Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2003, 19:07
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Ik ben verliefd op een meisje van school. Ik heb haar dat laten weten en zij heeft mij toen laten weten dat ik haar type niet ben (ze heeft trouwens ook al een vriend). In de tussentijd zijn we redelijk goed bevriend geraakt, alleen het probleem is dat ik nog steeds verliefd ben, en zij nog steeds niet. Doordat ik haar iedere dag spreek op school word het voor mij alleen maar moeilijker..ik heb geen idee hoe ik over haar heen kan komen wanneer ik haar elke dag spreek.

Ik weet niet of het enig nut heeft dit hier te plaatsen maar ik moest het gewoon kwijt..

bedankt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-05-2003, 19:12
Loezzel
Loezzel is offline
Als je echt niet met deze verliefdheid kunt leven, moet je afstand van haar nemen. Alleen door haar een hele tijd niet te zien, zal je verliefdheid afnemen... Tenminste, als ik het zo kan opmaken uit jouw situatie.
Wil je haar echter niet missen, dan zul je je er toch bij neer moeten leggen dat je "voor niets" verliefd bent...
Sterkte ermee. Er valt niet echt iets aan te doen, denk ik...
Oud 26-05-2003, 19:14
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Citaat:
Loezzel schreef op 26-05-2003 @ 20:12:
Als je echt niet met deze verliefdheid kunt leven, moet je afstand van haar nemen. Alleen door haar een hele tijd niet te zien, zal je verliefdheid afnemen... Tenminste, als ik het zo kan opmaken uit jouw situatie.
Wil je haar echter niet missen, dan zul je je er toch bij neer moeten leggen dat je "voor niets" verliefd bent...
nee zoiets dacht ik al..ik hoop er maar op dat het in de zomervakantie weg zakt.. en dat ik dan het volgende schooljaar gewoon echt bevriend kan zijn..want dit schiet niet echt op..ik kan er trouwens wel mee leven hoor maar heb er redelijk veel moeite mee
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 19:19
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Loezzel schreef op 26-05-2003 @ 20:12:
mja....kweet niet hoor. Ik denk niet dat dat echt nut zal hebben in zijn situatie. Dan neemt ie een tijd afstand, maar zodra ie dan weer goed om gaat met haar volet ie waarschijnlijk meteen weer wat voor haar. Zoiets kan ik mij heel goed voorstellen.
Bovendien zou het jammer zijn als er nu een goeie vriendschap is, om die op te geven door afstand te nemen. Want dan heeft zij op een gegeven moment ook zoiets van, "nouw....het lijkt wel alsof ie niks meer met me te maken wil hebben....stik dan maar !!"

Ik zou het gewoon zo laten. Probeer weer te kijken naar andere meisjes. Je zal je waarschijnlijk voorlopig nog wel effe kut en erg ongemakkelijk voelen maar dat is gewoon effe een fase die je door moet. Straks kom je weer een super leuk meisje tegen en dan ben je alles in 1 klap vergeten. echt waar!
En dan heb je in ieder geval wel een mooie vriendshap er aan over gehouden
Oud 26-05-2003, 19:28
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 26-05-2003 @ 20:19:
mja....kweet niet hoor. Ik denk niet dat dat echt nut zal hebben in zijn situatie. Dan neemt ie een tijd afstand, maar zodra ie dan weer goed om gaat met haar volet ie waarschijnlijk meteen weer wat voor haar. Zoiets kan ik mij heel goed voorstellen.
Bovendien zou het jammer zijn als er nu een goeie vriendschap is, om die op te geven door afstand te nemen. Want dan heeft zij op een gegeven moment ook zoiets van, "nouw....het lijkt wel alsof ie niks meer met me te maken wil hebben....stik dan maar !!"

Ik zou het gewoon zo laten. Probeer weer te kijken naar andere meisjes. Je zal je waarschijnlijk voorlopig nog wel effe kut en erg ongemakkelijk voelen maar dat is gewoon effe een fase die je door moet. Straks kom je weer een super leuk meisje tegen en dan ben je alles in 1 klap vergeten. echt waar!
En dan heb je in ieder geval wel een mooie vriendshap er aan over gehouden
dat afstand nemen is ook geen optie omdat ze bij me op school zit en omdat ik haar dan toch wel mis... ik wacht het wel af, wie weet krijgt ze nog gevoelens, zo niet dan gaan die van mij vanzelf wel weg..zoals ik al zei misschien zakt het in de zomervakantie weg, omdat ik haar dan waarschijnlijk 9 weken niet zie.

nogmaals bedankt
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 16:51
choups
choups is offline
ja erge lastige situatie ik zit een beetje in de zelfde
ik heb het hem alleen nog nie duidelijk gemaakt dat ik heb leuk vin
het is een hele goeie vriend van me
ik denk dat je het beste veel naar andere meide moet gaan kijke
en messchien als jullie steeds beter bevriend raake het nog altijd wat word
veel succes dan maar xxx
Oud 29-05-2003, 10:47
marieke_temp
marieke_temp is offline
mijn beste vriendje is ook een aantal x echt verliefd geweest op mij, ik vond het fijn dat hij me dat gewoon vertelde, en dat hij accepteerde dat het niet wederzijds was maar verder wel gewoon met me omging omdat we vrienden werden en later waren. bij hem is het vanzelf over gegaan (en weer teruggekomen, en weer overgegaan, en weer teruggekomen, maar.. 3x is scheepsrecht en nu heeft hij zelf een ander vriendinnetje waar hij hartstikke gek op is)
Oud 29-05-2003, 11:46
WispereR
WispereR is offline
Laat je vriendschap niet verloren gaan voor jou gevoel! Het lukt je waarschijnlijk toch niet om haar echt te ontwijken, en dat zal bij haar alleen maar ergenis en onbegrip opwekken waardoor je vriendschap verpest wordt en nooit meer wordt zoals het was.

En hoevaak hoor je niet dat mensen die eerst vrienden waren toch,... (waarschijnlijk niet aangezien je haar type niet bent, maar toch)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten