Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-01-2002, 14:27
apart persoontje
apart persoontje is offline
Heb je ooit een vriend of vriendin gehad die na de relatie met jouw inzag dat ie op het andere geslacht viel?
Ik bedoel dan nie door jou hoor, maar gewoon dat jij toevallig de eer had om zijn laatste vriend/in van het andere geslacht te zijn.....

Misschien een beetje harde topicnaam, mar kan hem nie meer veranderen....

[Dit bericht is aangepast door apart persoontje (28-01-2002).]
Oud 28-01-2002, 14:29
Aurora
Aurora is offline
Dat lijkt me nou niet zo leuk
Oud 28-01-2002, 14:34
apart persoontje
Nee mij dus ook echt nie!
Maar je hoort da toch best wel vaak, gelukkig heb ik daar nog nooit last van gehad....
Maar ik denk da ik mezelf zou afvragen of het aan mij zou liggen..... Wat natuurlijk onzin is, lijkt me dan?
Oud 28-01-2002, 14:38
Aurora
Aurora is offline
Ja dat gevoel zou ik ook hebben denk ik. Maar dat is meer iets dat langer speelt lijkt me...ik ben benieuwd of hier mensen zijn die dit hebben meegemaakt eigenlijk.
Oud 28-01-2002, 15:51
Verwijderd
een ex van mij, met name m'n eerste vriendje, blijkt achteraf op jongens te vallen. na mij heeft hij nog wel meiskes gehad ook hoor, daar niet van. alléé, hij zegt eigenlijk dat hij bi is, maar de voorbije tien lieven waren boyfriends, of 't zal nie veel schelen...

*blue*
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 17:10
Droppie-temp
Droppie-temp is offline
Je WORD geen homo, je bent het of je bent het niet! Dat betekent dat als jij met iemand was die later een relatie heeft gekregen met iemand van hetzelfde geslacht dat hij of ook al homo was tijdens jullie relatie of gewoon bi is!

Ja heb het wel eens gehad.....erg RAAR! Ze bleek bi te zijn.....
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 18:03
apart persoontje
Citaat:
Droppie schreef:
Je WORD geen homo, je bent het of je bent het niet! Dat betekent dat als jij met iemand was die later een relatie heeft gekregen met iemand van hetzelfde geslacht dat hij of ook al homo was tijdens jullie relatie of gewoon bi is!

Ja heb het wel eens gehad.....erg RAAR! Ze bleek bi te zijn.....
Ja da is logisch! Lata ik het dan anders formuleren ; dat het persoon er zelf achter kwam dat ie homo was?

Oud 28-01-2002, 18:14
Popje_temp
Popje_temp is offline
Zou het voor mezelf niet leuk vinden maar als die ander daar zijn geluk vindt en ik van diegene echt hou, kan ik toch niet anders dan blij voor hem zijn....en hopen dat daar echt zijn geluk is...
Oud 31-01-2002, 13:16
vakje27
vakje27 is offline
Zou op zich niet leuk zijn, maar als diegene er op dat moment achter komt, heeft een relatie met hem/haar toch geen zin!

Bovendien is het voor diegene zelf WEL prettig dat hij dan zijn voorkeur weet.

Je kan dan ook niet zeggen dat het aan jezelf ligt, want waarschijnlijk waren de twijfels daarover er al langer, zoiets overkomt je denk ik nmet van de ene dag op de andere!
Oud 31-01-2002, 14:26
miro
miro is offline
Kzou het op zich wel erg vinden, niet het feit dat ie homo is. Maar het feit dat ie misschien dan wel helemaal niet zo gek op je is geweest of niet zoveel van je gehouden heeft, kbedoel, als je dan homo bent kun je toch niet zo gek worden op een meisje? ja dat zou ik wel heel vervelend vinden.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 11:57
Modelmaker
Modelmaker is offline
Vaak zijn mensen die na een relatie beginnen te twijfelen over hun geaardheid bi. Het is bijna niet mogelijk om homo te zijn en een "goede" relatie te hebben met een vrouw. Dit komt omdat je je gewoonweg op de liefde-manier niet aangetrokken voelt tot haar. Een hechte vriendschap is echter wel mogelijk.

Ik ken wel een jongen die zelf Bi is en dat niet durft te vertellen aan zijn ex (vriendin) en dat vind ik wel logisch. Echter merkte hij zelf dat het gewoon niet juist aanvoelde dus daardoor heeft het maar 2 weken stand gehouden. Misschien is dat wel beter ook.

Ik ben zelf homo en op het liefdes vlak . . . eh . . . zijn . . . eh . . .

