Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-05-2003, 20:53
Kadaver
Kadaver is offline
Ben je minder kieskeurig als je met iemand gaat zoenen voor een avond? En zo ja welke aspecten vind je dan minder belangrijk?

-leeftijd?
-uiterlijk?
-Kleding?
-Intelligentie?
-etc....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-05-2003, 21:12
Verwijderd
hmmm... denk t niet... ah jawel: voor 1 avond wil ik wel eens iets met een vriend/vriendin doen Voor een relatie zou ik daar wel 3 keer over nadenken...
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 21:14
Verwijderd
Als het zoenen voor een avond is, ben ik minder kieskeurig op alle gebieden. Meestal echter bedenk ik niet van te voren "Nou, dit is voor een avond, hier wil ik echt niet dat er verder nog iets van komt."
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 21:37
Verwijderd
Die 2 keer dat het me overkomen is, waren het niet echt jongens waarvan ik dacht whow met jou wil ik wel mijn hele leven doorbrengen De ene was een beetje dom, en de ander een beetje (te) oud. Dus ja ik den kdat je wel minder kieskeurig bent voor 1 avond. Het is dan de hele sfeer, lekker aan het dansen, natuurlijk beetje drank en dan aan het flirten... Dan gaat het allemaal wat makkelijker. Op dat moment is het heel erg leuk enzo, terwijl je later mss wel denkt van wat heb ik nou weer gedaan .
Mwah niet dat ik spijt heb hoor van die 2 keer
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 21:39
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
Kadaver schreef op 25-05-2003 @ 21:53:
Ben je minder kieskeurig als je met iemand gaat zoenen voor een avond? En zo ja welke aspecten vind je dan minder belangrijk?

-leeftijd?
-uiterlijk?
-Kleding?
-Intelligentie?
-etc....
Dan boeit alleen het uiterlijk.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 21:52
Thomas
Thomas is offline
Nee, zeker niet. Als zoiets ooit voor zal komen dan blijf ik echt wel kieskeurig.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 21:55
nexjes
nexjes is offline
Citaat:

-leeftijd?
-uiterlijk?
-Kleding?
-Intelligentie?
-etc....
sorry, t lijkt mij nogal overduidelijk wat iedereens antwoord is.
als je iemand toch echt leuk vind wil je daar natuurlijk verder mee? dan gaje toch zoiezo niet alleen maar voor die avond zoenen.
Oud 25-05-2003, 21:59
Krayzie
Krayzie is offline
Citaat:
Nexus 6 schreef op 25-05-2003 @ 22:55:
als je iemand toch echt leuk vind wil je daar natuurlijk verder mee? dan gaje toch zoiezo niet alleen maar voor die avond zoenen.
Eehmm als je voor een avond met iemand zoent vind je diegen ook niet leuk, dan gebeurt het gewoon omdat je een beetje staat te flirten. Niet iedere zoen heeft een diepe relatie als gevolg... het is maar een zoen!
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 22:00
Gothic
Gothic is offline
Uhm, ik moet me aangetrokken voelen, denk dat dat het allerbelangrijkste is, en daar valt kleding onder ed. Maar ik kan best een kakker op dat moment aantrekkelijk vinden, als het alleen om zoenen gaat, hoef je niet te kijken of het stand houdt tenslotte, ben je al gauw minder kieskeurig... Gewoon aantrekkingskracht...
Oud 25-05-2003, 22:02
Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:

-leeftijd? niet te oud, 22 ofzo is denk ik maximum -

uiterlijk? tja, als t voor 1 avondje is, geef me dan maar een mr. handsome.

-Kleding? beetje verzorgd..

-Intelligentie? heb jij een goed gesprek als je aan t zoenen bent?? ikke over t algemeen niet hoor!!
maar voorlopig zoen ik niemand voor 1 avondje...
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 22:07
Kadaver
Kadaver is offline
Citaat:
Nexus 6 schreef op 25-05-2003 @ 22:55:
Niet dus, ik kan iemand echt leuk vinden en daar vervolgens mee zoenen voor een avond...maar een relatie ho maar...daar zit ik echt niet op te wachten. Dus dan blijft het daarbij.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 22:11
murcielago
murcielago is offline
Ik ben in het begin van de avond behoorlijk kieskeurig want dan wil je bijv. niet met dat meisje gaan terwijl zij jou duidelijk wel wil.
Dan heb je iets meer gedronken en gaat het toch fout en is dat achteraf wat jammer maar ja.
Er is trouwens onderzoek naar gedaan en het scheelt behoorlijk of je gedronken hebt of niet of je iemand afwijst.
Oud 25-05-2003, 22:15
Kadaver
Kadaver is offline
Citaat:
murcielago schreef op 25-05-2003 @ 23:11:
Er is trouwens onderzoek naar gedaan en het scheelt behoorlijk of je gedronken hebt of niet of je iemand afwijst.
true true
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 22:31
nexjes
nexjes is offline
Citaat:
Kadaver schreef op 25-05-2003 @ 23:07:
Niet dus, ik kan iemand echt leuk vinden en daar vervolgens mee zoenen voor een avond...maar een relatie ho maar...daar zit ik echt niet op te wachten. Dus dan blijft het daarbij.
ah ja, nah dan ben jij misschien zo, maar ik iig niet.
Oud 25-05-2003, 22:36
Super-Eefjuh
Super-Eefjuh is offline
Ik ga me niet eens druk maken of ik ga zoenen of niet.. en k zoen ook niet zomaar iemand ofzow...

