Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2003, 21:09
sarah.slembrouck
sarah.slembrouck is offline
hey,

bij ons is er het idee om een jaarboek te maken vant 6e zo..
ma we zochte eiglijk wa ideetjes..
zen er nog mense van andre scholen die da doen ?
en wa zette gelle daar dan zo allemaal in ..

ideetjes zijn welkom..

Sarah
sslembrouck@yahoo.com
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-05-2003, 21:20
Balance
Balance is offline
bij m'n broer (2 jaar terug) stond er van iedereen een foto'tje in uit de 1e en één uit de 6e. iedereen had daarbij nog een formulier ingevuld (favoriete leraar, wat wil je worden, naar welke school ga je hierna, leukste moment op school enz.)
ook stonden er allemaal verhalen in van bijv. de brugklaskampen of gewoon stukjes van lessen die mensen nog wisten.
veel citaten en veel top 5/10 (meest muzikaal, meest sportief, mooist, grappigst, slimst, drinkt 't meest enz. En dan gesplitst op jongens en meisjes.)
verder wie met wie had gehad en wie met wie gezoend had en dat soort dingen (voor de ouders ook leuk )
En uhm, verder weet ik d'r niet zo veel meer van. als me nog iets te binnen schiet zal ik 't wel neerzetten.
Oud 28-05-2003, 09:03
marieke_temp
marieke_temp is offline
voor ons vorig jaar had de informaticaklas in z'n geheel als praktische opdracht een digitaal jaarboek gemaakt. klassefoto's, groepjes-foto's van goede vriend(inn)en, groepsfoto van de leraren, en je kon dan op iedereen klikken dan kreeg je meer info over diegene (lievelingsvak, favo quote, wat ga je hierna studeren, dat soort dingen) en bij leraren wat er door leerlingen over diegene gezegd was. ook een verslag met foto's van de kolderdag en het examengala, en een digitale wandeling door de school. een erg leuke herinnering, maar wel erg tijdrovend om te maken
Oud 28-05-2003, 09:15
Verwijderd
foto's, verhalen van leerlingen en docenten.

hartstikke leuk, een jaarboek!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 12:48
Snufje
Snufje is offline
Bij ons moet iedereen een stukje schrijven voor het examenjaarboek, vervolgens worden de besten uitgezocht en die gaan d'r dan in.. (gaan over ervaringen op onze school, zoals zeilkamp, de catering, blablabla). verder staan de examenfoto's d'r in, d'r zit een cdrom bij met pasfoto's van alle leerlingen met een stukje erbij (naam/adres/hates/likes/hobbies/vervolgopleiding/motto), filmpjes etc...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten