Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
overal heeft ze een beter antwoord op ![]() |
![]() |
||
Citaat:
D'r is niet echt iemand waarvan ik vind dat die weg moet. Fb's die hun 'werk' niet goed doen worden vanzelf wel opgemerkt, en er ook wel op aangesproken/vervangen lijkt me.
||
Citaat:
waarom zou ik iemand respecteren? wat voor geweldigs heeft zo'n persoon gedaan dan? Op die manier zul jij wel voor de halve wereld respect hebben of niet? Dus dat is ook geen reet waard. |
![]() |
|
![]() |
De forumbazen die sommige leden om persoonlijke redenen liever zien gaan dan komen, of juist helemaal geweldig vinden of juist irl kennen en daar in hun modereerbeleid rekening mee houden. Dus die hun persoonlijke voor of afkeuren mee laten wegen, en daar ook naar handelen.
Dat is fout, een FB moet onpartijdig de regels handhaven, niets meer, niets minder. Anders wordt hij/zij een FD, een forum dictatortje. Er zou een willekeur verbod moeten gelden, net als in het bestuursrecht.
Laatst gewijzigd op 27-05-2003 om 13:10. |
![]() |
||
Citaat:
Ik blijf altijd zo objectief mogelijk maar ik blijf wel een mens; er zal altijd wel een keer íets objectiviteit mee kunnen spelen in mijn beslissigen. Daar is niks aan te doen, wil je ook daar vanaf dan moet je een forumbaas coden en daar geen mensen voor aanstellen. ![]() Ook ik heb wel een paar forumbazen die ik niet echt het 'forumbaas-zijn' waard vindt. Maar net als de forumbazen die mij voorgingen met het hier posten hou ik me daar stil over, dat komt de collegialiteit niet erg ten goede. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik zou overigens zo op het eerste gezicht niet iemand kunnen noemen die de willekeurgrens echt duidelijk en stelselmatig overschrijdt. Maar dat laatste zoum.i. een goede reden voor bannen van een FB kunnen zijn.
||
![]() |
Citaat:
Omdat 'ie jou lastig valt... Ik bescherm je wel! ![]() ![]() Heb 'm trouwens wel eens ontmoet... op een meeting in Utrecht... valt wel mee hoor. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|