Advertentie | |
|
![]() |
|
Zeventienjarigen op het MBO hebben sowieso geen recht op studiefinaciëring.
Maar voor als je het komende schooljaar 18 wordt: Voor oriëntatiejaren krijg je vaak geen stufi, al hangt dit helemaal van de school af. Sommige opleidingen zijn namelijk niet erkend. Je kunt er dus het beste op de desbetreffende school naar informeren. |
![]() |
||
Citaat:
Laatst heb ik kort in een topic uitgelegd wat BOL en BBL is, zie hier: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=476590 |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik ga volgend schooljaar ook een BOL opleiding doen en aangezien ik pas in oktober 18 word kom ik in januari (ergens in die buurt) pas in aanmerking voor een studiefinanciering. maar een tegemoetkoming is toch veel minder dan de studiefinanciering? ik zou ook op kamers moeten, is een tegemoetkoming dan wel genoeg om alles te kunnen betalen? mijn vader en moeder werken beiden niet, dit heeft dan toch ook invloed op de tegemoetkoming neem ik aan? |
![]() |
|
![]() |
Ja, je komt in aanmerking voor een tegemoetkoming. Het beste kun je even naar de ib-groep bellen. (Telnummer staat vast en zeker op www.ib-groep.nl). Aangezien je op kamers gaat, en jouw ouders beiden niet werken, zul je een aardige tegemoetkoming krijgen. Ik kan je niet zeggen hoeveel het scheelt met een studiefinanciering, maar ik neem aan dat ze je niet laten verhongeren hoor
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Kan ik studiefinanciering aanvragen? Mamasexo | 9 | 27-08-2016 12:39 | |
Studeren |