Vrouwen voor mij gelijk aan bomen.

Dit is niet negatief tegenover vrouwen bedoeld, sterker nog, ik kan heel goed met vrouwen praten en ik weet ook vrij snel wat ik aan ze heb. Echter op seksueel gebied doen ze me echt niets. Totaal niets.

René
Oud 23-05-2003, 12:03
Qimm
Qimm is offline
Ik ken wel iemand die spontaan christelijk is geworden na een relatie met een vriendin van mij XD Ik weet niet wat erger is
Oud 23-05-2003, 12:12
Hukkie
Hukkie is offline
Haha, mij is dat al twee keer overkomen. Kan er wel om lachen
Oud 23-05-2003, 12:17
Modelmaker
Modelmaker is offline
Ik draai voor mijzelf de stelling even om.

Stel dat een jongen mij leuk vind en later toch op vrouwen valt . . .

Ik kan daar niet zo mee zitten, dit vooral om het punt dat je dan gewoon totaal geen concurrentie kan bieden. Als hij op een andere jongen verliefd werd heb ik toch nog altijd het gevoel dat ik daar had kunnen staan en met wat meer inzet ook op die plek zou staan, terwijl het gewoon onzin is.

Ik heb er meestal sneller vrede mee . . .

René
Oud 23-05-2003, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 23-05-2003 @ 13:03:
Ik ken wel iemand die spontaan christelijk is geworden na een relatie met een vriendin van mij XD Ik weet niet wat erger is
*grijns* Dat wou ik dus zeggen - na mij uber-christelijk geworden, telt dat ook?
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 13:25
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Modelmaker schreef op 23-05-2003 @ 13:17:
Ik draai voor mijzelf de stelling even om.

Stel dat een jongen mij leuk vind en later toch op vrouwen valt . . .

Ik kan daar niet zo mee zitten, dit vooral om het punt dat je dan gewoon totaal geen concurrentie kan bieden. Als hij op een andere jongen verliefd werd heb ik toch nog altijd het gevoel dat ik daar had kunnen staan en met wat meer inzet ook op die plek zou staan, terwijl het gewoon onzin is.

Ik heb er meestal sneller vrede mee . . .

René
Ja daar ben ik het wel mee eens, ik zou er meer moeite mee hebben als mn ex-vriendin een nieuwe vriend krijgt dan een nieuwe vriendin, omdat op de een of andere manier ik dan het gevoel zou krijgen dat ze toch niet hetzelfde kunnen hebben als wat we hadden, terwijl dat met een vriend wel zou kunnen.
Oud 23-05-2003, 14:35
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
ik heb n vriendin die een ex heeft die na haar homo is geworden.. zijzelf had e rniet zo'n moeite mee, maar haar omgeving plaagt haar er nu nogsteeds mee. dat vind ik wel errug gemeen..
Oud 23-05-2003, 15:41
Verwijderd
Ehm...bij mijn weten is geen van de meisjes waar ik iets mee heb gehad na mij pot geworden.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 15:43
Loezzel
Loezzel is offline
Nee, en verwacht ook niet van de jongens met wie ik iets gehad hebben dat die homo zullen worden
Oud 23-05-2003, 18:21
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Gelukkig niet..
Ik zou dat niet zo heel erg gaaf vinden geloof ik
Oud 23-05-2003, 19:00
)Vampje(
)Vampje( is offline
Yup. Toen ik 14 was had ik een vriendje die er iets later achterkwam dat 'ie homo was.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 19:54
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
bloem schreef op 28-01-2002 @ 15:29:
[afbeelding] Dat lijkt me nou niet zo leuk [afbeelding]
Oud 23-05-2003, 23:04
king112
king112 is offline
Toen ik een jaar of 13 was zat er een meisje achter me aan die later pot is geworden!
(WAS IK ZO VROUWELIJK DAN!)
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 23:45
Verwijderd
Citaat:
king112 schreef op 24-05-2003 @ 00:04:
Toen ik een jaar of 13 was zat er een meisje achter me aan die later pot is geworden!
(WAS IK ZO VROUWELIJK DAN!)
Je zegt zelf al 'later', dat impliceert dus dat ze nog wel op mannen viel toen ze achter jou aanzat.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 05:26
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
nare man schreef op 23-05-2003 @ 16:41:
Ehm...bij mijn weten is geen van de meisjes waar ik iets mee heb gehad na mij pot geworden.
jups..
Oud 24-05-2003, 15:59
PardonMe
PardonMe is offline
Ik heb dat nooit mee gemaakt en ik denk dat ik het in het begin ook wel een vreemd idee zal vinden, maarja. Je moet er toch een keer achterkomen dat je niet op het andere geslacht valt maar op je eigen geslacht.. Tja kan hij dan verder ook niks aan doen.
Oud 24-05-2003, 20:34
l00k At Me
l00k At Me is offline
Ik hoop het maar niet.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 20:43
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
apart persoontje schreef op 28-01-2002 @ 15:27:
Heb je ooit een vriend of vriendin gehad die na de relatie met jouw inzag dat ie op het andere geslacht viel?
Ik bedoel dan nie door jou hoor, maar gewoon dat jij toevallig de eer had om zijn laatste vriend/in van het andere geslacht te zijn.....

Misschien een beetje harde topicnaam, mar kan hem nie meer veranderen....

[Dit bericht is aangepast door apart persoontje (28-01-2002).]
nee, maar wel alto
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 01:01
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
ikheetfroukje schreef op 24-05-2003 @ 21:43:
nee, maar wel alto
ieeeuww!
Oud 27-05-2003, 01:34
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
waarom zou je niet van seksuele geaardheid kunnen veranderen?
(dit wordt ergens in dit topic beweerd)
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 07:45
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik had een ooit in een ver verleden wat met een jongen.. en iedereeen (zelfs leraren van zn school) vragen zich af wanneer hij er nou eens voor uitkomt dat hij homo is.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 07:47
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 27-05-2003 @ 02:34:
Idd kan best, een nichtje van me had eerst een relatie met een man en twee maanden nadat het uit was had ze al met een andere vrouw..

maar ik denk dat ze bedoelen dat je het nog niet doorhebt dat je eigenlijk toch liever het andere geslacht wil, en er later pas achterkomt.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 10:15
Verwijderd
Citaat:
Crystal Method schreef op 27-05-2003 @ 02:34:
Omdat je niet homosexueel wordt, je bent het. Als je al eerst een vriendin had en later toch maar een vriend, ben je óf bi, óf je durfde/wilde er eerst niet voor uit komen dat je homo was/had het zelf nog niet helemaal door - je denkt het niet altijd meteen van jezelf.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 12:22
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Morgan schreef op 27-05-2003 @ 11:15:
Omdat je niet homosexueel wordt, je bent het. Als je al eerst een vriendin had en later toch maar een vriend, ben je óf bi, óf je durfde/wilde er eerst niet voor uit komen dat je homo was/had het zelf nog niet helemaal door - je denkt het niet altijd meteen van jezelf.
Fucking Amal lijkt me wel een goed voorbeeld daar van....
Oud 28-05-2003, 14:04
Koffie_kus
Koffie_kus is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 27-05-2003 @ 13:22:

geweldige film
Oud 28-05-2003, 21:01
Mo6
Mo6 is offline
Citaat:
Modelmaker schreef op 23-05-2003 @ 12:57:
Vrouwen voor mij gelijk aan bomen.

Dit is niet negatief tegenover vrouwen bedoeld, sterker nog, ik kan heel goed met vrouwen praten
Conclusie, je praat met ook met bomen
Oud 29-05-2003, 08:34
liefkindje
liefkindje is offline
Nee heb ik nog niet meegemaakt, Lijkt me ook best wel erg! Ik denk dat je je dan gaat afvragen of hij wel echt gek op je is geweest..
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 09:59
Tammie Frotje
Tammie Frotje is offline
Mijn eerste vriendje is nu homo (eerste vriendje van de basisschool bedoel ik)...en hij werd het niet nadat het uit ging tussen ons, maar had daartussen nog wat andere meiden, mja ik hoorde het opeens van allerlei mensen..en dan gaat het wel ff zo van ''Daar heb jij toch ook iets mee gehad?'' zei ik heel gewoon ''ja'' ...''Vind je dat niet raar?'' / ''Nee, als hij dat graag wil moet hij dat doen, k heb inprincipe op dat gebied nix meer met hem te maken''

We zijn nogsteeds gewoon vrienden.

ReSpEcT MeNsEn!!!
Oud 29-05-2003, 12:34
Blenderhead
Blenderhead is offline
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
G.T.C. schreef op 27-05-2003 @ 13:22:
--------------------------------------------------------------------------------

Citaat:
Schoen schreef op 28-05-2003 @ 15:04:
geweldige film

Oud 29-05-2003, 16:46
Punkygirl
Punkygirl is offline
mwa lijkt me niet zo heel erg leuk..
eeerder een belediging.. dat jij zo slecht was dat hij het maar bij het anfdere geslacht probeerd
Reageren

Regels voor berichten