Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
jongens die te veel bezig zijn met hun stijl, jongens die oppervlakkig zijn of jongens die alles serieus nemen wat je zegt, jongens die je proberen te veranderen. jongens die beweren dat ze 'chickies scoren' maar het allerallerergste vind ik het als jongens zichzelf spontaan noemen of van die halve sokken in niet sport schoenen maar van die instappers hebben en dan ook nog eens een lange broek dr over. iehl.
|
![]() |
|
Teveel gel, gangsta kleren,als je vraagt hoe het met hun vriendin gaat en ze vragen: 'Welke???'
![]() veeeeels te kinderachtig gedrag, dom doen, patserbloesjes, racistische opmerkingen en oprolbroeken, sokjesschoenen of puma's en lage witte sokjes waar overbehaarde benen tussen steken brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
|
![]() |
Van die kneuzen die er breed bij gaan lopen, hun broek (met allemaal soorten vlekken enzo) in hun sokken stoppen, gouden puma's aanhebben en 10 potten gel in hun haar hebben en dan van die soort spikes naar achteren. Get the picture? Om te kotsen!
En jongens die het over "mokkels en chickies scoren" hebben... Een jongen die stinkt, vieze nagels heeft en de hele tijd vuil/slaap bij zijn ogen heeft... Hele lange dunne slungels... Jongens die niet weten wat ze willen en "de groep" maar achterna lopen en na praten... |
![]() |
|
![]() |
ik heb een hele lijst, en da's best erg. ik zal het kort proberen te houden
- te lang in dezelfde kleren lopen - ranzige gewoontes (boeren ed) - niet schoon zijn (gore nagels enzo), onverzorgde jongens ![]() - kapsones jongens - domme jongens - stoere jongens, opscheppers, heel druk, arrogant - jongens met stomme schoenen (heel erg, daar kijk ik als eerst naar... schoenen ![]() - jongens die alleen maar praten over blowen en zuipen - jongens die als een schaapje achter je aan lopen zo'n beetje.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
van die iele jongens
zo eentje met een arrogante kop een broekspijp hoog ander laag(al di ehiphoppers) kakkers(*kijk ik heb Ralph Lauren**zie j mijn kraag?!**hoe laat begint de hockey?*) en jah, sokken, witte. te strakke broeken fout kapsel. en schoenen moeten wel goed zij, niet van die schrale gympen van de bristol van €10 |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 17-05-2003 om 09:55. |
![]() |
|
![]() |
* jongens zonder eigen mening
* jongens met een domme lach, sommige mensen lachen gewoon erg lelijk * als ie zijn tanden niet goed poets * stinken * jongens met te aanwezige eigen mening die te tegenovergesteld is aan mij of te koppig is * commentaar leveren terwijl je met andere mensen journaal ofzo kijkt * te behaard * het hebben van een scooter * jongens zonder inhoud * jongens die 's ochtends te vrolijk zijn * remsporen is ook niet prettig * te erge kleding * arrogantie en superioriteitsgevoel (beetje mag wel maar niet te) * geen humor hebben * geen sterke persoonlijkheid hebben * te lelijke gezichtsbehaaring (soms kan het, meestal niet) * gebrek aan manieren en met je mond open eten * onbeschoftheid en respectloosheid * te veel kleven aan me * het niet hebben van een eigen leven * te geobsedeert zijn door uiterlijk 'als je dat aantrekt, ga ik echt niet naast je lopen op straat hoor' enzo * mijn vrienden of familie bekritiseren * bezitterig zijn * die te veel sporten en zeker als ze ook verwachten dat ik sportief ben of ga doen * die te gelovig zijn * die te dom zijn pre : het kunnen pianospelen en koken ik ben niet erg veeleisend dacht ik zo
|
![]() |
Ik knap af op
-Bruine ogen -Heel blond haar (in de meeste gevallen) -Rood haar -Flaporen -Gele/bruine/heel scheve tanden -Oorsmeer -Matten -Te dunne lippen -Een bril (ja, sorry) -Trainingspakken -Een snor -Heel veel spieren -Kleine mannetjes -Witte sportschoenen -Opa- broeken -Felle t-shirts -Vreemde, gekleurde tattoos -Verlegenheid -Onattendheid -Mannen die over 'wijven' praten -Mannen die op neptieten/grote tieten vallen (ik heb een complex, OK? ![]() -Sportfreaks -Gouden sieraden -Bermuda's -Slippers/sandalen -Dom zijn -Kinderachtig zijn (soms) -Boeren/scheten laten -Bloempotkapsels -Extreme luiheid -Gangsterlook -Iemand die van rap/R&B/soul houdt |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Jongens, waar knappen jullie op af? Verwijderd | 186 | 18-11-2015 14:07 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Lifestyle |
Jongens, waar knappen jullie op af bij meiden Mister Nygaard | 3 | 19-05-2003 21:33 | |
Liefde & Relatie |
Waar knapt de vrouw op af bij een jongen? Dotcom | 147 | 13-01-2003 18:16 | |
ARTistiek |
[verhaal] Spiegelbeeld Tegenbeeld. Verwijderd | 8 | 11-09-2002 19:19 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |