Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2003, 12:50
Verwijderd
wat is je grootste blunder die je ooit gemaakt hebt??
goed, die van mij maar meteen even vertellen: ik ben toen ik net op de middelbare school zat over een of ander laag trappetje geflikkerd en lag midden in het gangpad op me snufferd, mjah ik kan er nu om lachen, omdat het best stom was.. maar toen vond ik het echt heel erg
goed, nu die van jullie...??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-06-2003, 12:55
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
nouwjah ik wil het niet echt een blunder noemen, maar het ging dus zo :

mijn zus gaf een feest voor dr vrienden, allemaal rond een jaar of 18, 19, 20 en die zuipuh dus wel flink. dus ik vroeg aan mijn mammiej van : maggik ook één biertjuh????? *pruillipje*
mijn moeder zo van jaa das goed he, dus de vriend van mijn zus schonk wat voor mij in, en toen zei die zo van lekker bavaria bier he? bavaria is lekker he? ja lekker bavaria bier is dat tog ofniet? dus ikke heftig ja knikken enzow, zegt ie van, mjaa jammer dat dit Pittbier is....

oeps....
Oud 01-06-2003, 12:56
Repsaj
Repsaj is offline
Ik kwam te laat bij geschiedenis. Dus die leraar zei: Ga nog snel zitten dan.
Ik loop maar me tafel heen en had niet door dat ik met mijn tas achter zo'n grote kaart bleef haken en hoppa...kaart naar beneden en nog een paar koffiekopjes die er vlakbij stonden vielen ook op de grond.

Iedereen lachen en wie kon het opruimen-> MOI
Oud 01-06-2003, 14:35
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
pff, ik heb er zoveel!

bijv. ik zat in de bus en er zat zo'n chinees in de bus en die heeft bij ons in het dorp een chinees restaurant zitten. En die had wat chinees eten bij. Dus ik zei so; het stinkt hier naar chinees. Iedereen dacht dat ik die chinees bedoelde, maar ik bedoelde het eten.
Oud 01-06-2003, 14:43
Mémoire
Mémoire is offline
Niet echt een verschrikkelijke blunder maarjah...

Ging een keer toen ik klein was met het hele gezinnetje naar Den Haag (geloof ik dat het was...weet niet zeker maar dat doet er ook niet toe). En mijn vader had een beige jas aan. Voor ons liep een man met (voor mijn gevoel) dezelfde beige jas. Mijn vader, moeder en broer waren gestopt bij een winkel, en dat had ik niet door. Ik liep gewoon achter die gast aan (ik dacht dat het me vader was). Toen ik tegen hem aan begon te lullen merkte ik dat het iemand anders was. Ik draaide me om en daar stond de rest toe te kijken...ze vonden het erg grappig, ik toen niet!
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 14:46
Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
Dark Tish schreef op 01-06-2003 @ 13:55:
nouwjah ik wil het niet echt een blunder noemen, maar het ging dus zo :

mijn zus gaf een feest voor dr vrienden, allemaal rond een jaar of 18, 19, 20 en die zuipuh dus wel flink. dus ik vroeg aan mijn mammiej van : maggik ook één biertjuh????? *pruillipje*
mijn moeder zo van jaa das goed he, dus de vriend van mijn zus schonk wat voor mij in, en toen zei die zo van lekker bavaria bier he? bavaria is lekker he? ja lekker bavaria bier is dat tog ofniet? dus ikke heftig ja knikken enzow, zegt ie van, mjaa jammer dat dit Pittbier is....

oeps....
ehm? ok
Oud 01-06-2003, 14:48
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Te veel om op te noemen
Oud 01-06-2003, 17:18
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
J-tjuh schreef op 01-06-2003 @ 15:35:
pff, ik heb er zoveel!

bijv. ik zat in de bus en er zat zo'n chinees in de bus en die heeft bij ons in het dorp een chinees restaurant zitten. En die had wat chinees eten bij. Dus ik zei so; het stinkt hier naar chinees. Iedereen dacht dat ik die chinees bedoelde, maar ik bedoelde het eten.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 17:44
Fantôme
Fantôme is offline
mn grootste blunder die ik echt gewoon een heel schooljaar heb moeten horen was dat ik in een bus wilde stappen die geen dienst had. We stonden dus zo te wachten, en ineens komt de bus eraan. Het regende en ik wilde zo snel mogelijk naar binnen en las met mijn stomme kop weer niet dat er 'geen dienst' op stond. Dus ik stap ik en die man zegt: 'Ja, sorry, ik heb geen dienst!' ik geef als antwoord: 'Ja, is goed... naar Den Helder graag!' en die man weer 'Ja, maar ik heb geen dienst zeg ik net!' en ik weer 'ow, ja, ehh, naar Den helder!' En pas toen ik dat zei, had ik het eindelijk door

