Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Nee, dan snap ik het wel. |
![]() |
|
Ik vind het wel grappig als mensen die ik ken reageren op mijn reacties op het forum. En zelf ga ik ook wel us reageren op die van mensen die ik ken hier.
||
Citaat:
|
Ik zoek zelf wel eens op namen van forummers die ik 'irl' ken en zij doen dat ook bij mij. Vind ik niet erg, weet wel dat sommigen hun forumnaam niet willen zeggen omdat ze niet willen dat hun posts door bekenden gelezen worden... ik zit er niet mee.
|
Ik mag je dan wel kennen, maar ik voel me niet aangesproken.. geloof ik. Ik doe dat toch niet?
Anders is het onbewust.. en ach als je anoniem wil zijn, neem je een andere nick zou ik zeggen ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Als je er zulke problemen mee hebt, waarom zeg je dat dan niet tegen die persoon?
Ikzelf zoek ook regelmatig mijn vrienden op om te kijken waarop ze reageren en wat ze dan zeggen. Als ik het leuk vind, dan geef ik op hen een reactie. Meestal reageer ik gewoon normaal, ga ik dus niet op zoek naar mensen die ik ken....
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mensen die ik irl ken doen dat niet, voor zo ver ik weet.
Ik betrap me er op dat ik zelf wel vaak ga kijken op een forum of in een topic als ik er een bepaalde naam achter zie staan en dan wil ik ook nog wel eens reageren, maar ik geloof niet dat die mensen dat door hebben. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
wie luistert hier metal en vinden jullie dat ouderen hier in nederland metal mogen lu metalhead1990 | 42 | 29-11-2012 17:02 | |
Studeren |
Stage in het buitenland: sept 2009 - feb 2010 ¥iiitt!! | 6 | 05-04-2009 22:05 | |
Algemene schoolzaken |
Grappige Leraaruitsprake Magican | 236 | 04-02-2007 16:30 | |
Liefde & Relatie |
Weet niet wat te doen... Fluff-Ball | 23 | 29-10-2004 14:11 | |
Games |
[Far Cry]Hoe vinden jullie het? W00t@n00bs | 30 | 31-03-2004 08:48 |