal gepresteerd heeft vind ik echt klasse. Elk seizoen weer weet hij z'n team er zo neer te zetten dat ze verrassend, verfrissend en geweldig voetbal spelen.
|
sjah...tis idd geweldig wat ie de afgelopen 16/17 jaar voor United heeft betekend, met nadruk op de afgelopen 9 jaar...en ondanks dat ik United supporter ben, overdrijf je nu toch wel enigzins.
Alereerst, jah, hij zet z'n team verassend neer, té, dat je denkt van, wat doet híj nou weer
Verfrissend voetbal is ut ook niet, zit nog steeds met smart te wachten op het spel uit 98/99
en geweldig is het allerminst, goed, het team heeft een knappe prestatie neergezet door de titel te pakken in de laatste weken, maar daarvoor meosten we wel een hoop goedmaken uit de eerste helft van het seizoen (en een Arsneal dat het kampioenschap wel heel makkelijk uit handen geeft
)
Ik wil Ferguson en het team absoluut niet afvallen, maar het is nog neit een geweldige ploeg dat geweldig voetbald en kunnen voorlopig nog niet mee met de Europese top...maar ik heb geduld en weet dat de spelers het kunnen (hun meoten het uiteindelijk doen en niet alleen een manager)
Maar goed, beste trainer is zeker Koeman!!!