Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind dat je NU al te ver gaat, alleen al om het feit dat je na 2 dagen al verder wil..
![]() Kvind het wel heel snel. geef dat meisje eens de tijd om het gevoel te krijgen dat je voor HAAR kiest en niet voor de SEKS... Nahja moet je ook zelf weten, maar als ik jou was zou ik het niet doen en gewoon wachten ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik zou er in ieder geval nog een paar weekies mee w88 en als het dan gebeurt of je maakt een begin om iets bij haar te gaan doen( jah kweet nie precies hoe ik het uit moe legge haha) dat je er dan bij zegt: ja als je niet wil dat ik iets doe kan je dat gewoon zeggen hoor of iets in die richting nou ik weet het verder ook nie....
xxxx sil |
![]() |
|
kijk even hoe zij reageert als jullie aan het zoenen zijn. Gaat zij ook een beetje verder, dan zou je kunnen vragen of je wat verder mag gaan, en dat zij het dan kan zeggen als je te ver gaat. Maakt zij helemaal geen aanstalten, dan zou ik het lekker even bij zoenen laten, en het voelen en de rest voor wat later bewaren.
|
als je haar een veilig gevoel wil geven wacht dan eerst een paar weken en behandel haar lief enzo... da je haar echt het gevoel geeft da ze niks verplicht is enzo !! Na een paar weken kan je voorzichtig proberen te "voelen" of hoe ge het ook wilt noemen, en na een maand ofzo of weet ik veel wanneer kan je vragen of ze verder wilt enzo ... snappie ?
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Geen respect voor vrouwen Rikje18 | 28 | 19-07-2012 22:24 | |
Seksualiteit |
vriendin durft niet te zeggen.. ikke...... | 8 | 29-11-2011 15:09 | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart topic #128! darkfairy | 493 | 15-05-2008 19:52 | |
Seksualiteit |
hoe moet ik het vragen ? :-( maffiow | 68 | 09-12-2003 15:52 | |
Verhalen & Gedichten |
(Is dit een leuk idee als ik het beter uitwerk?) [Verhaal] 'Zomaar.' Rhinus | 5 | 01-08-2002 11:43 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn fout | 2 | 22-08-2001 21:17 |