Advertentie | |
|
![]() |
|
Zou het voor mezelf niet leuk vinden maar als die ander daar zijn geluk vindt en ik van diegene echt hou, kan ik toch niet anders dan blij voor hem zijn....en hopen dat daar echt zijn geluk is...
|
Zou op zich niet leuk zijn, maar als diegene er op dat moment achter komt, heeft een relatie met hem/haar toch geen zin!
Bovendien is het voor diegene zelf WEL prettig dat hij dan zijn voorkeur weet. Je kan dan ook niet zeggen dat het aan jezelf ligt, want waarschijnlijk waren de twijfels daarover er al langer, zoiets overkomt je denk ik nmet van de ene dag op de andere!
|
Kzou het op zich wel erg vinden, niet het feit dat ie homo is. Maar het feit dat ie misschien dan wel helemaal niet zo gek op je is geweest of niet zoveel van je gehouden heeft, kbedoel, als je dan homo bent kun je toch niet zo gek worden op een meisje? ja dat zou ik wel heel vervelend vinden.
|
![]() |
|
Vaak zijn mensen die na een relatie beginnen te twijfelen over hun geaardheid bi. Het is bijna niet mogelijk om homo te zijn en een "goede" relatie te hebben met een vrouw. Dit komt omdat je je gewoonweg op de liefde-manier niet aangetrokken voelt tot haar. Een hechte vriendschap is echter wel mogelijk.
Ik ken wel een jongen die zelf Bi is en dat niet durft te vertellen aan zijn ex (vriendin) en dat vind ik wel logisch. Echter merkte hij zelf dat het gewoon niet juist aanvoelde dus daardoor heeft het maar 2 weken stand gehouden. Misschien is dat wel beter ook. Ik ben zelf homo en op het liefdes vlak . . . eh . . . zijn . . . eh . . . Vrouwen voor mij gelijk aan bomen. Dit is niet negatief tegenover vrouwen bedoeld, sterker nog, ik kan heel goed met vrouwen praten en ik weet ook vrij snel wat ik aan ze heb. Echter op seksueel gebied doen ze me echt niets. Totaal niets. René
|
Ik draai voor mijzelf de stelling even om.
Stel dat een jongen mij leuk vind en later toch op vrouwen valt . . . Ik kan daar niet zo mee zitten, dit vooral om het punt dat je dan gewoon totaal geen concurrentie kan bieden. Als hij op een andere jongen verliefd werd heb ik toch nog altijd het gevoel dat ik daar had kunnen staan en met wat meer inzet ook op die plek zou staan, terwijl het gewoon onzin is. Ik heb er meestal sneller vrede mee . . . René
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
Ik heb dat nooit mee gemaakt en ik denk dat ik het in het begin ook wel een vreemd idee zal vinden, maarja. Je moet er toch een keer achterkomen dat je niet op het andere geslacht valt maar op je eigen geslacht.. Tja kan hij dan verder ook niks aan doen.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar ik denk dat ze bedoelen dat je het nog niet doorhebt dat je eigenlijk toch liever het andere geslacht wil, en er later pas achterkomt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Mijn eerste vriendje is nu homo (eerste vriendje van de basisschool bedoel ik)...en hij werd het niet nadat het uit ging tussen ons, maar had daartussen nog wat andere meiden, mja ik hoorde het opeens van allerlei mensen..en dan gaat het wel ff zo van ''Daar heb jij toch ook iets mee gehad?'' zei ik heel gewoon ''ja'' ...''Vind je dat niet raar?'' / ''Nee, als hij dat graag wil moet hij dat doen, k heb inprincipe op dat gebied nix meer met hem te maken''
We zijn nogsteeds gewoon vrienden. ReSpEcT MeNsEn!!!
||
quote:
-------------------------------------------------------------------------------- G.T.C. schreef op 27-05-2003 @ 13:22: Fucking Amal lijkt me wel een goed voorbeeld daar van.... -------------------------------------------------------------------------------- Citaat:
![]()
|
mwa lijkt me niet zo heel erg leuk..
eeerder een belediging.. dat jij zo slecht was dat hij het maar bij het anfdere geslacht probeerd
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Leven na de dood ** | 74 | 16-03-2009 09:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Psychologie |
Een sprankje hoop ('Verrader. Moordenaar.') Lucky Duck | 125 | 13-06-2004 08:35 | |
Verhalen & Gedichten |
verhalenwedstrijd: titelloos Vlooienband | 0 | 01-10-2003 14:29 | |
Psychologie |
homosexualiteit is een geestelijke ziekte Verwijderd | 266 | 11-04-2003 13:46 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Annelie's Vlucht Nieni | 4 | 26-01-2003 21:11 |