Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik zou het niet leuk vinden, hooguit grappig. Het zou me in ieder geval niet specifiek opwinden en ik zou het ook niet als vreemdgaan zien, mits er natuurlijk geen gevoel bij komt kijken van haar (mijn vriendins) kant.
In ieder geval is het van een compleet andere orde dan wanneer ze met een andere jongen zoent. |
![]() |
|
Met een ander meisje dan ligt het eraan om welke reden. Als het als geintje gebeurd kan ik er nog wel om lachen. (ligt ook aan mijn bui
![]() Maar liever ook niet ![]() Met een jongen dan zie ik het wel als vreemdgaan. (kusje als vriendschappelijk gewoon bij een verjaardag ofzo kan. Maar bij het uitgaan NIET!) Vreemdgaan = Exit
||
Citaat:
![]() jah en als ze graag de hond van de overburen over zich heen laat gaan mag ze dat ook... het gaat er hier om wat ik zou vinden als mijn vriendin met meisje zou zoenen niet hoe ik het zou vinden als ze de buurman nam... en als mn vriendin tegen me zegt "mag ik da keer uitproberen met ander meisje" mag ze da wel van me.. als ze het niet zou mogen doet ze het mayb stiekem en das nog veel erger
|
Ik zie het niet als vreemdgaan. Als ze met een andere jongen zoent zie ik dat wel als vreemdgaan.
![]() Moet ik er wel bij zeggen dat: - Haar gevoelens dan nog steeds grotendeels bij mij moeten liggen. - Ik er van tevoren van wil weten, en met wie - Ik wil het zien ![]() Als dat zo 's dan mag ze van mij part heel soms met haar het bed in duiken als ze dat graag zou willen... ![]() ![]()
|
mijn vriendje vind het ookwel leuk, als hij mee mag doen
![]() nee en als mijn vriendje met een jongen zo zoenen (wattie nooit zou doen) zou ik me eerst doodlachen maar het er daarna nog wel even serieus over hebben (1 keer is leuk, maar 2keer wordt me te veel, en dan al helemaal niet met dezelfte jongen!!)
||
Citaat:
Als ze mij er maar niet voor zou dumpen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vraagje voor de jongens Overpowered | 71 | 21-02-2008 10:09 | |
Liefde & Relatie |
Het is bijna valentijn... (voor de jongens) Kleintjeyakult | 9 | 16-02-2004 08:56 | |
Seksualiteit |
voor de jongens; vraagje Tulpje6 | 21 | 04-06-2003 09:20 | |
Seksualiteit |
Voor de mannen : welk maatje vind je het mooist ? David | 126 | 28-04-2003 11:26 | |
Seksualiteit |
Voor de jongens: (te) krappe vrouwelijke bedpartner--> last van (zere) eikel luckyleo | 3 | 10-11-2002 13:43 | |
Seksualiteit |
voor de jongens:sex betekent niets? moondancer | 22 | 07-01-2002 19:24 |