En the big problem was, dat een 'vriendin' daar ook stond. die vond het natuurlijk errug lollig en heeft het de hele school verteld... Dat heb ik dus nog een jaar moeten horen

maargoed, dat is wel mn grootste blunder denk.
Oud 01-06-2003, 17:48
qghp
qghp is offline
.. nog gefeliciteert!
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 17:49
Verwijderd
De grootste, dat weet ik niet, maar een goeie is deze:
Ik zat (vier jaar terug) in de klas uit het raam te staren en te denken aan iets dat over de wiskundeleraar verteld werd, tijdens wiskunde. De leraar kwam voor mijn tafel staan en zei "Zo, Sarah, aan wie zit je met zo'n verliefde blik te denken?". Ik antwoordde: "aan u, meneer". Gehele klas lag dubbel. Ben er nog een paar maanden mee geplaagd
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 18:07
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
mat-ice schreef op 01-06-2003 @ 18:48:
.. nog gefeliciteert!
het is ... maar ik was 26 mei al jarig hoor (maandag).
toch bedankt mathijs!
Oud 01-06-2003, 18:12
alwaysgood
alwaysgood is offline
Citaat:
Guusie_87 schreef op 01-06-2003 @ 15:43:
Niet echt een verschrikkelijke blunder maarjah...

Ging een keer toen ik klein was met het hele gezinnetje naar Den Haag (geloof ik dat het was...weet niet zeker maar dat doet er ook niet toe). En mijn vader had een beige jas aan. Voor ons liep een man met (voor mijn gevoel) dezelfde beige jas. Mijn vader, moeder en broer waren gestopt bij een winkel, en dat had ik niet door. Ik liep gewoon achter die gast aan (ik dacht dat het me vader was). Toen ik tegen hem aan begon te lullen merkte ik dat het iemand anders was. Ik draaide me om en daar stond de rest toe te kijken...ze vonden het erg grappig, ik toen niet!
doet me denken aan een van de home alone films, waar ze naar chicago gaan en die kleine denkt dat hij zijn vader achterna loopt maar iemand anders met dezelfde jas achterna loopt.
Oud 01-06-2003, 18:58
Verwijderd
Het is niet echt grappig maar goed:

* We hebben zo'n fontein midden in het dorp waar ik woon. En soms doen mensen daar schuim in. Dus ik rijd daar op mijn fiets eens langs om te kijken en vraag me niet hoe maar mijn fiets flikkerde toen in de fontein en ikzelf niet. Dus ik dat ding (midden op de winkelstraat!!) eruit trekken, flikkerde ik toen zelf mee in de fontein. Oeps, moest ik onder het schuim naar huis fietsen.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 19:15
hanneke~13
hanneke~13 is offline
haha deze topic is echt zo
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 19:16
the tourist
the tourist is offline
Ik maak zoveel blunders, dat ik ze allemaal vergeten ben
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 19:26
Thomas
Thomas is offline
Ik maak nooit blunders.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 19:27
Balance
Balance is offline
och, echt té veel.
maar om het maar ff bij de tijd te houden: vorige maand wilde ik met de bus naar zoetermeer gaan. dus ik uitzoeken hoelaat ie ging, waar ik over moest stappen enz. nou ja, 't eerste ging goed (de juiste bus), maar toen ik tijdens de rit het bordje 'den haag' langs zag komen begon ik iets wat vertwijfeld naar buiten te kijken... dat overstappen lukte dus niet meer... toen ben 'k maar meegegaan naar den haag en daar gaan stadten.
in rotterdam heb ik 2 maanden terug overigens ook 3 keer achter elkaar een verkeerde metro gepakt
ach, ik ben zo handig met dat openbaar vervoer...
Oud 01-06-2003, 19:36
Quiana
Quiana is offline
Teveel om op te noemen..
Oud 02-06-2003, 13:03
Punkygirl
Punkygirl is offline
ehm gisteren..

voor de ogen van mn vriendje, zijn beste vriend en zn ouders op mn bek gegaan met de fiets..

Reageren

Regels voor berichten