Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
dat maakt echt geen kont uit, als een jongen maar danst en eruitziet alsof ie het leuk vindt
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
2. Ga gewoon dansen....boeit toch niet....
||
Citaat:
Wat is dat dan?
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Ja, leuk als een jongen goed kan dansen... (nuttige reply)
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat 'stampen' bah ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
In elk geval niet doen:
- je ellebogen uitsteken en kniebuigingen maken terwijl je zo veel mogelijk mensen prikt mbv je ellebogen - armen om vrienden heendoen en dan maar springen - moshpit-bezig zijn (niets op tegen hoor, maar dansen is t niet ![]() - tegen onbekende meisjes op rijden Voor de rest kan er weinig fout gaan. Geef je gewoon over aan de muziek. En dan niet aan foute skihut-herrie ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
uhm... op zich vind ik 'skihutherrie' eigenlijk wel heel erg grappig, maar goed, dat was ff offtopic.
Ontopic: tis idd leuker als een jongen danst dan dat ie een muurbloempje na doet. Maar het moet ook weer niet te veel van het goeie zijn----> octopus met z'n vingers in het stopcontact. Hiphop en al dat soort muziek(iemand die ik ken noemt het negermuziek en zwartenmuziek,maar om niemand voor z'n/haar hoofd te stoten zal ik het niet gebruiken) is helemaal nix; afkraker. Dan is het nog beter als die jongen compleet uit z'n plaat gaat op hardcore(ook niet mijn favoriet, maar dit komt het meest in de buurt van hardstyle wat wel weer leuk is) Dansen op punkrock kan niet echt he?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Voor degenen die nog nooit een jongen hebben zien dansen:
-zoek een andere kroeg (bij voorbaat een discotheek) -zoek een plaatselijke homokroeg (werkt ook goed) Ik snap niet echt hè, op TMF was laatst een poll over waar je je vriend/vriendin had ontmoet en slechts 10% vindt zijn of haar liefde bij het uitgaan. Meer dan de helft ging naar school/werk. En volgens mij is dat níet de plaats waar iemand staat te dansen. ![]() Maar als er nog meisjes zijn die serieus iemand (denken te) kunnen vinden tijdens het uitgaan, go ahead. Ikzelf vind dansen een kriem. Heb vier jaar lang stijldansles gehad (je moet toch wat in je vrije tijd hè, toen ik nog jong en onbezonnen was (toen je niet elke dag in het supermarktcomplex mocht hangen en internet alleen na 20.00 leuk was en MSN nog niet bestond)) en nou kan ik niet zeggen dat de bewegingen die ik doorgaans om me heen heb op de maat zijn, noch dat ze er -alleen in mijn ogen al- apetijtelijk uitzien. De meeste jongens dansen echt slecht (sorry, voor wiens hart ik breek). MAAR: Dat geeft niet, want dat is juist goed! [/Kanis & Gunnink modus] Het meest geniale vind ik nog wel de jongens op verhogingen en vooraan op de dansvloer (als de dansvloer verhoogd is). Van hen kan ik nog wel begrijpen dat ze aandacht trekken. Maar dat spul wat verder achteraan staat mee te hoppen: sorry, ik zou als meisje niet geïnteresseerd zijn, hoe erg ze hun best ook deden. Ik moet ook maar es wat meer vooraan gaan staan in plaats van bij mijn vrienden ![]()
||
![]() |
Citaat:
nou nou wat een stoere jongen ben jij zeg poe poe ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Één nacht in Berlijn Orpheus | 32 | 25-07-2006 14:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Één nacht in Berlijn Verwijderd | 0 | 09-06-2006 18:32 | |
Psychologie |
enquete Judy2 | 69 | 16-05-2005 08:42 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Pijnlijke Eenvoud juliettebinoche | 59 | 11-01-2004 22:12 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal over een 22 jarig meisje Kira | 41 | 13-11-2003 13:50 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
blind date BOEKVERSLAG wolfgang | 6 | 03-06-2003 11:57 |