Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Je weet zeker dat je echt veel van haar houdt? Doe gewoon je ogen eens dicht, kijk diep in je eigen hart, voel de liefde die er tussen jullie bestaat en zeg wat je op dat moment voelt. Beschrijf haar de liefde die je voelt, laat het uitvloeien en laat de woorden komen. Welnu, dan weet ik zeker dat er tussen die woorden zich ook de woorden 'ik houd van je' of woorden van vergelijkbare strekking zullen bevinden.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
je kan haar een brief schrijven waarin je dat verteld en waarin je verteld wat ze voor je betekent, het klinkt misschien nogal pussy maar ik weet dat er genoeg meisjes zijn die het geweldig vinden als hun vriendje dat een keer doet
|
Ik kan het ook eigenlijk niet...Maar ik vind ook dat mensen het vaak veel te snel zeggen. Dan heb ik bij wijze van spreken net een week met iemand, en dan gaat hij al zeggen dat ie van me houdt...Dat gevoel heb k dan niet, en dus kan ik het ook niet zeggen. Daar komt ook nog bij dat ik het vaag vind klinken, kan aan mij liggen, maar het klinkt zo zwaar ofzo
![]()
|
Verwijderd
|
Ik kan het wel zeggen, maar ik vind het moeilijk - het drukt zo veel uit, en toch kan het zo nietszeggend zijn, het wordt/is te vaak gezegd en daardoor lijkt het soms zo betekenisloos (als je nu niet begrijpt wat ik bedoel, luister dan maar eens naar 'something stupid' van Frank en Nancy Sinatra). En dan zit ik na te denken over alles wat ik wil zeggen en dan komt er niet meer uit dan 'ik hou van je', omdat dat nu eenmaal eigenlijk is wat ik wil zeggen, maar dat wil ik dan niet zeggen, omdat het zo vlak kan klinken, etc
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic-#42 rare kwast | 495 | 16-11-2005 18:27 | |
Verhalen & Gedichten |