Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2003, 12:03
the exploding boy
the exploding boy is offline
We hebben nu zo'n 3 maanden, maar ik erger me de laatste anderhalve maand al eigenlijk aan alles aan hem.

Zo vind ik dat hij met z'n bijna 24 jaar het niet echt meer kan maken om midden in de stad op bankjes te gaan springen om te lopen grinden ( it pisses me off )

en ik vind dat hij teveel drugs gebruikt en nogal bezitterig is ( hij wil precie sweten hoe laat ik ga eten en waarom ik dan pas om 10 uur bijvoorbeeld naar hem toe kon, want eten dat duurt maar een half uurtje dus ik had er allang moeten zijn..... etc. dat soort dingen)

Het punt is dat ik dat wel met hem wilde bespreken, maar het schijnt niet tot hem door te dringen, hij maakt overal een flauwe of zogenaamd grappige opmerking op.
En dat is dan ook gelijk mijn volgende punt.... hij is gewoon nog heel erg kinderachtig, maar is dat nou een reden om op af te knappen, want wat is er eigenlijk mis mee? Ik weet het even niet meer

Zou ik het nou moeten accepteren al die dingen? Want ik zie hem nu gewoon echt niet als mijn vriend, heb gewoon amper zin ombij hem langs te gaan en dat is ook echt zielig voor hem, dat weet ik, maar ik weet echt effe niet wat ik moet doen.

advise please
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-05-2003, 12:07
Last Resort
Last Resort is offline
Ik weet et niet hoor, maar als ik et zo hoor zijn jullie niet echt een goede match....., heb et er es met em over (als je dat lukt tenminste) en anders weet ik et ook niet
Oud 27-05-2003, 12:16
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Berserker_nl schreef op 27-05-2003 @ 13:07:
Ik weet et niet hoor, maar als ik et zo hoor zijn jullie niet echt een goede match....., heb et er es met em over (als je dat lukt tenminste) en anders weet ik et ook niet
Oud 27-05-2003, 12:26
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Bhahaha.....

Als ik een vrouw zou zijn geweest was ik nooit wat begonnen met zo'n kinderachtig ettertje....
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 12:35
howshesings
howshesings is offline
tsja, waarom vond je hem in het begin leuk en heeft hij die dingen nog steeds? misschien helpt het als je wat meer naar de positieve dingen kijkt en je dan afvraagt of het de moeite en de ergernis waard is? en ja, zeg tegen hem dat je wat dingen irritant vind, kijk wat hij er mee doet..
Oud 27-05-2003, 12:58
Verwijderd
Ik zou het uitmaken, iemand die op z'n 24e dat soort dingen doet is inderdaad erg kinderachtig...en met kinderlijkheid an sich is misschien niet zo veel mis, maar wel met het ontwijken van serieuze gesprekken en vragen door flauwe opmerkingen. Als er íets is waar ik niet tegen kan is het dat wel.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 13:06
the exploding boy
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef op 27-05-2003 @ 13:26:
Bhahaha.....

Als ik een vrouw zou zijn geweest was ik nooit wat begonnen met zo'n kinderachtig ettertje....
Sommige dingen merk je pas na een tijdje
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 13:08
the exploding boy
Citaat:
nare man schreef op 27-05-2003 @ 13:58:
Ik zou het uitmaken, iemand die op z'n 24e dat soort dingen doet is inderdaad erg kinderachtig...en met kinderlijkheid an sich is misschien niet zo veel mis, maar wel met het ontwijken van serieuze gesprekken en vragen door flauwe opmerkingen. Als er íets is waar ik niet tegen kan is het dat wel.
dat is dus ook mijn punt. Iedereen is wel eens kinderachtig bezig, flauw grpaje maken of weet ik veel. Allene ik wil gewoon serieuze gesprekken kunnen voeren. En ik voel mij gewoon schuldig als ik het uit zou maken om de reden dat ie kinderachtig is, mar het is erg ergerlijk. en ik weet idd. zelf ook wel dat het zo verder niet gaat werken.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 13:22
biep
biep is offline
erg moelijk zeg...

maar als je met je vriend van 24 nog geen serieuze gesprekken kan voeren in een relatie zit er volgens mij toch echt wat mis...
dat kinderlijke gedrag.. tja is vast vaak heel irri, maar iemand die alleen maar de hele dag wil bewijzen hoe "grown up" hij al wel niet is is ook geen zak aan, maar dat hij geen goede serieuze gesprekken wil/kan voeren en het zich niet door zich laat doordringen is natuulijk wel heel erg, tenminste, wat heb je nou aan een relatie als je niet gewoon met elkaar kan praten....
Ik zou tegen hem zeggen dat je nu ECHt een met hem wil praten en dat het echt heel serieus is, en dat als hij nu weer niet wil luisteren, jij er misschien wel een einde aan maakt, omdat jij gewoon wil praten en jij vind dat dat in een relatie moet kunnen, en niet alleen overal grappig over doen.

succes!
Oud 27-05-2003, 14:54
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
biep schreef op 27-05-2003 @ 14:22:
Ik zou tegen hem zeggen dat je nu ECHt een met hem wil praten en dat het echt heel serieus is, en dat als hij nu weer niet wil luisteren, jij er misschien wel een einde aan maakt
Ik neem aan dat je iets anders bedoelt dat je hier schrijft ...
Oud 27-05-2003, 15:03
pyres74
pyres74 is offline
hoi hoi

nou ik zou het wel weten; kijk ik ben ook wel een beetje een relpersoon maar er zijn grenzen. en als jij er met hem over praat en het dringt dan nog niet tot hem door.... ik bedoel; hoeveel hints heeft die jongen nodig?!

ik zou het eerst nog eens goed duidelijk maken dat je dit niet pikt en gaat hij daarna nog steeds zo door dan zou ik het uitmaken.

xxx
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 17:53
Fly-girl
Fly-girl is offline
hmm, ik kan zelf wel zo doen als je vriend , vragen waar iemand blijft als diegene zegt dat ie na het eten komt en vervolgens pas om 21/22 uur er is. iig, ik zou het hem wel duidelijk maken dat jullie er eens over moeten praten, niet wachten tot er een soort 'bom' ontploft want dan is het al te laat. dan kan ie ook niet meer iets doen aan zijn gedrag terwijl dat nou juist is wat je wil, toch? iig, succes
Oud 27-05-2003, 18:07
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Hmm blijkbaar hou je toch niet zoveel van hem want anders verdraag je wel wat meer van iemand.
Blijkbaar is hij niet zo geschikt voor jou, en wees niet te bang om het uit te maken uit angst om niemand anders meer te vinden ofzo (het hart van m'n vriend heb je toch al gestolen hehe)
Nee serieus: als je je er niet goed bij voelt en hij doet zo bemoeiallerig en als je zelfs geen zin meer hebt om naar hem toe te gaan, maak het jezelf dan gemakkelijk en maak het uit.
Je bent toch nog maar 3 maanden met hem samen, dus zoveel zet je niet op het spel.
Ander en beter zou ik zeggen.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 18:15
Phileine
Phileine is offline
Wat dat drugs betreft zou ik hard zijn. Ik bedoel, alles goed en aardig, maar drugsgebruik zorgt voor 'n aardig grote stempel op zijn gedrag én dus ook met betrekking tot jou. Ik zou duidelijk mijn grenzen stellen. Drugs is ook slecht voor hem.

Misschien zie je hem teveel.
Misschien zit de liefde niet diep genoeg.
Misschien moet je het nog even aankijken.
Misschien passen jullie gewoon niet samen.
Oud 27-05-2003, 18:17
the exploding boy
Dat wordt een (poging tot) serieus gesprek vanavond
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 18:17
the exploding boy
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 27-05-2003 @ 19:07:
ofzo (het hart van m'n vriend heb je toch al gestolen hehe)
.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 18:22
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
welke drugs gebruikt hij btw, en hoe reageert hij daarop?
Ik bedoel: wiet vind ik niet erg, zeker niet als hij er goed mee kan omgaan
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 18:41
the exploding boy
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 27-05-2003 @ 19:22:
welke drugs gebruikt hij btw, en hoe reageert hij daarop?
Ik bedoel: wiet vind ik niet erg, zeker niet als hij er goed mee kan omgaan
Neej ik heb er normaal ook weinig problemen mee, maar hij neemt speed of XTC en dan gewoon als we iets in de kroeg gaan drinken. En hij wordt er nou niet echt liever op. Helaas ziet hij het zelf niet. En dan de dag erna spijt hebben en zeggen dat ie het beter neit had kunnen doen.
Het punt is is wil hem geen dingen verbieden, want ik wil ook niet dat mensen dat bij mij doen. Hij denkt nu dat ie helemaal MOET veranderen voor mij, maar dat wil ik niet Het moet dan meteen weer zo radicaal opgevat worden.
En hij is gewoon niet helemaal mijn type kom ik ook steeds meer achter, maar het lijkt wel of hij het merkt dat ik dat vind, want hij gaat nu juist overdreven lief en aardig doen, wat alleen maar nog meer op mijn zenuwen werkt ./...

(pff klagen helpt )
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 18:45
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
the exploding boy schreef op 27-05-2003 @ 19:41:
Neej ik heb er normaal ook weinig problemen mee, maar hij neemt speed of XTC en dan gewoon als we iets in de kroeg gaan drinken. En hij wordt er nou niet echt liever op. Helaas ziet hij het zelf niet. En dan de dag erna spijt hebben en zeggen dat ie het beter neit had kunnen doen.
Het punt is is wil hem geen dingen verbieden, want ik wil ook niet dat mensen dat bij mij doen. Hij denkt nu dat ie helemaal MOET veranderen voor mij, maar dat wil ik niet Het moet dan meteen weer zo radicaal opgevat worden.
En hij is gewoon niet helemaal mijn type kom ik ook steeds meer achter, maar het lijkt wel of hij het merkt dat ik dat vind, want hij gaat nu juist overdreven lief en aardig doen, wat alleen maar nog meer op mijn zenuwen werkt ./...

(pff klagen helpt )
hmm ja ik heb ook es zo'n liefje/wat het ook was, gehad, die ook op café xtc nam, ging mooi naar de wc en kwam terug alsof er niets gebeurd was. Hij zei het zelfs niet als hij ging gebruiken.
Nee het is geen ideale situatie.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 19:49
biep
biep is offline
Citaat:
Gothic schreef op 27-05-2003 @ 15:54:
Ik neem aan dat je iets anders bedoelt dat je hier schrijft ...
*woeps*

ehr... ja dus
Oud 28-05-2003, 08:44
snoopy
snoopy is offline
nou, ik vind je niet echt verliefd klinken, eerlijk gezegd.
Oud 28-05-2003, 10:15
japie
japie is offline
Citaat:
the exploding boy schreef op 27-05-2003 @ 14:06:
Sommige dingen merk je pas na een tijdje
Maar daar is toch ook niks mis mee, mijn inziens. Hoe moet je anders iemand leren kennen?

Citaat:

'Daar had hij eerder mee moeten komen,' is het eerste waar ik aan dacht. Volgens mij, maar dat kan ook helemaal aan mij liggen , weet hij nog niet helemaal wat hij in een relatie moet doen allemaal.Ik weet niet of je hem al serieus gesproken hebt, maar als hij je boodschap niet wil begrijpen, misschien moet dan duidelijker en explicieter zijn. Als in, ik zit er aan te denken om het uit te maken, o.i.d. Maar ja, dat is dan ook weer niet makkelijk.

Citaat:

(pff klagen helpt )
Echt waar
Oud 28-05-2003, 10:32
the exploding boy
Citaat:
japie schreef op 28-05-2003 @ 11:15:
Maar daar is toch ook niks mis mee, mijn inziens. Hoe moet je anders iemand leren kennen?

'Daar had hij eerder mee moeten komen,' is het eerste waar ik aan dacht. Volgens mij, maar dat kan ook helemaal aan mij liggen , weet hij nog niet helemaal wat hij in een relatie moet doen allemaal.Ik weet niet of je hem al serieus gesproken hebt, maar als hij je boodschap niet wil begrijpen, misschien moet dan duidelijker en explicieter zijn. Als in, ik zit er aan te denken om het uit te maken, o.i.d. Maar ja, dat is dan ook weer niet makkelijk.

Echt waar
Ja nu heb ik gisteren dus een serieus gesprek proberen te voeren en dat ging best goed...totdat ik te horen kreeg dat hij de testuitslag ( hij had zich laten testen voor soa e.d. ) expres nog neit aan mij verteld had, omdat ik niet lief tegen hem deed. Dit was dan eigenlijk de druppel, want ik vind zo'n test belangrijk genoeg om dat toch wel aan je vriendin mee te delen.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 10:36
japie
japie is offline
Citaat:
the exploding boy schreef op 28-05-2003 @ 11:32:
Ja nu heb ik gisteren dus een serieus gesprek proberen te voeren en dat ging best goed...totdat ik te horen kreeg dat hij de testuitslag ( hij had zich laten testen voor soa e.d. ) expres nog neit aan mij verteld had, omdat ik niet lief tegen hem deed. Dit was dan eigenlijk de druppel, want ik vind zo'n test belangrijk genoeg om dat toch wel aan je vriendin mee te delen.
Heb ik nog een vraag die makkelijk is om te stellen, maar misschien (of: waarschijnlijk) moeilijk te beantwoorden is: als hij jou niet serieus neemt (met die soa-test), waarom neem jij hem serieus?

Ik wil niet gaan zitten stoken o.i.d., maar is het misschien een idee om hem te laten wat hij is, het uit te maken en vrolijk rondkijken naar jongens die wel om je geven?
Oud 28-05-2003, 11:46
PardonMe
PardonMe is offline
Zeg hem in ieder geval wat je dwars zit en ga zelf eens nadenken of je nog wel met hem verder wilt als je je elke keer zo ergert aan deze dingen..
Want als je hem niet echt meer als vriend ziet en ook geen zin hebt om hem te zien; tja dat is niet echt een goede ontwikkeling zal ik maar zeggen.. en misschien is het dan ook beter om een einde te maken aan jullie relatie, misschien is het gevoel wat je in het begin had gewoon weg.. of zie je nu dingen (de dingen waar je je aan ergert) die je eerst niet zag..

Denk er goed over na en ben eerlijk tegenover hem.. houd hem niet aan het lijntje.
Oud 28-05-2003, 11:49
Verwijderd
Hey meis,

mja.. ik ken het idee van de irritaties gaan de leuke dingen overstemmen wel.. en dan kan hij op een gegeven moment echt niks meer goed doen.

Misschien het dan maar gewoon opgeven, ik bedoel.. als je geen zin hebt hem te zien en je voortdurend aan hem loopt te ergeren, is er voor jullie allebei nog weinig lol aan lijkt me.

Je zegt zelf al dat je niet wil dat hij veranderd en dergelijke, wat je nu ziet en meemaakt, is ms gewoon wie hij is en dus niet de juiste persoon voor jou.. Dat is dan toch ook meteen geen stomme reden maar juist een hele goede? Jullie passen toch niet zo goed bij elkaar en hij kan je bepaalde dingen niet geven die jij wel verwacht en wil..

Nja, uiteindelijk weet je het zelf toch het beste..
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 11:51
Loezzel
Loezzel is offline
Als ik dit zo allemaal lees, is hij totaal je type niet meer. Soms heb je daar de tijd voor nodig om daarachter te komen.
Ik denk eerlijk gezegd dat je beter af bent zonder hem.
Ik kan er ook absoluut niet tegen als iemand serieuze gesprekken ontwijkt en altijd maar flauw en gek doet. Af en toe is leuk, maar niet constant.
Ik zou nog maar eens goed gaan nadenken over je situatie. Ga de voordelen tegen de nadelen afwegen. Waarom zou je bij hem blijven, waarom zou je bij hem weggaan?
Misschien helpt dat... sterkte ermee!
Reageren

Regels voor berichten