Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
mn grootste blunder die ik echt gewoon een heel schooljaar heb moeten horen
![]() ![]() En the big problem was, dat een 'vriendin' daar ook stond. die vond het natuurlijk errug lollig en heeft het de hele school verteld... Dat heb ik dus nog een jaar moeten horen ![]() maargoed, dat is wel mn grootste blunder denk.
|
Verwijderd
|
De grootste, dat weet ik niet, maar een goeie is deze:
Ik zat (vier jaar terug) in de klas uit het raam te staren en te denken aan iets dat over de wiskundeleraar verteld werd, tijdens wiskunde. De leraar kwam voor mijn tafel staan en zei "Zo, Sarah, aan wie zit je met zo'n verliefde blik te denken?". Ik antwoordde: "aan u, meneer". Gehele klas lag dubbel. Ben er nog een paar maanden mee geplaagd ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Het is niet echt grappig maar goed:
* We hebben zo'n fontein midden in het dorp waar ik woon. En soms doen mensen daar schuim in. Dus ik rijd daar op mijn fiets eens langs om te kijken en vraag me niet hoe maar mijn fiets flikkerde toen in de fontein en ikzelf niet. Dus ik dat ding (midden op de winkelstraat!!) eruit trekken, flikkerde ik toen zelf mee in de fontein. Oeps, moest ik onder het schuim naar huis fietsen. ![]() |
![]() |
|
och, echt té veel.
maar om het maar ff bij de tijd te houden: vorige maand wilde ik met de bus naar zoetermeer gaan. dus ik uitzoeken hoelaat ie ging, waar ik over moest stappen enz. nou ja, 't eerste ging goed (de juiste bus), maar toen ik tijdens de rit het bordje 'den haag' langs zag komen begon ik iets wat vertwijfeld naar buiten te kijken... dat overstappen lukte dus niet meer... toen ben 'k maar meegegaan naar den haag en daar gaan stadten. in rotterdam heb ik 2 maanden terug overigens ook 3 keer achter elkaar een verkeerde metro gepakt ![]() ach, ik ben zo handig met dat openbaar vervoer...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Blunders light fighter | 23 | 01-09-2009 20:34 | |
Liefde & Relatie |
Blunders! MartinV | 53 | 14-07-2009 17:11 | |
De Kantine |
Blunders in het verkeer. Severus | 42 | 25-09-2005 16:08 | |
Werk, Geld & Recht |