Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2003, 17:12
wizzard
wizzard is offline
ik heb een vriendin waar ik heel veel van hou maar ik kan het haar niet zeggen .zoals laatst zij ze tegen mij ik hou van je .
ik wou wel wat zeggen maar er kwam niets meer uit dan een beetje gehakkel en gestotter.ze zij toen tegen mij dat het goed was .dat ze weet wat ik bedoel te zeggen.maar ik wil het kunnen zeggen .maar elke keer als zij zegt ik hou van je sla ik dicht
zijn er meer jongens met dit probleem of kan je me er me helpen hints geven ofzo ik ben nu 18 en het wordt toch eens tijd dat ik het uit mijn strot krijg .
Oud 02-08-2003, 17:23
Kazanka
Kazanka is offline
Ik kan het ook absoluut niet zeggen, doe het altijd maar met andere woorden. Bij sommige mensen, 90% van de mensen die ik ken, heb ik ook al moeite om goeiemorgen te zeggen...Alleen bij de gedachten om "Ik hou van jouw" of "Goeiemorgen" uit te spreken krijg ik al een sterk onplezierig gevoel

maar wrom snap er niks van
Oud 02-08-2003, 17:49
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
dat is juist wel schattig ik heb het soms zelf ook, mijn vriendje zegt het heel vaak, dan zeg ik maar ; ik ook van jou, maybe kun je dat zeggen
Oud 02-08-2003, 18:28
wizzard
wizzard is offline
Citaat:
J-tjuh schreef op 02-08-2003 @ 18:49:
dat is juist wel schattig ik heb het soms zelf ook, mijn vriendje zegt het heel vaak, dan zeg ik maar ; ik ook van jou, maybe kun je dat zeggen
dat heb ik wel geprobeerd maar dat ging niet. meestal als zij zegt ik hou van je zeg dat ik haar ook heel erg leuk vind(stom he) en soms dat ik ook om haar geef
Oud 02-08-2003, 18:30
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Je weet zeker dat je echt veel van haar houdt? Doe gewoon je ogen eens dicht, kijk diep in je eigen hart, voel de liefde die er tussen jullie bestaat en zeg wat je op dat moment voelt. Beschrijf haar de liefde die je voelt, laat het uitvloeien en laat de woorden komen. Welnu, dan weet ik zeker dat er tussen die woorden zich ook de woorden 'ik houd van je' of woorden van vergelijkbare strekking zullen bevinden.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 20:17
El_Fenomino
El_Fenomino is offline
Ik houd er ook niet van om mensen altijd maar 'dingen' willen horen.. Ik bedoel goedemorgen zeggen is niet meer dan normaal lijkt mij, maar ik houdt er niet van om eindeloos te blijven herhalen hoeveel andere mensen mij waard zijn..
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 09:14
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
wizzard of os schreef op 02-08-2003 @ 19:28:
dat heb ik wel geprobeerd maar dat ging niet. meestal als zij zegt ik hou van je zeg dat ik haar ook heel erg leuk vind(stom he) en soms dat ik ook om haar geef
dat is toch juist ook goed! Teveel 'ik hou van jou' is ook niet leuk om aan te horen, maar ik ben zelf ook niet zo'n typ die het zegt, mijn vriendje wel, soms best irri, ben je net lekker aan het zoenen zegt ie; 'ik hou van je' of 'je bent mijn schatje'
Oud 03-08-2003, 10:28
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
je kan haar een brief schrijven waarin je dat verteld en waarin je verteld wat ze voor je betekent, het klinkt misschien nogal pussy maar ik weet dat er genoeg meisjes zijn die het geweldig vinden als hun vriendje dat een keer doet
Oud 03-08-2003, 12:35
barbara.inc
barbara.inc is offline
Ik kan het ook eigenlijk niet...Maar ik vind ook dat mensen het vaak veel te snel zeggen. Dan heb ik bij wijze van spreken net een week met iemand, en dan gaat hij al zeggen dat ie van me houdt...Dat gevoel heb k dan niet, en dus kan ik het ook niet zeggen. Daar komt ook nog bij dat ik het vaag vind klinken, kan aan mij liggen, maar het klinkt zo zwaar ofzo (jaaaa, ik ben weer lekker duidelijk bezig) Geef mij maar het Belgisch: Ik zie u graag...klinkt veel leuker toch?
Oud 03-08-2003, 12:37
Verwijderd
Ik heb het ook heel lang gehad... Tot een vriendin van me zei;'Als je het niet kan zeggen, dan meen je het ook niet.' Ik wist dat ze geen gelijk had, want ik meende het wel, maar ik wilde het bewijzen en toen zei ik het terwijl hij me aankeek met z'n donkere ogen
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 12:51
Verwijderd
Ik kan het wel zeggen, maar ik vind het moeilijk - het drukt zo veel uit, en toch kan het zo nietszeggend zijn, het wordt/is te vaak gezegd en daardoor lijkt het soms zo betekenisloos (als je nu niet begrijpt wat ik bedoel, luister dan maar eens naar 'something stupid' van Frank en Nancy Sinatra). En dan zit ik na te denken over alles wat ik wil zeggen en dan komt er niet meer uit dan 'ik hou van je', omdat dat nu eenmaal eigenlijk is wat ik wil zeggen, maar dat wil ik dan niet zeggen, omdat het zo vlak kan klinken, etc
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten