Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar is het onderwerp 'modellen' (hfst 6 uit Scoop natuurkunde 2)belangrijk voor de examens? Dat hebben we nauwelijks behandelt in de lessen wegens tijdnood |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oftewel sommen als: "bereken hoeveel energie er nodig is voor het opwarmen van 5 liter water van 25 graden naar 100 graden"? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Geen inductie en wisselstromen voor NK1,2?
Komt dat even mooi uit, ik ben namelijk ontzettend slecht in electriciteit, op dat proefwerk had ik m'n laagste cijfer. En we hadden het in de vierde, dus het is ontzettend lang geleden. ![]()
|
hmm, jullie klinken allemaal of t makkelijk gaat worden, volgens mij ga ik er helemaal nix van bakken (NA1,2), maar gelukkig heb ik al me andere examens voldoende dus moet ik maar ff een 2.8 halen om een 5 te staan, moet wel kunnen dacht ik zo maar. Maar als ik die examens van de vorige jaren maak dan haal ik ook maar hooguit een 4 ofzo, dus dat wordt nog beetje buffelen ook,
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Vragen over de studies Biomedische Wetenschappen/Chemie/Geneeskunde Creamcracker | 20 | 14-08-2004 17:26 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de bijbel klopt niet Korsakoff | 122 | 21-10-2003 17:18 | |
Verhalen & Gedichten |
Lord Of The Mouwophouders. HeiNZ | 22 | 24-07-2003 16:49 | |
Eindexamens 2003 |
[Natuurkunde VWO] Stel hier al je vragen en vertel hoe het ging! Snufje | 147 | 27-05-2003 21:52 | |
Eindexamens 2003 |
[Natuurkunde, HAVO] Stel hier al je vragen en vertel hoe het ging! Snufje | 52 | 27-05-2003 08:52 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |