| Advertentie | |
|  | |
|  08-04-2003, 23:37 | |
|   | 

Wij hebben een hele tijd een meisje gehad, weet eigenlijk niet eens waar ze woont...    Maar die hebben mijn ouders een tijd terug ook opgezegd geloof ik.. waarom weet ik niet. De ouders van mijn vriend hadden er ook eentje, een jongen maar die was op een gegeven moment kwijt..  Klinkt op zich best wel hard maar die jongen was gewoon weg op de een of andere manier. Verder weten zij er ook niks van. | 
|  08-04-2003, 23:38 | ||
| Citaat: 
 wij hadden de avrobode, nu de veronica tvgids   
	__________________ Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot! | ||
|  09-04-2003, 08:36 | ||
| Citaat: 
 waterpompen enzo 
	__________________ Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot! | ||
|  09-04-2003, 11:05 | ||
|   | Citaat: 
 En dat bedrag, mag je dat zel kiezne? | |
|  09-04-2003, 11:31 | ||
|   | Citaat: 
 | |
|  09-04-2003, 11:35 | ||
| 

Verwijderd

| Citaat: 
  Foster Parents Kinderen.... tja het idee was op zich goed. (leuk kan je mensen laten zien wat voor tekening je nu weer hebt gekregen) maar het kwam/ komt er op neer dat er idd heel weinig geld op de plaats van bestemming terrecht kwam.... Ze hebben nu overigens een andere naam.... weet niet precies wat... | |
|  09-04-2003, 16:46 | ||
| Citaat: 
 enne neej ik heb er dus geen. 
	__________________ ♥ | ||
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Soortgelijke topics | ||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Liefde & Relatie | Waarom reageren jongens niet snel op een smsje en meiden wel?? sunflower83 | 79 | 12-05-2004 19:05 | |