Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
FPS zuigt ook zwaar, zelfs alles op low. Niet echt super uitgewerkt. Wapens zijn standaard en zien er niet super uit, sounds van de guns kloppen ook niet. Enige mooie eraan vind ik de surroundings... |
![]() |
||
Citaat:
Gameplay vind ik wel vervelend worden na negen levels.. het is een level indoor, dan weer outdoor, en standaard mercs. Okee, ze worden steeds vervelender, met riot shields, maar de essentie blijft hetzelfde. Ik weet niet, had ik ook wel verwacht. Ik vind het gewoon een leuk spel, maar niks om superstijl van achterover te slaan. |
![]() |
||
Citaat:
Het spel speelt gewoon traag en irritant. en aan mijn specs ligt het niet (P4 2400Mhz, 512 DDR MBram en Nvidea GeForce 4 TI 4800SE) dus dan denk ik toch echt dat het spelleke een btje traag is...
||
Citaat:
|
![]() |
|
hm dat ie langzaam reageert enzo snap ik niet echt hoor..
![]() ![]() mijn specs: p4 2ghz radeon 9700pro 512mb ram alles stond nu op medium en dan speelt het erg soepel, high nog eens proberen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() CoD niveau zou imho iig al een stuk bter zijn.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De feeling klopt gewoon voor geen meter.. En als je toch redelijk rond de recommended settings zit en je doet alles op laag en het loopt totaal niet soepel dan klopt er iets niet. Dan kan je gaan proberen MENINGEN van anderen naar te gaan halen maar dat heeft geen nut. Dat jou nou tegen alles in moet gaan en je gelijk moet krijgen is best. Je krijgt het van nu wel maar je hebt het niet ![]() De feel klopt voor geen meter. De veranderingen in settings maken te weinig verschil. En het spel is of stotterend opgebouwd of ze hebben de verkeerde recommended specs aangegeven ![]() Heb het trouwens al lang van mn computer afgegooid. Ken genoeg van die 13 in een dozijn spellen... |
![]() |
|
Het ging er om dat de reviews over het algemeen (erg) positief zijn, vandaar uit concludeer ik dat de feel op zich dus geen ramp is. Ik bedoel niet te zeggen dat je een bitch bent waar het nooit goed voor is. Maar wat jij beschrijft, maak ik zelf eigenlijk niet zo mee. Ik vind het wel voelen als een echt persoon op een eiland. Okee, misschien zou ik irl hossend en duikend en rollend en springend door de levels raggen, maar ik vind het over het algemeen wel kloppen. Alsof COD zo goed klopt. Daar rende ik ook door het veld als een bezetene, dat was ook geen goed idee in de echte strijd in 1945, toch? Het is me niet precies duidelijk wat jij (of jullie) dat zo ergerlijk vinden. Voor mij wordt het te monotoon, de geupgrade mercs en mutanten zijn in weze niets anders qua tactiek, alleen sterker.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
CoD was op hoogste niveau zeker een goed spel...
Je bunnyhopte je was dood.. Op multiplayer is het een spray n pray fest geworden waar ik dus totaal niet van hou.. Sproei spellen zoals far cry trekken mij bij voorbaat niet... vooral niet als de "feel" niet goed is. Hou ik het liever bij ravenshield (dat zeker ook niet bugvrij is) en straks splinter cell.. Ik speel die demo non stop. Dat is nog eens een spel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik speel hem nu een tijdje, en ik moet zeggen dat ik hem toch wel goed vind, al kan ik me voorstellen dat ie op een gegeven moment gaat vervelen, het is veel herhaling.
De graphics en physics zijn wel enorm goed, wat het zeker beter speelbaar maakt, af en toe een beetje rondkijken, er is veel detail en alles ziet er goed uit. Ik denk niet dat het spel het echt van de gameplay moet hebben, na 1x uitgespeelt te hebben heb je het denk ik wel gezien.Online lijkt me ook leuk, alleen lukt me dat niet ![]() |
![]() |
|
![]() |
Mwa, ik vond de demo wel geinig. Als je die gasten uit de helikopter afschiet, vallen ze cool naar beneden. Ik verstopte me ook een keer achter een kist op het strand. Kwam er zo'n mercenary aan, zegt ie "Are you hiding?" Ik kom snel achter die kist vandaan en knal hem overhoop. Dom van die gast, maar dat was waarschijnlijk omdat ik het op easy speelde
![]() Het loopt wel goed op mijn systeem met alle settings op medium/high op 1024x786, ik heb een Ahlon 2500+ en een GF 5900 XT. Maar toen ik het later nog een keer opstartte, hoorde ik de vijanden niet meer schieten, en hoorde ik handgranten niet meer exploderen. Daarvoor was het geluid prima, ik heb trouwens een audigy player geluidskaart. Ik heb op het far cry forum gelezen dat meer mensen zulke problemen hebben. Beetje buggy dus. Ik denk dat ik wacht tot het voor een budgetprijs verkocht word.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|