Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik ga dus meestal rond een uur of 9 op stap en kom rond 6 thuis, daar kan het ook aan liggen ![]() Ps: valt me op dat de vrouwen/meiden altijd minder kwijt zijn dan ons mannen... ![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
Valt mij echt op dat mensen weinig uitgeven...wat zijn de tijden dan dat jullie weggaan en thuiskomen?
||
Citaat:
150€ geef ik niet uit op een stapavond in de stad nee...ok ![]()
|
20 tot 30 euro als ik gewoon in de kroeg ga. dat is dus altijd ruim 10 bier als je dus rondjes geeft en krijgt. dus ik vind het een vrij normaal bedrag. Toen de rulden er nog was was het altijd 30 tot 40 gulden, maar dat is nu niet meer mogelijk met die abnormale prijsstijgingen.
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Hangt ten eerste vanaf wat vor feest het is en waar het is. Als het een goed feest is in een goeie disco of bijvoorbeeld in een of andere hal of buitendeurs dan neem ik wel wat geld mee. En dan exclusief toegang neem ik zo'n 50 euro mee. En dat gaat zeker weten op
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() 3 muntjes à 2€ = 6€, dus dat betaal je geregeld ervoor, en dan heb ik het niet over een gewone kroeg nee... ![]()
|
Ik geef meestal maar 5 euro uit, neem gewoon niet meer mee.
En ik overleef het best, entree kost niks En als ik af en toe zin heb om lam te worden koop ik wel iets bij de Aldi..(Ik ben rijk!)
|
50-70 euro op een normale avond...
op speciale gelegenheden (zoals de dag dat ik hoorde dat ik geslaagd was ben ik nog naar een discotheek geweest) was het dolle boel.. wel 200 euro denk ik .. maar toen was ik ook ant rondjes geven.. maar ik verdien ook meer dan gemiddeld denk k zo.. ![]() |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geen referendum EU-verdrag Verwijderd | 151 | 27-09-2007 16:55 | |
De Kantine |
Eenvoudige actie vóór behoud goed klimaat. Verwijderd | 65 | 02-02-2007 16:06 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |