![]() |
|
1.geslacht?
-vrouw 2.Leeftijd? -13-18 3.Waar koop je de meeste verzorgingsproducten? -Waar het mij uitkomt 4. Zijn de producten die je koopt op proefdieren getest? -geen idee 5. Wil je dat in de winkels zichtbaar is of producten wel of niet op dieren getest zijn? -maakt niet uit 6. Heb je nog op of aanmerkingen? Nee.
|
1.geslacht?
-vrouw 2.Leeftijd? -19-25 3.Waar koop je de meeste verzorgingsproducten? -Etos of -Hema of -Kruidvat, Waar het mij uitkomt 4. Zijn de producten die je koopt op proefdieren getest? -geen idee ![]() 5. Wil je dat in de winkels zichtbaar is of producten wel of niet op dieren getest zijn? -ja |
![]() |
|
1.geslacht?
-vrouw 2.Leeftijd? -13-18 3.Waar koop je de meeste verzorgingsproducten? -Kruidvat 4. Zijn de producten die je koopt op proefdieren getest? -geen idee 5. Wil je dat in de winkels zichtbaar is of producten wel of niet op dieren getest zijn? -maakt niet uit
|
1.geslacht?
-vrouw 2.Leeftijd? -13-18 3.Waar koop je de meeste verzorgingsproducten? -Etos 4. Zijn de producten die je koopt op proefdieren getest? -geen idee 5. Wil je dat in de winkels zichtbaar is of producten wel of niet op dieren getest zijn? -ja , dan zou ik er eerder op letten...
|
Verwijderd
|
1.geslacht?
-vrouw 2.Leeftijd? -13-18 3.Waar koop je de meeste verzorgingsproducten? -body Shop -Etos mijn toevoeging: yves rocher 4. Zijn de producten die je koopt op proefdieren getest? -nee, bebalve m'n tandpasta, daar weet ik het niet van ![]() 5. Wil je dat in de winkels zichtbaar is of producten wel of niet op dieren getest zijn? -ja 6. Heb je nog op of aanmerkingen? Goed onderzoekje ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
1.geslacht?
- man -vrouw 2.Leeftijd? - onder de 13 -13-18 -19-25 -26-35 -36-45 -46-55 -56-65 - ouder dan 65 3.Waar koop je de meeste verzorgingsproducten? -Bijenkorf -body Shop -DA -de Tuinen -Douglas -Etos -Hema -ICI Paris -Kruidvat -Trekpleister -V&D -andere drogist, namelijk...ik koop heel veel opschool. of gebruik stuff van school -Albert Heijn -Aldi -C1000 -Konmar -spar -Andere supermarkt, namelijk.... -Waar het mij uitkomt 4. Zijn de producten die je koopt op proefdieren getest? -ja -nee -geen idee 5. Wil je dat in de winkels zichtbaar is of producten wel of niet op dieren getest zijn? -ja -nee -maakt niet uit |
![]() |
|
1.geslacht?
Vrouw. 2.Leeftijd? 13-18 3.Waar koop je de meeste verzorgingsproducten? - DA - De Tuinen - Etos - Albert Heijn - Andere 'supermarkt,' namelijk de natuurvoedingswinkel. - Waar het mij uitkomt. 4. Zijn de producten die je koopt op proefdieren getest? - Nee. - Geen idee. (Ik let daar niet altijd op.) 5. Wil je dat in de winkels zichtbaar is of producten wel of niet op dieren getest zijn? Ja. 6. Heb je nog op of aanmerkingen? Nee. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
1.geslacht?
-vrouw 2.Leeftijd? -19-25 3.Waar koop je de meeste verzorgingsproducten? -Waar het mij uitkomt 4. Zijn de producten die je koopt op proefdieren getest? -geen idee 5. Wil je dat in de winkels zichtbaar is of producten wel of niet op dieren getest zijn? -maakt niet uit
||
Citaat:
|
![]() |
1.geslacht? NEE
![]() 2.Leeftijd? -13-18 3.Waar koop je de meeste verzorgingsproducten? -Kruidvat -Waar het mij uitkomt 4. Zijn de producten die je koopt op proefdieren getest? -geen idee 5. Wil je dat in de winkels zichtbaar is of producten wel of niet op dieren getest zijn? -maakt niet uit 6. Heb je nog op of aanmerkingen? nee |
![]() |
|
Verwijderd
|
1.geslacht?
-vrouw 2.Leeftijd? -13-18 3.Waar koop je de meeste verzorgingsproducten? -DA (Attance) -Douglas -Etos 4. Zijn de producten die je koopt op proefdieren getest? -geen idee 5. Wil je dat in de winkels zichtbaar is of producten wel of niet op dieren getest zijn? -maakt niet uit 6. Heb je nog op of aanmerkingen? Nee |
![]() |
|
Verwijderd
|
1.geslacht?
-vrouw 2.Leeftijd? -13-18 3.Waar koop je de meeste verzorgingsproducten? -Kruidvat -V&D -Albert Heijn 4. Zijn de producten die je koopt op proefdieren getest? -nee 5. Wil je dat in de winkels zichtbaar is of producten wel of niet op dieren getest zijn? -ja 6. Heb je nog op of aanmerkingen? Nee.... |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Je favoriete verzorgingsproducten Tink* | 27 | 30-09-2014 22:07 | |
Lifestyle |
Verzorgingsproducten en je lifestyle-topic Verwijderd | 51 | 04-08-2006 16:49 | |
Lichaam & Gezondheid |
media maakt van mannen doetjes? MTpower | 220 | 30-12-2005 22:52 | |
Lichaam & Gezondheid |
proactive? ilonatje | 8 | 21-09-2005 11:59 | |
Lifestyle |
Verzorgingsproducten. Stevill | 44 | 09-04-2004 20:13 | |
Lifestyle |
Hoeveel geef jij uit aan verzorgingsproducten? Ellaha | 27 | 11-11-2003 17:38 |