Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2003, 16:56
poesiefox
poesiefox is offline
Jullie hebben daar meer ervaring mee dan ik. Waarom gingen jullie vorige relaties uit? Waar lag het aan? In welke valkuil zul je nu niet meer zo snel trappen?
Oud 08-06-2003, 17:00
sinsere
sinsere is offline
Mijn vorige relatie ging uit omdat mijn vriend veel volwassener was dan ik. Hij was veel verder in zijn ontwikkeling. Ik was toen net 15 en hij ruim 22. Bij ons was het leeftijdsverschil op dat moment wel een probleem. En verder was hij veel te bezitterig, ik voelde me echt opgesloten.
Oud 08-06-2003, 17:02
~Chyca~
~Chyca~ is offline
Dat je iemand niet leuk of aantrekkelijk genoeg vind denk ik. Dat was bij mij ten minste zo. Dus de volgende keer moet ik iemand wel heeel leuk vinden voordat ik er een relatie mee aanga.
Oud 08-06-2003, 17:07
jedego
jedego is offline
Citaat:
~Chyca~ schreef op 08-06-2003 @ 18:02:
Dat je iemand niet leuk of aantrekkelijk genoeg vind denk ik. Dat was bij mij ten minste zo. Dus de volgende keer moet ik iemand wel heeel leuk vinden voordat ik er een relatie mee aanga.
mee eens, mijn ex kwam er na 2 maanden achter dat ze niet meer of eigenlijk niet verliefd is geweest.
Oud 08-06-2003, 17:26
Soezen
Soezen is offline
Te grote afstand
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 17:30
Verwijderd
omdat mijn ex vriend 'vreemd ging' met het meisje van wie hij beweerde dat het zn ex was, terwijl zij beweerde van niet (lastig eej). En eigenlijk was k niet eens echt verliefd, mja, als iemand je maar aandacht geeft (tja, k voelde me beetje eenzaam, dus ja...was groooote fout!)
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 17:58
DopeBean
DopeBean is offline
Tja das de grote vraag he meestal. zelf heb ik een relatie gehad van twee jaar. op een gegeven moment is het op. dan is er nix meer. dan gaat het uit. zo gaat het leve
Oud 08-06-2003, 18:03
Verwijderd
1e, toen werdt ik verliefd op een ander
2e kon zijn poten niet thuis houden, in negatieve zin
3e, te veel ruzie, te weinig vertrouwen van mijn kant.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 18:05
Quiana
Quiana is offline
Verhuisde naar een andere stad, afstand
werd een probleem. Zag hem hartstikke weinig,
we veranderden allebei nogal,
zijn gewoon uit elkaar gegroeid denk ik.
Uiteindelijk hebben we het gewoon uitgepraat,
geprobeerd of het beter ging als we gewoon vrienden waren.
En dat werkte.
Oud 08-06-2003, 18:16
Verwijderd
omdat zij niet verliefd meer was
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 18:22
kastdeur
kastdeur is offline
doet me denk aan:
Het zit op de bank en het zapt ; Kan ik hem nog ruilen

Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 19:40.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 19:33
@Moon
@Moon is offline
Citaat:
Sjoe schreef op 08-06-2003 @ 18:26:
Te grote afstand
En hij was ook een stuk ouder...zo'n 7 jaar..
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 19:46
gizmo
gizmo is offline
weer verliefd worden op je ex,
iemand te kinderachtig vinden,
het was toch geen goed id om een 2e keer aan te gana met dezelfde persoon omdat het niet voor niets eerder uit gaat..
Niet meer verliefd zijn op je vriend
Oud 08-06-2003, 21:07
Fly-girl
Fly-girl is offline
hmmz kwas vreemdgegaan (nooooooit meer!)
te grote afstand,
het betrof een achterneefje
hij was goede vriend van mn broer
De laatste twee moesten stiekem en dat kon niet goed gaan...
Oud 08-06-2003, 21:12
o0osweetyo0o
o0osweetyo0o is offline
bij mij isset uit gegaan omdat we eigenlijk niets te vertellen hadden tegen elkaar...totaal verschillende karakters.. kwam ook nog bij dat hij nooit wat leuks wilde doen.. als ik zei van zin om ff naar de stad te gaan? neuh neuh.. kan ik niet gewoon naar je huis komen kep geen zin blalala...
op een gegeven moment gaat dat egt irriteren..
kwam ook nog bij dat hij altijd maaar meer wilde en ik niet.. niet elke keer.. dat was egt fout van hem..maja
Oud 08-06-2003, 21:14
Thomas
Thomas is offline
Vreemdgaan, helaas.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 21:46
~*~Boucheeke~*~
~*~Boucheeke~*~ is offline
hij zat aftespreke met zijn ex en meisjes van zn school en mailde die constant en smste die met woorden zoals : ik hou van jou! terwijl ie met mij was!
Oud 08-06-2003, 22:07
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Wawl schreef op 08-06-2003 @ 22:14:
Vreemdgaan, helaas.
Nouja, helaas. Eigenlijk was het misschien wel beter dat het gebeurde. Als je vreemdgaat zit er sowieso iets in de relatie niet goed dus ze was gewoon absoluut niet de ware.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 22:59
Verwijderd
In mijn geval voornamelijk de bekende zin: ik ben niet meer verliefd op je. Wat ik zou kunnen doen om niet meer in die valkuil te trappen? Niets, ik blijf mezelf. Als meisjes me niet accepteren zoals ik ben zouten ze maar op.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 23:13
Rosiehessie
Rosiehessie is offline
Het ging uit omdat hij niet verliefd was en omdat we veeeeeeeeel te veel met elkaar omgingen....écht elke dag. Ik was mijn vriendinnen zowat vergeten!!! en daar heb ik nu (bijna 2 jaar later) nog steeds last van

R
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 08:01
Pinkish Dress
Pinkish Dress is offline
Niet meer verliefd en bindingsangst.
Oud 09-06-2003, 08:07
Gothic
Gothic is offline
Uhm, hij was te jong, te kinderachtig en ik kon niet met hem praten, hij wilde nooit mijn vragen beatwoorden...

Toen kwamen de kleine dingetjes waar ik me aan kon irriteren: Zijn lach, zijn overdreven gedrag, zijn haar, zijn drukke gedoe soms...

Verder heb ik niet echt iets gehad dat iets voorstelde...
Oud 09-06-2003, 12:12
Verwijderd
Omdat we in feite helemaal niet bij elkaar pasten, en hij niet meer genoeg van me hield om zo'n groot verschil aan te kunnen.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 12:53
miro
miro is offline
Mijn vorige vriend was een stuk ouder dan ik en bekeek sommige dingen dan ook een stuk serieuzer. Hij was ontzettend aanhankelijk en vooral afhankelijk van mij. Dat benauwde me ontzettend. Bovendien had ik meer t gevoel dat hij mn beste vriend was dan mijn partner. Na 2 jaar dus uiteindelijk toch uit gemaakt, was wel een grote klap voor hem. Ik heb t ook van t ene moment op t andere echt besloten, hoewel ik me wel al tijden ongelukkig voelde met hem.

Das dus iets waar ik nu wel op let, we hebben allebei nog onze eigen dingen, zijn niet zo superafhankelijk van elkaar. En heel belangrijk : hij heeft vrienden (klinkt stom maar tis wel een stuk fijner)

O ja en daarna ook nog even een andere vriend gehad. Die ook gezellig een andere vriendin had, naast mij. Nou das wel duidelijk denk ik.

Laatst gewijzigd op 09-06-2003 om 12:55.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 13:30
Phileine
Phileine is offline
- Niet meer verliefd. Gewoon, niks meer. Onverschilligheid.
- Hij die vreemdging.
- Slechte communicatie, geen gemeenschappelijke interesses, geen gelijke posities binnen de relatie.
Oud 09-06-2003, 13:59
bette4ever
bette4ever is offline
zie mn post http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=505157
Oud 09-06-2003, 14:00
Verwijderd
Mijn eerste "vriendje" omdat ik te onzeker was, verhuizen ging, en mn ex omdat hij tijd nodig had, ziek was (B.S.) vond dat wij 'stilstonden'
m.a.w. hij had geen echte reden hij wou het gewoon uit. Mede door mijn onzekerheid toch wel is dat stukgelopen, en ook omdat hij veel onvolwassener was dan ik, hij was een beetje een moeder's jonkje en vrij aanstellerig aangelegd (toch wel) hij was wel lief... maar nee...
IN welke valkuil ik niet meer trap is op uiterlijk afgaan: leer eerst iemand een beetje kennen voordat je het diepe in springt, wordt niet te gauw en te jong serieus. Blijf een eigen leven hebben en ja.. wees jezelf, hij moet me nemen voor wie ik ben.. en ik hoef niet op mn tenen te gaan lopen omdat ik zo bang ben dat het anders niet lukt. Als het neit anders lukt is hij niet verliefd op MIJ maar op wie hij denkt dat ik ben.

dat is wat ik geleerd heb 't afgelopen jaar
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 19:12
etoile
etoile is offline
eerste 'verkering' toch wel de afstand je kon niet zomaar even naar elkaar toe als je zin had om degene te zien.

tweede 'verkering' dat mag niet echt zo genoemd worden. Het liep gewoon niet en het gevoel was bij mij snel weg.

Ik zal in het vervolg duidelijker m'n mening geven want ik durfde die niet goed te uiten.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 23:28
Tox
Tox is offline
niet meer verliefd, verliefd op een ander, of gewoon te veel stress door de relatie en dat je er niet meer tegen kan
Oud 10-06-2003, 10:54
Phileine
Phileine is offline
Citaat:
Quiana schreef op 08-06-2003 @ 19:05:
Verhuisde naar een andere stad, afstand
werd een probleem. Zag hem hartstikke weinig,
we veranderden allebei nogal,
zijn gewoon uit elkaar gegroeid denk ik.
Uiteindelijk hebben we het gewoon uitgepraat,
geprobeerd of het beter ging als we gewoon vrienden waren.
En dat werkte.
Jij schrijft leuk.
Oud 10-06-2003, 11:22
vrijgezel
vrijgezel is offline
1e ging uit omdat ik te jong was en niet echt verliefd was. en hij hield zich bezig met seks en daar moest ik nog helemaal niks van weten, voelde me absoluut niet bij hem op mijn gemak.

2e 3 maanden wat mee gehad, toen is hij vreemd gegaan en heb ik het uitgemaakt, dat heeft toen wel ontzettend mijn vertrouwen beschaad.

3e was ik echt helemaal verliefd op ook 1,2 jaar mee gehad.
ging uit omdat ik nog niet mijn hele leven bij iemand wou blijven en hij ook zoiets had ikwas 15/16 hij 19/20.

4e die was heel erg lief eigenlijk gewoon veel te lief had geen echte mening gaf me altijd me zin, lekker bekvechten was er niet bij. ik begon me al heel snel te ergeren aan dat soort dingen en uiteindelijk heb ik het na een half jaar uitgemaakt

en nu ben ik vrijgezel en dat bevalt me enorm goed
Oud 10-06-2003, 11:27
vixen
vixen is offline
Ik heb nooit een echte relatie gehad, het langst dat ik ooit met een jongen heb gehad was 6 weken en toen was hij vreemdgegaan. Het is wel altijd uitgegaan omdat ik eigenlijk helemaal geen vriendje wilde.
Oud 10-06-2003, 17:24
melkpakje
melkpakje is offline
beetje standaard maar (tot nu toe) was de reden gewoon dat een van ons niet meer verliefd was
Oud 11-06-2003, 14:05
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
ze was niet meer verliefd 3x
eem.. afstand en uit elkaar gegroeid 1x
meisje had teveel eigen problemen om echt nog langer wat met me te hebben 1x

en ik heb het zelf twee keer uitgemaakt
eentje omdat we gewoon niet zo het voor elkaar waren
tweede omdat ik haar niet meer uit kon staan, de dingen die ze tegen me zei en de dingen die ze deed..helaas
Oud 11-06-2003, 14:57
Verwijderd
Niet meer verliefd & hij drinkt teveel.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 15:08
Gwinnie
Gwinnie is offline
bij 1e: na 14 maanden:

laatste maand/anderhalve maand vond ik t niet meer prettig als hij me aanraakte. was m zat. had geen zin om naar m toe te gaan. irriteerde me aan zn opmerkingen. verveelden ons snel samen.

bij 2e: 2 maandjes wat nix voorstelde:

ging uit omdat we mekaar zo ongeveer 1 keer per week zagen en alles van mij moest komen.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 15:26
Mark
Mark is offline
Omdat zij al veel meer wou dan ik. Ze deed net of we getrouwd waren.

Mja, daar had ik geen zin in toen ik 15 was.
Oud 11-06-2003, 15:29
hellion
hellion is offline
m'n vriendin zag opeens een ander en d8, ah, laat dees maar lekker...
Oud 11-06-2003, 18:29
Verwijderd
Relatie #1 (duur: 3 maanden): De irritaties liepen te hoog op, ik werd gewoon ronduit gek van hem en zn bekrompen meningen en zn arrogantie.

Relatie#2 (duur: 2 maanden): Hij zat ontzettend met zichzelf in de knoop en had daardoor weinig aandacht voor mij. Hij sleurde mij mee zijn valkuilen in, terwijl ik juist bescherming nodig had. Hij was voortdurend stoned, jatte telkens geld van zn ouders, werd telkens uit huis gegooid. Het werd me teveel, ik kon het niet aan.

Relatie #3 (duur: 20 maanden): Ik zat vastgebonden in die relatie en was niet in staat zelf de touwen los te maken, hij kon ze ook niet laten vieren. We klampten ons angstvallig aan elkaar vast en daarbij zette hij me op een voetstuk. Ik kon niks fout doen in zn ogen wat me het gevoel gaf voortdurend op te moeten leven aan een ideaalbeeld dat hij voor ogen had, wat uiteraard alleen maar voor teleurstelling zorgde. Ik was in een voortdurende ontwikkelijk en hij stond stil, onze behoeftes veranderen en beiden waren we niet instaat de relatie daaraan aan te passen. Ik moest leren op eigen benen te staan en ervaren dat ik dat kon, de enige weg die ik daarvoor zag was het beëindigen van de relatie.

Alleen de laatste heeft me echt geleerd dingen anders te doen.. Ruimte nemen en geven en behouden, vrijheid. Me niet vastklampen aan een persoon maar mn eigen leven behouden zoals het was. Niet teveel inleveren en mij blijven
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 19:04
Cæles
Cæles is offline
1: Hij kon zn handen niet thuis houden.

2: Hij was 9 jaar ouder, de afstand was te groot, hij was te afhankelijk van mij. Hij was erg jaloers en bezitterig, belde al als ik 5 minuten later op MSN was. Hij kon echt niet voor zichzelf zorgen, dat is ook de reden dat het 2 jaar geduurd heeft, k wilde hem niet aan zn lot overlaten. Ben nu blij dat ik dat wel heb gedaan.

3: Hij zat op een niveau lager dan ik. Ik kon er geen goeie gesprekken mee hebben, en hij gaf me altijd mn zin

Maarja, nu ben ik lekker even single
Oud 12-06-2003, 21:31
Collintjuh
Collintjuh is offline
Geen idee!

Zie ook

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=501179

De 'date' ging dus goed genoeg: ze is mn vriendin!

Maar nu:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=507163

Ik ben waarschijnlijk de zoveelste die in het stof hapt..

HELP
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten