Advertentie | |
|
![]() |
|
Hoi,ik denk niet dat je te zwaar bent hoor,denk eerder te licht.
Oke je bent wel iets kleiner,maar toch 37/38 kilo lijkt mij niet zwaar hoor voor je lengte..... Ik heb ff gekeken,dat ding ging maar toch 51 kilo,maar 51 kilo is volgens www.overgewicht.nl een gezond gewicht voor jou,dus je bent zeker niet dik.... |
![]() |
||
Citaat:
ik ben iig vanaf dat ik in de eerste zat (toen was ik 12) niet meer gegroeid. BTW, je gewicht is zeker niet te zwaar!! wel wat te licht...
|
Verwijderd
|
*heeft meisje in de klas die ook zo lang is en al jaren niet meer groeit*
Ligt eraan wanneer je ongesteld bent geworden, hoe later dat is gebeurd, hoe langer jij nog wordt ![]() Enne, je bent absoluut niet te dik. Zou tegen je vriend zeggen dat dat geen leuke opmerkingen zijn, want als je teveel gaat dieten ga je nogal snel aan de anorexia... |
![]() |
||
Citaat:
Ik persoonlijk werd op mijn 13e ongesteld.Daarna ben ik nog een heel stuk gegroeid. Ze zeggen weleens dat je dan stopt met groeien,maar bij mij was dat zeker niet het geval |
![]() |
|
Je body mass index is 16.4. Bij een bmi lager dan 17 is er sprake van een zwaar ondergewicht. Dit betekent dat je fysiek niet in staat bent als een normaal mens te leven. Bijvoorbeeld, vrouwen kunt problemen verwachten met hun menstruatiecyclus; het is slecht voor je botten en spieren.
Dit heb ik van www.sabn.nl gehaald. Nou ben je natuurlijk 14 en nog niet uitgegroeid, maar je bent zeker niet te dik!
|||
Citaat:
Citaat:
sorry dat ik zo bot doe, maar ik kan er niet tegen als mensen zeggen dat ze dik zijn terwijl ze dat totaal niet zijn. ik ben 1.68,5 (die halve cm is erg belangrijk voor mij ![]() is trouwens wel een interessante uitspraak, dat veel mensen zeggen dat ze zich dik voelen, terwijl 'dik' geen gevoel is, maar een toestand, een tastbaar iets. velen draaien het om, ze vinden zichzelf dik en hebben daar een afkeurend gevoel bij en zeggen dan dat ze zich dik voelen, terwijl dat natuurlijk eigenlijk helemaal niet kan... k, laat mij maar lullen ![]()
Laatst gewijzigd op 09-04-2002 om 23:10. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Had mijn neef ook. Die was ook zeer klein voor zijn leeftijd. Toen ging hij bruin brood eten en groeide (als kool ![]() ![]() [edit] Ik is 1.86 ofzo en weeg ongeveer 84 kg. Ter vergelijking... [/edit] |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Haay Haay nou ik koop dus al mijn kleren bij COOLCAT echt super leuke kleding maar het gaat vanaf maatje 34 en dat is gewoon te groot voor mij! dus moet ik maar naar de kinder afdeling gaan en ik vind dat gewoon te kinderachtige kleiding afentoe..
![]() Soms hangt er wel leuke kleding maar afentoe denk ik waarom ben ik zo KLEIN?? Als je klein bent word je ook altijd jonger geschat komt nergens binnen (discotheek,cafetje) en das gewoon 't nadeel! ![]() ![]() Maar ik kan er jammer genoeg niks aan doen dat ik zóó klein ben! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() dan ben je toch helemaal niet dik? Ik ben 1.73 en weeg 61.. En niet echt super dik ofzo.. dun is anders. .maar toch ![]() Misschien moet ik dan ook maar gaan afvallen ![]() -KuS-
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
lengte-110 is op zijn hoogst een gemiddeld gewicht ofzo, want ik zit echt nog niet in de buurt can overgewicht... dus waar je dit vandaan hebt weet ik niet, maar het klopt niet in ieder geval
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar als ik in de spiegel kijk zie ik heel wat anders. Oke,ik ben niet heel erg dik,maar ik voel me niet lekker in dit lichaam,ik ben altijd al wat mollig geweest,en als ik in de spiegel kijk zie ik nog hetzelfde mollige meisje. Ik zeg niet dat ik heel wat kilo's wil afvallen,maar een kilo of 2/3 zou denk ik wel helpen,ik denk dat ik me dan al n stuk zekerder zou voelen... |
![]() |
|
Oh man, ik wil niet stom doen, maar als er nu iets is waar ik absoluut niet mee om kan, dan zijn het van die mega-magere-skeletmensen die vragen of zeggen dat ze teveel wegen.....
![]() Ik bedoel, je weegt in de DERTIG!!! Heb laatst een programma gezien op tv over iemand met anorexia die op sterven na dood was en die woog maar een paar kilo minder dan jij... zucht ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |