Advertentie | |
|
![]() |
|
Niet boeiend. Kleurverlies, te donker, te wazig. Ondertiteling moeilijker leesbaar. Bij Avatar was het wel oke, maar ik ga niet meer naar een 3D voorstelling.
Eens in de zoveel jaar komt dat hele 3D-gebeuren terug, en dan wordt het flink gehypet. Maar het blijft een beperkte gimmick die snel zijn glans verliest. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Misschien is dat ondertussen weer veranderd, I dunno. Anyway, verder vind ik het helemaal níets toevoegen. Ik ben het wel eens met de opvatting van Christopher Nolan: Citaat:
|
Verwijderd
|
Heb er niet echt een mening over, want ik heb nog maar één bioscoopfilm in 3D gezien, en dat was Avatar, waar het overigens heel goed werkte, vond ik.
Ik vind, doe 3D als het werkelijk iets toevoegt aan de film, zoals bij Avatar, of een film met echt veel visueel 'spektakel'. Of in attractieparken, waarbij je er optimaal gebruik van kan maken, met dingen die naar je toegegooid worden en dergelijke. Bij een normale film vind ik het nogal overbodig. Een film zou goed en boeiend genoeg moeten zijn zonder 3D. |
![]() |
|
Bij Avatar en Toy Story vond ik het wel wat toevoegen ja. Maar sowieso was Avatar een film die vooral de nadruk legde op de visuele aspecten. 3D toevoegen omdat het nu eenmaal kan vind ik stom, er moet een reden voor zijn. Die flauwe effecten die je in pretparken ziet vind ik niet thuishoren in de bioscoop.
|
Ik kijk er redelijk van op dat iedereen zo positief over Avatar in 3D is. Ik heb die film ook in 3D gezien en zo bijzonder vond ik het nu ook weer niet. An sich niet slecht gedaan, maar na 5 minuten had ik dat effect ook wel weer gezien en had hij van mij terug naar 2D gemogen.
|
Ja inderdaad, na 5 minuten zie je niets meer van de 3d effecten. Bij avatar vond ik het wel mooi (maar dat was ook één van de eerste films die ik in 3d zag en toen vond ik het nog allemaal nieuw en spannend) en drive angry had ook toffe 3d momenten, maar beter laten ze dat 3d gedoe achterwege
![]()
|
Ik heb alleen Pirates 4 in 3D gezien, erg boeiend vond ik het niet en de bril vond ik vrij irritant. 2D is prima, wat mij betreft
![]()
|
Ik vind 3D op zich wel leuk (denk aan de pandadroom in de Efteling
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
vooral vond ik dat de kwaliteit achteruit ging. ik vind het beeld nogal flikkeren. waar ik wel over te spreken ben is de 3d van de nintendo 3ds. als top films zo ook worden ben ik tevreden.
maar uiteindelijk voegt het toch niet veel toe. je komt toch voor de actie de humor, drama, dialoog, verhaal, special effects en niet voor 3d. je moet het wel een keer gezien hebben vind ik. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ervaar nauwelijks verschil. Als ik in een 3d film over het brilletje heenkijk en dan weer erdoor zie ik natuurlijk wel verschil, maar als ik bij een 2d film in de bioscoop een beetje mooi in het midden zit heb ik eigenlijk ook wel een 3d ervaring. Het meeste van het driedimensionaal zien komt toch door perspectief en doordat dingen voor elkaar langs bewegen, en niet door stereopsis.
Dus dan vind ik het meestal niet de extra 3 euro plus het ongemak van het brilletje waard. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
bij films als avatar is de 3D zeer belangerijk...
ook is het cool bij films als final destination of transformers maar inderdaad, het is echt ongemakkelijk da ik een bril moet opzetten + diene 3D bril... dat we niet te kiezen hebben is zo stom... da van de ondertiteling heb ik eigenlijk geen last... maar goed, 3D is cool, maar is ni altijd nodig |
![]() |
||
Citaat:
Naar mijn mening wordt het met 3D ook al snel een attractie zoals de pandadroom. Tenminste, als ze van die standaard effectjes zoals dingen die op je afkomen, maar dat heeft helemaal geen toegevoegde waarde bij een film. En zonder die effecten is 3D sowieso al een nutteloze toevoeging.
|
Verwijderd
|
3D is leuk. Als het op een fatsoenlijke manier gedaan wordt en het écht iets toe te voegen heeft aan de film =) Voor dat "extra effect" als er iets op je af komt of what so ever.. Maar verder..
Mijn eerste '3D ervaring' was in de Pandadroom \m/ Dat was baas En daarna Alice in Wonderland..Dat suckte dan weer wel. Maargoed.. Sommige films (met name fantasy) zie ik liever in 3D, de beetje 'enge' / 'vieze' films in 2D. xD |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Geslacht van je brein Armoed | 39 | 09-03-2008 11:46 | |
De Kantine |
Corrupt the wish Racing Dutch | 500 | 05-01-2008 19:38 | |