Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
shirtje met print eronder,ketting an mijn broek,allstars eronder ( ik heb de schurft aan "nette" schoenen) en een grote zonnebril om het geheel af te maken. of dit alles bijelkaar een hip geheel vormt zal nog moeten blijken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
sneakers????? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar er is een ongeschreven regel die zegt : ts begint,dus brand los! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
van mij mag ie
maar alleen als t gaat over je uitgaansoutfit als je wil weten waar je uit kan gaan of om te vertellen waar je heen gaat moet je hier zijn:http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=823374 g aje gang als ik uit ga doe ik mn gewone kleren aan, als ik nieuwe heb moet ik die laten zien natuurlijk, beetje make up bijwerken en dat was t wel |
![]() |
||
Citaat:
Zie ik nog wel. |
![]() |
||
Citaat:
Ik ga naar discotheek the villa Wat doe ik aan? Een lage broek of een rokje. Een truitje, bij een rokje meestal een truitje met lange mouwen en geen blote buik oid. Bij een broek misschien iets bloter. Ik compenseer het met elkaar ![]() En qua schoenen, ik wil dat ze lekker zitten, er leuk uit zien, en ik wil er op kunnen dansen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ga deze zaterdag weer voor de eerste keer sinds lange lange tijd als vrijgezel uit, dus ik heb heel veel zin en ik eis een geweldige avond ![]() Twee vriendinnen geven een feest, dus eerst daar even langs en voetbal kijken, daarna uit in de best leuke plaatselijke discotheek waar ik al in geen eeuwen ben geweest. Outfit moet nog even naar gekeken worden. Het wordt een beetje jaren '50/'60 stijl denk ik, de krultang erin dus! ![]() Verder een lichte spijkerbroek, bruin colbertje en roze ballerina's. Over de rest ben ik nog niet uit ![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() uhhh Vrijdag ga ik naar een examenfeestje en daarna wat drinken in Ede ofzo.En dan trek ik iets heel leuks aan zodat ik extra opval tussen al die trollen en mormels ![]() ![]() Zaterdag avond weet ik nog niet precies wat maar het wordt of Tivoli of een mexicaans salsa café-thingy.Waarschijnlijk trek ik dan zoiets als mn nieuwe baggy en een hot'nSteamy hemdje...(omfg dit klinkt fout ![]() uhh , nou je hoort het nog. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dus dat ga ik vant weekend doen. En verder geen flikker want dan ben ik eindelijk klaar mets chool! ow, hoogstwaarschiojnlijk zijn er wat examenfeessies.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Op stap zonder jullie leider, dat kan niet he jongens! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zal ik uw voeten masseren? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
nu! NU OOT! ik zeg het nog één keer oot! en ik kom toch allang en ik doe iets heel onhips aan en ik neem mijn kale lesbie mee met tuinbroek en natuurlijk sta ik de hele avond bij jullie! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En je weet dat ik aan gehele onthouding doe maar voor die geile stekelpot met tuinbroek van jou maak ik maar al te graag eeen uitzondering ![]() ![]() en ik maak lekker geen foto ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee beeb, natuurlijk ben je ook uitgenodigd, ik had je alleen nog niet gesproken ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||