Advertentie | |
|
![]() |
|
Niks, wij mogen namelijk helemaal niks qua eten/drinken mee naar binnen nemen
Er wordt wel rondgegaan met thee en koffie, that's it ![]()
|
Verwijderd
|
Ik neem zelf altijd een flesje Spa en een banaan oid mee, maar ik heb het nog geen een keer aangeraakt. Als ik geconcentreerd aan het werk ben denk ik niet eens aan eten. Het enige wat ik tijdens het examen drink is het pakje appelsientje/goudappeltje wat we van school krijgen...
|
![]() |
|
Dextro Energy
![]() Neem er één en je vreet het hele pakje leeg, die dingen zijn lekker!! Dan nog een flesje AA voor nóg meer energie (kan 's avonds er niet meer door slapen, al dat energie) En verders een pakje sultana (voor de gevreesde 4 Uurs Trek, ik heb al mijn examens 's middags). En natuurlijk kauwgum, dat schijnt de hersenen te stimuleren. Oja, heb ook nog een flesje water erbij, voor als ik dorst krijg van al dat zoets. Wij krijgen thee, en dat neem ik altijd, alleen aan het eind van het examen staat het er nog, koud, met een slok eruit gedronken. Meer mensen last van dit symptoom?
|
Ik eet helemaal niks tijdens het examen..
ook niet van die energy snoepjes.. Ik heb alleen een flesje spa bij me en het drinken wat we van school krijgen.. Heb niet echt het idee dat ik bijvoorbeeld van dat dextro energy nodig heb..
||
Citaat:
![]() ![]()
|
ik zorg dat ik lekker uitgeslapen ben.
sta dan op ga ffies wakker worden ![]() douchen wassen enz enz.. dan ga ik lekker ontbijten! zoals geroosterd brood met een eitje erop en nog een broodje met tomaat ![]() als ik dan naar school ga neem ik een fles mee met daarin limonade (wat suikers he) en dan neem ik steeds iets anders mee. bijvoorbeeld koekies, sultana, snoepies *tjah dat was het, heb nog maar drie examens gehad.. maar ik hoorde dat je ook weer niet te veel suikers moet in nemen schijnt ook weer slecht te zijn.. maar goed dan wordt er bij ons ook nog een kopje thee langs gebracht.. je mag dacht ik ook om koffie vragen.. maar goed dat was mijn voedselweb dus ![]() CIAO
|
ik heb de afglopen twee dagen steeds iets te eten meegenomen, maar tijdens de examens heb ik echt totaal geen honger, ik denk dat ik zo geconcentreerd ben dat ik het niet eens voel
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar boeiend.... alweer bijna voorbij!! ![]()
|