Advertentie | |
|
![]() |
|
Haha .. nou als je relatie een vakantie niet kan overleven
![]() Ik heb mijn vriend toen we net iets hadden zes weken moeten missen, omdat we precies na elkaar weggingen. Het was niet leuk, maar het ging gewoon goed. Nu gaan we al een paar jaar lekker samen op vakantie.
|
Verwijderd
|
Als ik een vriendin heb waar ik iets redelijk serieus mee heb, dan zou ik het uiteraard niet uitmaken als ik op vakantie ga. Ik verwacht ook niet dat zij dat doet: is de wel voornemens dat te doen dan ben ik haar een stapje voor.
Ik vind het dom en zwak om te doen, want je geeft daarmee duidelijk aan dat je bang bent jezelf niet in de hand te kunnen houden. |
![]() |
|
Oh, dat moet je zeker niet doen. Wat is je relatie je dan waard? Beetje errug triest als je zo iets zou doen.
Ik moet mijn vriend elk jaar 2 weken missen, omdat we allebei op scoutingkamp gaan. En omdat we allebei leider van een andere groep zijn, gaan we een andere week op kamp. Misschien is dat iets anders dan een gewone vakantie, maar ik zie op kamp ook andere leuke jongens. Maar die jongens interesseren me niet. Gelukkig gaan we dit jaar ook nog saampjes op vakantie ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
er is blijkbaar iets niet goed in je relatie als je het uitmaakt als je op vakantie gaat.. heel triest vind ik dat.. ik zou mijn vriend echt voor geen goud willen missen en die paar weken is veel minder erg dan hem voor altijd moeten missen, want ik weet dan ook dat hij er weer is als ik terug kom (of andersom ![]() en ach, ik heb bij sommige jongens wel iets van: ach, wel een leuke jongen... maar meer absoluut ook niet.. niet zo van: o, wat een onwijs lekkerding!! of zoiets.. |
![]() |
|
![]() |
Ik zou dat heel raar vinden. Waarom uitmaken vlak voor de vakantie? Omdat je anders niet 'vrij' kunt zijn op de vakantie? Als je dat niet kan, dan heb je eigenlijk ook nooit echt van die ander gehouden. Wanneer je serieus met iemand een relatie begint, moet het niet moeilijk zijn om in de vakantie niet aan andere jongens/meisjes te komen, toch?
|
![]() |
||
Citaat:
Een frans meisje, ze kon amber engels. We keken zoenden en streelde elkeer alleen maar. Als ik engels begon te praten snapte zij er niks van en ik kon geen frans. |
![]() |
|
ben wel beetje bang..
mijn vriendje gaat met allemaal vrienden op vakantie.. niet dat hij het daarvoor uitmaakt.. maaar dat ie vreemdgaat ![]() maar hij zegt: waarom zou ik dat doen?? Dan heb ik daar maar ff lol.. maar ben ik jou voor altijd kwijt.. *zucht* das wel weer liefff ![]()
|
Ik denk dat het prima is, beter dan dat het meisje trouw blijft en daardoor misschien leuke jongens en plezier niet beleeft, omdat ze trouw wil blijven, terwijl gewoon vreemdgaat... Bij dat soort mensen kan het toch veel beter uit zijn?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mijn hele verhaal, verkeerde keuzes?? anoniembenik | 9 | 01-05-2014 22:17 | |
Liefde & Relatie |
Verkering en uit de kast Nick-Mads | 9 | 27-03-2014 16:31 | |
Liefde & Relatie |
vakantie Zonnemeisje | 22 | 05-01-2007 00:49 | |
Liefde & Relatie |