Advertentie | |
|
![]() |
|
tsja, waarom vond je hem in het begin leuk en heeft hij die dingen nog steeds? misschien helpt het als je wat meer naar de positieve dingen kijkt en je dan afvraagt of het de moeite en de ergernis waard is? en ja, zeg tegen hem dat je wat dingen irritant vind, kijk wat hij er mee doet..
|
Verwijderd
|
Ik zou het uitmaken, iemand die op z'n 24e dat soort dingen doet is inderdaad erg kinderachtig...en met kinderlijkheid an sich is misschien niet zo veel mis, maar wel met het ontwijken van serieuze gesprekken en vragen door flauwe opmerkingen. Als er íets is waar ik niet tegen kan is het dat wel.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
erg moelijk zeg...
maar als je met je vriend van 24 nog geen serieuze gesprekken kan voeren in een relatie zit er volgens mij toch echt wat mis... dat kinderlijke gedrag.. tja is vast vaak heel irri, maar iemand die alleen maar de hele dag wil bewijzen hoe "grown up" hij al wel niet is is ook geen zak aan, maar dat hij geen goede serieuze gesprekken wil/kan voeren en het zich niet door zich laat doordringen is natuulijk wel heel erg, tenminste, wat heb je nou aan een relatie als je niet gewoon met elkaar kan praten.... Ik zou tegen hem zeggen dat je nu ECHt een met hem wil praten en dat het echt heel serieus is, en dat als hij nu weer niet wil luisteren, jij er misschien wel een einde aan maakt, omdat jij gewoon wil praten en jij vind dat dat in een relatie moet kunnen, en niet alleen overal grappig over doen. succes!
||
Citaat:
![]()
|
hoi hoi
nou ik zou het wel weten; kijk ik ben ook wel een beetje een relpersoon maar er zijn grenzen. en als jij er met hem over praat en het dringt dan nog niet tot hem door.... ik bedoel; hoeveel hints heeft die jongen nodig?! ik zou het eerst nog eens goed duidelijk maken dat je dit niet pikt en gaat hij daarna nog steeds zo door dan zou ik het uitmaken. xxx |
![]() |
|
![]() |
hmm, ik kan zelf wel zo doen als je vriend , vragen waar iemand blijft als diegene zegt dat ie na het eten komt en vervolgens pas om 21/22 uur er is. iig, ik zou het hem wel duidelijk maken dat jullie er eens over moeten praten, niet wachten tot er een soort 'bom' ontploft want dan is het al te laat. dan kan ie ook niet meer iets doen aan zijn gedrag terwijl dat nou juist is wat je wil, toch? iig, succes
|
Hmm blijkbaar hou je toch niet zoveel van hem want anders verdraag je wel wat meer van iemand.
Blijkbaar is hij niet zo geschikt voor jou, en wees niet te bang om het uit te maken uit angst om niemand anders meer te vinden ofzo (het hart van m'n vriend heb je toch al gestolen ![]() Nee serieus: als je je er niet goed bij voelt en hij doet zo bemoeiallerig en als je zelfs geen zin meer hebt om naar hem toe te gaan, maak het jezelf dan gemakkelijk en maak het uit. Je bent toch nog maar 3 maanden met hem samen, dus zoveel zet je niet op het spel. Ander en beter zou ik zeggen. |
![]() |
|
Wat dat drugs betreft zou ik hard zijn. Ik bedoel, alles goed en aardig, maar drugsgebruik zorgt voor 'n aardig grote stempel op zijn gedrag én dus ook met betrekking tot jou. Ik zou duidelijk mijn grenzen stellen. Drugs is ook slecht voor hem.
![]() Misschien zie je hem teveel. Misschien zit de liefde niet diep genoeg. Misschien moet je het nog even aankijken. Misschien passen jullie gewoon niet samen.
||
Citaat:
![]() ![]() Het punt is is wil hem geen dingen verbieden, want ik wil ook niet dat mensen dat bij mij doen. Hij denkt nu dat ie helemaal MOET veranderen voor mij, maar dat wil ik niet ![]() ![]() En hij is gewoon niet helemaal mijn type kom ik ook steeds meer achter, maar het lijkt wel of hij het merkt dat ik dat vind, want hij gaat nu juist overdreven lief en aardig doen, wat alleen maar nog meer op mijn zenuwen werkt ./... (pff klagen helpt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nee het is geen ideale situatie. |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik wil niet gaan zitten stoken o.i.d., maar is het misschien een idee om hem te laten wat hij is, het uit te maken en vrolijk rondkijken naar jongens die wel om je geven?
|
Zeg hem in ieder geval wat je dwars zit en ga zelf eens nadenken of je nog wel met hem verder wilt als je je elke keer zo ergert aan deze dingen..
Want als je hem niet echt meer als vriend ziet en ook geen zin hebt om hem te zien; tja dat is niet echt een goede ontwikkeling zal ik maar zeggen.. en misschien is het dan ook beter om een einde te maken aan jullie relatie, misschien is het gevoel wat je in het begin had gewoon weg.. of zie je nu dingen (de dingen waar je je aan ergert) die je eerst niet zag.. Denk er goed over na en ben eerlijk tegenover hem.. houd hem niet aan het lijntje.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hey meis,
mja.. ik ken het idee van de irritaties gaan de leuke dingen overstemmen wel.. en dan kan hij op een gegeven moment echt niks meer goed doen. Misschien het dan maar gewoon opgeven, ik bedoel.. als je geen zin hebt hem te zien en je voortdurend aan hem loopt te ergeren, is er voor jullie allebei nog weinig lol aan lijkt me. Je zegt zelf al dat je niet wil dat hij veranderd en dergelijke, wat je nu ziet en meemaakt, is ms gewoon wie hij is en dus niet de juiste persoon voor jou.. Dat is dan toch ook meteen geen stomme reden maar juist een hele goede? Jullie passen toch niet zo goed bij elkaar en hij kan je bepaalde dingen niet geven die jij wel verwacht en wil.. Nja, uiteindelijk weet je het zelf toch het beste.. |
![]() |
|
Als ik dit zo allemaal lees, is hij totaal je type niet meer. Soms heb je daar de tijd voor nodig om daarachter te komen.
Ik denk eerlijk gezegd dat je beter af bent zonder hem. Ik kan er ook absoluut niet tegen als iemand serieuze gesprekken ontwijkt en altijd maar flauw en gek doet. Af en toe is leuk, maar niet constant. Ik zou nog maar eens goed gaan nadenken over je situatie. Ga de voordelen tegen de nadelen afwegen. Waarom zou je bij hem blijven, waarom zou je bij hem weggaan? Misschien helpt dat... sterkte ermee!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Jouw ergernis aan het andere geslacht? Pyr0nity | 114 | 23-12-2004 10:08 | |
Liefde & Relatie |
Bij je chick/dude thuis ZerO | 103 | 18-08-2004 05:51 | |
De Kantine |