Advertentie | |
|
![]() |
|
uhm nou echt een voorbeeld niet, maare ik hoorde laatst van een vriend dat sommige mensen eens een voorbeeld aan mij moetsen nemen qua conflicten oplossen .. misschien dat dan .. maare ik denk niet dat ik echt een voorbeeld voor iemand ben .. ik kijk heel soms wel in bepaalde dingen tegens ommige van mijn vrienden op, zoals ze veel dingen aanpakken en hoe ze er altijd voor me zijn
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ach een voorbeeld zijn
![]() Iedereen moet gewoon zijn ding doen. Als je iemand nadoet omdat hij zo'n 'goed gedrag' heeft dan voel je jezelf ook niet goed. Dus waarom zou ik een voorbeeld voor iemand willen zijn. Maar ja als je ideaal wilt zijn dan moet je mij maar als voorbeeld nemen ![]()
|
ik vind me zelf wel een voorbeeld op het gebied dat jongeren zich meer moeten interreseren in de politiek.
Kheb verkiezingen georganiseerd op school. En ik vind dat je best niet overal mee eens moet zijn en dat je dat best wel mag zeggen!!! Alleen wordt dat niet gewaardeerdt omdat we pubers zijn (maar met keiharde feiten. kus
|
ik probeer helemaal geen voorbeeld functie te hebben, maar ik zet me er ook net tegen af...
ik zou mijn levenswijze niet als voorbeeld willen geven want er zijn teveel dingen waar ik het eigenlijk niet mee eens ben... aan de andere kant ben ik zeer tevreden dat ik het kan doen en kan anderen ook aanraden het zo te doen..."beetje" dubbel dus, kdenk dat iedereen voor zichzelf moet bepalen wat diegene wel/niet doet/wil...
|
![]() |
ik kwam er gister achter dat mijn kleine zusje mij niet stoer vind, toch een hele schok, had ik zo gehoopt dat ze tegen me op zou kijken als haar voorbeeld, haar grote stoere zus
![]() maar goed ik vind mezelf een goed mens al denk ik dat als ik mezelf zou tegenkomen een erge hekel aan mezelf zou hebben. Ik heb vrij veel irritante eigenschappen ![]() Mijn voorbeeld is trouwens karen van will & grace ![]()
|
![]() |
Ik ben een goed voorbeeld van hoe je het níet moet doen.
Ik gigantisch onstabiel, op vrijwel alle fronten, ik leef heel onregelmatig en ook redelijk ongezond als in niet slapen slecht/ niet eten etc. Qua kleding valt er ook niet veel tegen mij op te kijken. Misschien dat ik een voorbeeld zou kunnen zijn in die zin, dat ik hoe dan ook altijd op mijn pootjes beland en dit op eigen krachten doe, en dat ik echt een vrij leven leid. Ik ben niet in bezit van bepaalde aspecten waarvan ik zeg "nou daar zouden mensen eens een voorbeeld aan moeten nemen" |
![]() |
||
Citaat:
|
1) hehe eindelijk weer eens een inhoudelijke thread
![]() 2) ik kwam er net achter dat ik en 'slacker' ben dus nee ik ben geen goed voorbeeld, afgezien van cynisme dan dat vind ik eigenlijk wel een goeie eigenschap
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Voorbeeld voor literatuurdossier. Lorelei | 4 | 22-04-2005 17:19 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
voorbeeld groepsstructuur QMariek | 6 | 05-04-2004 10:37 | |
De Kantine |
Heeft er iemand een voorbeeld van een forward? Verwijderd | 13 | 25-03-2004 15:57 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Voorbeeld van passer a la trappe?! frans1210 | 0 | 23-03-2004 20:28 | |
Lifestyle |
kinky kapsel voorbeeld?! butterfly_1 | 61 | 15-02-2003 17:16 | |
Verhalen & Gedichten |
Even tussendoor: je grote voorbeeld? oneMen | 2 | 17-03-2002 14:34 |