Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Uhm, ik moet me aangetrokken voelen, denk dat dat het allerbelangrijkste is, en daar valt kleding onder ed. Maar ik kan best een kakker op dat moment aantrekkelijk vinden, als het alleen om zoenen gaat, hoef je niet te kijken of het stand houdt tenslotte, ben je al gauw minder kieskeurig... Gewoon aantrekkingskracht...
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik ben in het begin van de avond behoorlijk kieskeurig want dan wil je bijv. niet met dat meisje gaan terwijl zij jou duidelijk wel wil.
Dan heb je iets meer gedronken en gaat het toch fout en is dat achteraf wat jammer maar ja. Er is trouwens onderzoek naar gedaan en het scheelt behoorlijk of je gedronken hebt of niet of je iemand afwijst.
||
Citaat:
|
Ik ga me niet eens druk maken of ik ga zoenen of niet.. en k zoen ook niet zomaar iemand ofzow...
Maar t moet wel iemand zijn die dr voor mij aantrekkelijk uitzien en uitsttraling heeft ![]()
|
Verwijderd
|
Als ik zoen voor een avond let ik toch vooral op uiterlijk. Ik hoef geen goede gesprekken met haar aan te gaan dus het maakt minder uit als ze heel dom is. Overigens moet ze wel zestien zijn, ik heb geen zin in het plegen van strafbare feiten.
Maar goed, ook in de kroeg heb ik natuurlijk het liefst een meisje wat én slim is, én er goed uitziet. De eisen worden alleen wat minder streng uitgelegd dan "IRL". |
![]() |
|
Als ik voor één avond met iemand zou zoenen, zou ik alleen op het uiterlijk letten: hij moet dus knap zijn en er verzorgd uitzien. Goede gesprekken heb je met zo'n persoon toch niet en leeftijd, voor één avondje zou ik me niet drukmaken om de leeftijd van die persoon...
|
Zoenen voor een avond is oppervlakkig, dus zijn je eisen ook oppervlakkig; puur op uiterlijk gebaseerd. Als hij ook nog een charmeurtje is helpt dat mee. Voor een relatie-kandidaat ben ik erg kieskeurig, voor een avond boeit het me echt niet zo, is maar voor de fun. Overigens, als ik voor 1 avond zoen met iemand ken ik diegene meestal al wel, dus dan is het toch niet geheel op uiterlijk gebaseerd.
|
wahahahhaahhahahaha alsof je vooringenomen naar de kroeg gaat om even iemand te zoenen voor één avond. Dat is toch triest! ben je een afgelebberde botherham, wat stelt je kus dan nog voor, bij iemand waar je echt om geeft, als je de hele stad al afgelebberd hebt?
inderdaad: NIETS
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb wel eens een keer in een disco gezoend en dat is daarna niks geworden waarvan ik hoopte dat het niet zomaar zoenen was. Ik vond haar echt leuk en zou nooit met iemand zoenen die ik niet leuk vind. Maar je hebt wel dat soort mensen die gaan uit en hebben als doel voor zich te gaan zoenen met onbekenden en het liefst zoveel mogelijk verschillende, zodat me zelfvertrouwen omhoog gaat en me reputatie omlaag. Ik ben best wel benieuwd wat het doel ervan is om zoveel mogelijk mensen gezoend te hebben. Misschien is dat niet de bedoeling ,maar ik vind het eerder vernederend dat je met 10 onbekende mensen 'die toch niet intressant zijn' per jaar zoent dan stoer. Toen ik in het verleden redelijk uitging, gingen die andere mensen meisjes versieren die ze de volgende dag niet meer hoefde te kennen. Als ik zoiets zal doen tijdens het uitgaan zal ik dat alleen doen bij iemand doen waarvan ik er een relatie daarna kan verwachten. Het is in ieder geval nog nooit verkeerd gegaan dat me wanhopigheid te groot werd en begon te zoenen met een totaal onintressant iemand. Maar ik verlang er naar om weer iemand vinden, en het dat duurt best verdomd lang. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als die persoon het goed kan wel. Je kunt best superlekker zoenen en seks hebben met iemand die je nauwelijks kent, als je elkaar goed aanvoelt. Alleen het probleem is dat je dat in de kroeg vantevoren nooit weet, daarom doe ik het ook niet zo vlug, tenzij ze érg lekker is.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ken echt een heleboel vrouwen, en echt niet een doet 'seks voor 1 avond', en al helemaal niet bij iemand die ze uit de kroeg opgepikt hebben. Ik ga heel veel uit en heb al heel wat meegemaakt, maar een vrouw uit de kroeg waar je seks voor 1 avond mee hebt zijn echt SPROOKJES.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik denk als mensen met iemand zoenen voor 1 avond.. het dan een beetje om de euhm lust gaat? maar dat uiterlijk wel uitmaakt..
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik zoen niet voor 1 avond..
Is dom.. zoek dan een leuke jongen waar je langer wat mee hebt.. Punkygirl *die lekker al 6 maande ene vriendje heeft ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |