Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik zie mn vriend ongeveer 3x per week. Hij woont echt heel dichtbij(lees als: lopend ben ik er in 30 seconden). Ik zou hem dus wel elke dag kunnen zien maar daar hebben we allebei geen zin in. Ik mis hem welis maar het is zo fijn om dan weer te zien na drie dagen.
Daarnaast heb ik het best druk met school en zit hij smiddags altijd bij zn vrienden. We bellen nooit en chatten/smsen af en toe. Ik kom hem wel vrij vaak tegen als ik naar buiten ga maar dan zitten we niet meteen heel lang te praten ofzo. Gaat nu 5 maanden heel goed zo ![]() Vind het alleen wel klote dat die deze vakantie 5 weken weg is... |
![]() |
|
Verwijderd
|
We zien elkaar alleen sweekends en doordeweeks spreken we elkaar niet zo veel. hij werkt heel de dag en ik zit op school, dus 'savonds MSNen we. Héél soms effe bellen, maar daar heb ik geen geld voor, hij wel, maar het komt er gewoon nooit van. Op msn is het wel vaak saai, het is zo onpersoonlijk en meestal hebben we niet zoveel te melden. Ik zou het wel leuk vinden als we elkaar doordweeks ook eens een keertje konden zien, maar dat kan nu eenmaal niet door de afstand.
Soms is het wel stom, dan zit je op msn en heb je niks te melden en het is zo saai als de neten (niet alleen door hem, ik verveel me dan gewoon in het algemeen). Dan denk je weleens, nou, nu is het net of we geen relatie hebben doordeweeks, geen contact, geen lol, niks. Wel jammer. |
![]() |
|
![]() |
Ik zie m elke dag zon beetje wel (in de pauze etc) en dinsdagavond gaan we samen salsaën en zaterdags meestal stijdansen/bios/iets anders leuks. ik bel/meel m ook best vaak. maar als ik m een dag niet zie, ga ik niet dood ofzo (wel bijna)
||
Citaat:
|
Ik sms ongeveer 2x per dag met m'n vriendin. Verder altijd een smsje voordat we naar bed gaan.
![]() Verder 'spreek' ik haar bijna elke dag over MSN. We bellen doordeweeks 1 a 2x. Irl zie ik haar vrijdagavond, zaterdagavond en zondagavond. Niet overdag dus... 150 km verderop wonen is ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
In normale schoolweken zagen we elkaar elke dag op school, maar er zijn geen normale schoolweken meer (examens) dus we weten helemaal niet meer wat te doen
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik spreek em elke dag wel eventjes, dan wel in het echt, via msn, telefoon, meel, Pb's hier op het forum
![]() ![]() Zien niet zo heel vaak omdat het nog maar kort is en ik nu middenin mn examens zit en leren even voorrang moet geven en hij doordeweeks veel werkt en we in het weekend beiden ook nog es een druk sociaal leven hebben wat we absoluut niet op willen geven ![]() Het wordt wel meer als mn examens klaar zijn, gelukkig ![]() Maar het is ook goed zo, elk contact is extra speciaal ![]() |
![]() |
|
Ik zit bij m'n vriend op school, maar niet in de klas. Dus overdag zie ik hem soms voorbij hobbelen, maar vaak ook niet.
Verder spreken we zo'n 2/3 keer per week specifiek af, dan slapen we ook bij elkaar. Als we niet hebben afgesproken, bellen we vaak. Dat duurt dan lang (=1 uur of langer). Soms bellen we ook niet. t Is geen verplichting. En soms krijg ik zomaar een lief mailtje, smsje oid.
||
![]() |
Citaat:
![]() Is dat niet wat overdreven allemaal als je je vriendin zo vaak ziet..? Dan heb je zo goed als geen tijd meer voor jezelf of je vrienden of wat dan ook.. Ik zou dr iig niet tegen kunnen ![]() |
![]() |
|
![]() |
k zie hem echt elke dag, meestal ga ik hem voor school even wakker maken en brengt hij me weg, hij komt me na school weer ophalen, en dan zijn we de hele middag bij elkaar tot een uur of 5/half 6, en dan zien we elkaar na het eten weer tot ongeveer half 10. en ik vind het heerlijk want ik mis hem echt als we elkaar een paar uurtjes niet gezien hebben... het zal wel gaan veranderen als hij weer werkt en dus hele dagen weg is, maar dan gaan we als het goed is samenwonen dus dan zien we elkaar s avonds weer
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
In het begin zaten we ongelooflijk veel op MSN
![]() ![]() Na ja, dat doen we nu nauwelijks nog meer. Komt ook omdat ik amper nog op MSN zit / kan zitten. Wel sturen we geregeld PM's naar elkaar en zag ik haar de laatste tijd ongeveer 2 keer per week ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik zie hem 2 keer (alleen in het weekend, want hij zit op een internaat) als ik geluk heb en dat is dan zo'n 5 uurtjes per week, niet veel dus...Bellen en smsen doen we ook niet vaak, ík vertel mijn de dingen die ik heb meegemaakt wel als ik hem zie.
|
Ik spreek mijn vriend elke dag 's avonds op internet en als een van ons er niet is, dan bellen we. Verder bellen we zo nu en dan overdag ook, maar dat kan niet altijd vanwege zn werk en mijn colleges.
Verder zie ik hem elke woensdagavond, en het weekend slapen we meestal bij elkaar. Zo'n 3x per week dus, maar soms wel vaker als het zo uitkomt.
|
Even nadenken hoor..
Ik zie hem ong. om de dag.. zo'n 3x per week. Dan spreek ik hem soms via msn.. ( nu weinig ivm examens) en ik sms hem dagelijks en mail hem ook wel ns.
|
![]() |
Ik zie hem iedere dag een aantal keer, hij is mijn buurjongen.
3x in de week moeten we zelfde tijd op school (mara wel alle2 op een andere school) Dus dan breng ik hem zodat hij niet met de bus hoeft. Dan vaak nog na school, voor het eten nog even samen. En dan brengen we de avond hier of bij hem door, meestal bij hem omdat het bij hem een stuk gezelliger is.
|
Bij mij is het heel verschillend. Mijn vriend werkt in de horeca, maar is nu stage aan het lopen in een restaurant waar hij pas om 16.00 uur moet beginnen en 's avonds al rond een uur of 0.00 uur klaar is. Daarom kunnen we af en toe samen uit en zie ik hem nu met mijn examens elke dag omdat ik lekker veel vrij heb.
Maar hierna (daarvoor ook) gaat hij in onze kroeg voor vast werken, waar we allebei een weekend baantje hebben. Daar moet hij om 12.00 uur beginnen en is pas 's nachts om 2.00 uur klaar. Dan zal ik hem bijna nooit meer zien. Ik ben erop voorbereid, maar soms vind ik het wel heel moeilijk. Daarom wil ik hem nu ook gewoon elke dag zien, om de schade alvast in te halen!!!
|
De laatste tijd zie ik mijn vriendje echt vaak. Terwijl hij wel 2 uur verder op woont. Maar ik heb nu vrij en ov. S'avonds zien we elkaar dus vaak.
Ook combineer ik veel. Als ik een meerdere nachtjes bij hem slaap doordeweeks, ga ik tijdens zijn stage met vrienden/vriendinnen afspreken die ik als ik thuis ben niet zo vaak zie. In het weekend zien we elkaar meestal ook. Ook al moeten we werken. Hij doet zaterdags zijn winkel en ik doe ondertussen andere dingen. Of help hem. Hij heeft geen internet meer, dus msnen doen we niet. Smsen kan ook niet, aangezien hij geen mobiel heeft. Als we niet bij elkaar zijn bellen we elkaar s'avonds een half uurtje ofzo. Lang genoeg. ![]()
|
Mijn vriendin en ik zien elkaar meestal zo'n 4 a 5 dagen in de week, bellen bijna iedere avond (behalve in weekend als ze bij me is) en sturen door de week zo'n 4 sms-jes naar elkaar. Ohja en doordeweek ook nog zo'n 2 a 3 mailtjes. Vrij genoeg dus
![]() Met de zomervakantie gaat het denk ik nog wel moeilijk worden. Dan ga ik namelijk naar Lloret en zij naar Malgrat. Dan zien we elkaar gedurende 10 dagen niet. We hebben het er nu al vaak over, vooral over het vertrouwen wat je met zo'n vakantie met elkaar moet hebben.
|
![]() |
ik zie hem bijna elke dag en zo niet dan bellen we 's morgens voor ik naar school ga (alleen als hij op zijn werk is anders slaapt hij) bel ik hem soms nog in de pauzes, sms ik m vaak in mijn z-uren en als ik weer thuis ben belt hij me nog een keer of 5 als het hem uitkomt of bel ik hem. en altijd als we gaan slapen om welterusten te zeggen. erg he
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik laat de mate van contact meestal van de ander afhangen.
Ik haat het gevoel dat ik achter iemand aanloop namelijk en zoiets is ook niet goed voor de relatie. Zoals je zei: gelijkwaardigheid ![]() |
![]() |
|
ik zie 'm elke voor school. in de pauzes. en meestal ook na school. in t weekend zien we elkaar ook wel elke dag. en doordeweeks spreken we zo af en toe ook 's avonds nog wat af. we bellen bijna nooit. maar dat komt omdat ik bellen nogal eng vind.
|
Euhmm ik spreek hem sowieso elke dag 1.5 uur aan de telefoon ofzo! En zie hem meestal maandag... woensdag... donderdag... en vrijdag bij elkaar slapen dus ook zaterdag en soms ook nog zaterdagavond rond 22:00 en dan saampjes uitgaan + slapen..
dus hmmz VEEL ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Je verleden accepteren en doorgaan Verwijderd | 14 | 04-06-2012 23:03 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Jehova's getuigen indie-gurl | 348 | 10-04-2007 14:28 | |
Seksualiteit |
Willen jullie deze Seksenquete invulle? Suga~Suga | 258 | 17-10-2005 20:22 | |
Psychologie |
Opnieuw in contact komen met oude "slechte/foute" vrienden SimplyABoy19 | 1 | 17-08-2005 17:31 | |
Drugs & Alcohol |
Het gebruik van middelen Internationalist | 6 | 20-04-2002 10:39 |