Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Mij lijkt het ook allemaal een beetje onlogisch hoor! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Of het moet Jim zijn, die met een Mars-T-shirt hier overal op de bushokjes staat ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar in het geval van SARS ligt dat anders, want dat overleeft maar kort buiten het menselijke lichaam... Dus zou het erg vreemd zijn als het een jarenlange reis van Mars heeft overleeft lijkt mij....
|||
Citaat:
looool Citaat:
Hoe komt dat hier dan? Stijgt dat allemaal tegelijk op en vliegt richting aarde? Het zou kunnen via een meteoriet inslag dat er een paar steentjes per jaar op aarde landen maar meer ook niet hoor...
|
Als ik Netwerk van vandaag goed begrepen heb is "van Mars" slechts beeldspraak. Een aantal wetenschappers zijn er min of meer van overtuigd dat er min of meer regelmatig virussen uit de ruimte op aarde terecht komen en dat SARS er één van is. De geïnterviewde astronoom had het ook over de Spaanse griep en een aantal andere historische epidemiën.
De uitzending is vast wel te bekijken via http://www.netwerk.tv
|
![]() |
|
- Topic starter startte niet met een bron
- Topic is recent al eens langs komen waaien (als er iets indrukwekkends omtrent topic gebeurt, mag het best nog een keer aangehaald worden, maar door ontbreken van bron lijkt me dat niet. Verder is dat verhaal over vanuit de ruimte pure speculatie (geen onwaarschijnlijke, maar de wetenchapper zelf zei in Netwerk dat er geen bewijzen waren)) - teveel gechat
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
[MED] Link tussen SARS en avasculaire necrose Rabbi Daniel | 9 | 11-10-2003 16:51 | |
Vrije tijd |
De opvolging van Van der Sar... Alexanchez | 31 | 28-08-2003 13:17 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Sars-virus aangetroffen in civetkat Zuid-China Gatara | 6 | 26-05-2003 21:10 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Sars Gatara | 108 | 14-05-2003 16:04 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
SaRs Blitzkrieg Bop | 15 | 07-05-2003 19:17 | |
Lichaam & Gezondheid |
Sars Frondish | 7 | 06-04-2003 13:30 |