| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Ik vond het al raar, in de videoclip zie je namelijk de hele tijd Busted voorbij vliegen. Als ik het goed begrijp heet de band dus Busted, maar voor nederland Bust.
|
|
||
|
Citaat:
daarom zijn ze zo punk |
||
|
|
||
|
Citaat:
of hier al een band die busted heet Ik weet niet welke van de 2 t is, maar zoiets was t wel. Trouwens dat nr op zich gata nog wel, maar die boys vresleijk nep met hun gitaartjes enzo, bleegh |
||
| Advertentie |
|
|
|
|
||
|
Citaat:
de platenmaatschappijen willen gewoon geld verdienen, en ik geef ze geen ongelijk of je nou timmerman bent of bij een platenmaatschappij werkt
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
mooi gesproken...... klere platenmaatschappijen van tegenwoordig (uitzonderingen daargelaten)
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
ze zijn extreem zielig, 3 jongens met allemaal een (bas)gitaar in de handen, terwijl ik duidelijk een drummer hoor.. Maarja, ik snap het al: de drummer is natuurlijk niet knap genoeg en daarom mag die niet meedoen..: Zoals ik gisteren luid keels over het podium schreeuwde toen ik en mijn band een anti di-rect platen...: 'Fuck de commercieel poep stemmen!'
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ja, ik kijk veel BBC en dan komt dat weleens langs,zo hadden ze voor year 3000 een nummer en dat heette iets van 'What I go to school for' en nu hebben ze 'You said no' en die staat nu op 1 in the UK... Ach ik kan wel om Busted (ja ik noem ze zo) lachen. wat overigens niet wegneemt dat de nummers die ik gehoord heb eigenlijk nergens op slaan.
Laatst gewijzigd op 01-05-2003 om 18:22. |
||
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 22:45 | |
| Muziek |
Bust...=/..!! new-found-daan | 42 | 11-03-2004 19:47 | |
| De Kantine |
Post hier je favorietje Engelse woord, zin of verhaal. thethrills.com | 168 | 29-02-2004 22:04 | |
| De Kantine |
50 cent is dood Kleintjeyakult | 69 | 25-02-2004 13:37 | |
| Games |
Welke games heb je origineel? Verwijderd | 108 | 10-01-2004 13:11 | |
| Muziek |
bust a move (psychedelic trance/goa) fruitvliegje | 8 | 17-11-2003 14:35 | |