Maar t moet wel iemand zijn die dr voor mij aantrekkelijk uitzien en uitsttraling heeft
Oud 26-05-2003, 09:49
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ja, de meeste jongens met wie ik alleen voor een avondje heb gezoend zagen er echt niet uit. Tenminste: niet naar mijn smaak. Als je iemand hebt voor langere tijd is dat toch wel belangrijker.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 09:54
Verwijderd
Als ik zoen voor een avond let ik toch vooral op uiterlijk. Ik hoef geen goede gesprekken met haar aan te gaan dus het maakt minder uit als ze heel dom is. Overigens moet ze wel zestien zijn, ik heb geen zin in het plegen van strafbare feiten.

Maar goed, ook in de kroeg heb ik natuurlijk het liefst een meisje wat én slim is, én er goed uitziet. De eisen worden alleen wat minder streng uitgelegd dan "IRL".
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 10:03
Loezzel
Loezzel is offline
Als ik voor één avond met iemand zou zoenen, zou ik alleen op het uiterlijk letten: hij moet dus knap zijn en er verzorgd uitzien. Goede gesprekken heb je met zo'n persoon toch niet en leeftijd, voor één avondje zou ik me niet drukmaken om de leeftijd van die persoon...
Oud 26-05-2003, 10:49
Warsocket
Warsocket is offline
dan ben ik net zo kieskeurig als voor een vriendin
Echt zoenen doe ik alleen als ik iemand ook echt leuk vindt
Oud 26-05-2003, 11:40
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Warsocket schreef op 26-05-2003 @ 10:49:

Echt zoenen doe ik alleen als ik iemand ook echt leuk vindt
Oud 26-05-2003, 12:10
Esmée
Esmée is offline
Zoenen voor een avond is oppervlakkig, dus zijn je eisen ook oppervlakkig; puur op uiterlijk gebaseerd. Als hij ook nog een charmeurtje is helpt dat mee. Voor een relatie-kandidaat ben ik erg kieskeurig, voor een avond boeit het me echt niet zo, is maar voor de fun. Overigens, als ik voor 1 avond zoen met iemand ken ik diegene meestal al wel, dus dan is het toch niet geheel op uiterlijk gebaseerd.
Oud 26-05-2003, 12:13
Optima
Optima is offline
wahahahhaahhahahaha alsof je vooringenomen naar de kroeg gaat om even iemand te zoenen voor één avond. Dat is toch triest! ben je een afgelebberde botherham, wat stelt je kus dan nog voor, bij iemand waar je echt om geeft, als je de hele stad al afgelebberd hebt?

inderdaad: NIETS
Oud 26-05-2003, 12:21
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Optima schreef op 26-05-2003 @ 13:13:
wahahahhaahhahahaha alsof je vooringenomen naar de kroeg gaat om even iemand te zoenen voor één avond. Dat is toch triest! ben je een afgelebberde botherham, wat stelt je kus dan nog voor, bij iemand waar je echt om geeft, als je de hele stad al afgelebberd hebt?

