Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Op 21 19 vroeg Evito op de Kantine ook al een raadsel, namelijk waarom zijn de bananen krom.
Het traject van de speelbal tekent een vraagteken, dus het symbool voor waarom. (Maar die zwarte impacttrajectjes van de rode ballen...ik haat snooker. Ik ben in tegenstelling tot drs P. niet van mening dat snooker een vorm van visuele poëzie is. Maar die zwarte lijntjes hebben geen nut voor het potje snooker.) Waarom zijn de bananen krom is een rijmpje...en daarbij een nutteloze vraag, want de vorm heeft niets met de functie te maken. Snooker is het toppunt van nutteloosheid, dus ik denk dat dat het antwoord is: Nutteloosheid. Net als DK. Dus it is weer een nutteloos topic.
Laatst gewijzigd op 19-05-2003 om 23:03. |
![]() |
|
Haha. Terror Koe had het goed, geniaal! Het antwoord is inderdaad banaan. Hint 1: Op de tekening zie je een snookershot dat ietwat buigt, dat noemt men een banana-shot vanwege de vorm. En Hint 2 klopte inderdaad, om 21:19 postte ik inderdaad die vragen over de bananen. Een nieuw raadsel volgt!
|
![]() |
|
Nieuw raadsel:
Hint 1: http://members.home.nl/atwt/ Hint 2: De domeinnaam wordt op dit moment ter overname aangeboden via de Domeinenbank. Bent u geïnteresseerd in overname klik dan hier. Laatst gewijzigd op 20-05-2003 om 08:53. |
![]() |
||
Citaat:
in die dir structuur komt ook soort van de datum langs waarop hij die speech gaf... 28 Augustus (8/28, in amerikaanse dagaanduiding.) maar 't getal daarna is niet 't jaar waarin hij 't gaf .. ehr.. ik zoek verkeerd denk ik ... /atwt/4/8/2/8/5/1/OZ/ of eh.. As The World Turns.. seizoen 4, aflevering 8, 2e minuut, 8e zin, 5e woord, 1e lettergreep = OZ .. erh.. ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 20-05-2003 om 09:46. |
![]() |
|
Offtopic: HOE OUD BEN JE?? TWINTIG?? ACH, JE BENT 2 JAAR OUDER DAN M'N OUDSTE DOCHTER, EN JIJ KOMT MIJ VERTELLEN HOE IK DINGEN MOET DOEN??? FOKK IT MENN, FOKK IT...
||
Citaat:
![]()
|
atwt is een programma en oz is een programma
atwt slaat terug op omdraaien, net als het wavje als je oz omdraait krijg je zo wat dus op zondag kan duiden as the world turns, hmm als je world omdraait staat er dlrow, moet ik een rij downloaden? lol ik snap mezelf niet meer ![]()
|
Droom.
Je link verwijst uiteindelijk naar een topic met een stukje uit het gedicht 'A Dream' van Edgar Allen Poe. Hint een. En www.droom.nl is een Domeinbank-url. Hint twee. (En volgens Chaos is dat wavje een stukje 'I have a dream' van MLK, maar ik heb het niet geluisterd. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() waarom heb je trouwens [I] erachter staan? was je van plan de 500 post te halen en er nog een te openen? (wendy ziet het al voor zich dat ze die dan mooi niet opent ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|