Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
in dat boek staan vrouwen en mannen, met daarboven een nummer. Op de bladzijde staat wie ze zijn (denk aan: naam, leeftijd, woonplaats, voorkeur, etc.) IN de map kan cupido zijn liefdesinspiration halen. De map heb ik ook zelf bekleed jah, met een soort behang. De veren horen bij de pijl en boog.. ze zitten op de pijl. Jij vind misschien dat die getallen er slordig opstaan, ik vind dat ze er speels op staan, zodat het geen strak geheel zou worden, want dat past er niet bij, aangezien de rest rond is, etc. zo duidelijk? |
![]() |
|
stuk duidelijker ja....
en slordig bedoelde ik niet negatief, ik zocht het woord speels...alleen kon er niet op komen.. persoonlijk vind ik het beeld in deze omgeving geen spanning uitstralen...misschien in de juiste omgeving en met juiste belichting dit effect wel bereikt word. nog 1 vraagje...heb je er nou een soort naamkaartje aan vast gedaan? en jammer dat de hartjes te blokking zijn.. voor de rest wel leuk geheel |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat naamkaartje is zodat de mensen aan wie ik het moest laten zien (bij die opleiding) kunnen weten dat het van mij is en dat mijn onderwerp spanning is, op de achterkant staat een kleine uitleg. De hartjes zijn blokkig, dat komt doordat het een pijl moet voorstellen, ze hebben een blokkige vorm omdat de pijl vervorm is naar een hart, maar nog wel duidelijk moet zijn dat het een pijl moest voorstellen, snap je? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het persoonlijk niet zo mooi...
De link naar de 'spanning' is erg moeilijk te leggen, de hartjes zijn er noch als pijlen noch als hartjes uit, het oogt allemaal te rommelig en de belichting ziet er niet echt goed uit. Sorry ![]() Wat betreft het verhaaltje erbij, die is goed. En aangezien je zelf zegt dat het niet om de foto's gaat, is het dus wel in orde ![]() |
![]() |
|
Ik denk dat als die harten op de pijlen klein zouden zijn, en dus erg leken op echte pijlen, het er beter uit zou zien. Dan valt die pijl en boog minder op, en is het half verborgen onder de bloemen.. dat zou wel een heel mooi effect geven denk ik. Spanning..? mwa.. meer sfeer
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
To 3D or not to 3D? Verwijderd | 72 | 28-09-2011 16:28 | |
Films, TV & Radio |
welke film heb je gezien? DanielC | 500 | 24-07-2010 10:40 | |
De Kantine |
Tik je naam in en laat ons zien wat er gevonden wordt! Verwijderd | 103 | 06-09-2007 06:59 | |
Games |
Diablo III: Het is nu zeker Verwijderd | 86 | 22-02-2006 15:18 | |
Software & Hardware |
De Parhelia. Verwijderd | 28 | 06-07-2002 19:16 |