inderdaad: NIETS
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 12:29
poesiefox
poesiefox is offline
Ik zoen niet voor een avond. Als ik niets met hem wil, waarom zou ik dan willen zoenen? Om het zoenen? Wasdaarnou aan zonder the magic?
Oud 26-05-2003, 13:12
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
Als je je voorneemt om voor een avond te gaan zoenen ben je naar mij mening ook wel erg triest bezig.
Ik heb wel eens een keer in een disco gezoend en dat is daarna niks geworden waarvan ik hoopte dat het niet zomaar zoenen was.
Ik vond haar echt leuk en zou nooit met iemand zoenen die ik niet leuk vind.
Maar je hebt wel dat soort mensen die gaan uit en hebben als doel voor zich te gaan zoenen met onbekenden en het liefst zoveel mogelijk verschillende, zodat me zelfvertrouwen omhoog gaat en me reputatie omlaag.
Ik ben best wel benieuwd wat het doel ervan is om zoveel mogelijk mensen gezoend te hebben.
Misschien is dat niet de bedoeling ,maar ik vind het eerder vernederend dat je met 10 onbekende mensen 'die toch niet intressant zijn' per jaar zoent dan stoer.
Toen ik in het verleden redelijk uitging, gingen die andere mensen meisjes versieren die ze de volgende dag niet meer hoefde te kennen.
Als ik zoiets zal doen tijdens het uitgaan zal ik dat alleen doen bij iemand doen waarvan ik er een relatie daarna kan verwachten.
Het is in ieder geval nog nooit verkeerd gegaan dat me wanhopigheid te groot werd en begon te zoenen met een totaal onintressant iemand.
Maar ik verlang er naar om weer iemand vinden, en het dat duurt best verdomd lang.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-05-2003, 14:22
Kadaver
Kadaver is offline
Citaat:
wahahahhaahhahahaha alsof je vooringenomen naar de kroeg gaat om even iemand te zoenen voor één avond.
Beweer of suggereer ik dit dan?
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 14:39
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Mijn eisen lagen erg laag, ja, het moest iemand van het andere geslacht zijn. En nog wel meer maar niet echt veel op zich..
Nu zou ik denk ik niet meer voor een avondje met iemand zoenen. Kan niet zeggen dat zoenen om te zoenen nou echt zo heerlijk is.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 14:42
Verwijderd
Als die persoon het goed kan wel. Je kunt best superlekker zoenen en seks hebben met iemand die je nauwelijks kent, als je elkaar goed aanvoelt. Alleen het probleem is dat je dat in de kroeg vantevoren nooit weet, daarom doe ik het ook niet zo vlug, tenzij ze érg lekker is.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 16:26
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 26-05-2003 @ 13:29:
Ik zoen niet voor een avond. Als ik niets met hem wil, waarom zou ik dan willen zoenen? Om het zoenen? Wasdaarnou aan zonder the magic?
Als hij goed kan zoenen is het gewoon erg lekker. Bovendien, hoe moet je anders aan een beetje intimiteit komen als je geen relatie hebt?
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 17:07
Fatal Exception
Fatal Exception is offline
Citaat:
nare man schreef op 26-05-2003 @ 15:42:
Als die persoon het goed kan wel. Je kunt best superlekker zoenen en seks hebben met iemand die je nauwelijks kent, als je elkaar goed aanvoelt. Alleen het probleem is dat je dat in de kroeg vantevoren nooit weet, daarom doe ik het ook niet zo vlug, tenzij ze érg lekker is.
Daar kan ik me nou echt niks bij voorstellen he, seks voor 1 avond.

Ik ken echt een heleboel vrouwen, en echt niet een doet 'seks voor 1 avond', en al helemaal niet bij iemand die ze uit de kroeg opgepikt hebben.

Ik ga heel veel uit en heb al heel wat meegemaakt, maar een vrouw uit de kroeg waar je seks voor 1 avond mee hebt zijn echt SPROOKJES.
Oud 26-05-2003, 17:12
Kadaver
Kadaver is offline
Citaat:
Fatal Exception schreef op 26-05-2003 @ 18:07:

Ik ken echt een heleboel vrouwen, en echt niet een doet 'seks voor 1 avond', en al helemaal niet bij iemand die ze uit de kroeg opgepikt hebben.

Ik ga heel veel uit en heb al heel wat meegemaakt, maar een vrouw uit de kroeg waar je seks voor 1 avond mee hebt zijn echt SPROOKJES.
Nooit gehoord van het studentenleven en hockeyfeesten?
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 17:14
HeartandSoul
HeartandSoul is offline
Citaat:

-leeftijd?
-uiterlijk?
-Kleding?
-Intelligentie?
-etc....
ik zoen nooit met iemand voor 1 avond..

ik denk als mensen met iemand zoenen voor 1 avond..
het dan een beetje om de euhm lust gaat?
maar dat uiterlijk wel uitmaakt..
Oud 26-05-2003, 17:29
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:

Je hebt ze wel.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 17:30
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 26-05-2003 @ 13:29:
De magic kan later komen.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 17:43
Punkygirl
Punkygirl is offline
Ik zoen niet voor 1 avond..
Is dom.. zoek dan een leuke jongen waar je langer wat mee hebt..

Punkygirl *die lekker al 6 maande ene vriendje heeft *
Oud 26-05-2003, 18:56
Verwijderd
Citaat:

Ik denk dat dat ook vaker met bekenden of vrienden is, eigenlijk... iemand die je al wel kent maar verder niets mee wil..
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 19:30
sopsgloss
sopsgloss is offline
Citaat:
l00k At Me schreef op 26-05-2003 @ 18:30:
De magic kan later komen.
ja ......... OF NIET ....... kijk zoenen met iemand waarop je verliefd bent is natuurlijk altijd fantastisch maar het kan niet altijd feest zijn dus pak je dan maar een 'tussendoortje'
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten