Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2003, 20:11
Verwijderd
Ik moet altijd broeken die ik koop inkorten, omdat ik maar een klein mensje ben.. en normaal lukt dat best, omdat het eigenlijk altijd broeken zijn die wijd uitlopen, en als ik ze dan inkort, hangen ze gewoon precies op de grond en helemaal over mn schoenen.

Maar nu heb ik een wijde ribbroek, die niet wijd uitloopt, maar die wel veeel te lang is. Als ik hem zo laat ga ik er vast en zeker heel vaak over struikelen, en das niet de bedoeling. Maar als ik hem nu helemaal gelijkmatig korter maak, dan hangt ie achter wel beter, maar dan hangt ie voor zo precies op mn schoen, en niet meer zo dubbel, en dat ziet raar uit.. maar als ik nou alleen de achterkant korter maak, dan gaat ie vast scheef worden

Dus zijn hier kleine mensen met zulke broeken die wel weten hoe dit opgelost moet worden?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-05-2003, 20:14
Aurelia AutumnRain
Aurelia AutumnRain is offline
Ik moet ook altijd mijn broeken korter maken.
Wat ik dan weleens doe is de broek niet aan de onderkant een stuk afknippen maar bijvoorbeeld op kuit of kniehoogte een stuk eruit halen (als het wel een beetje bij die broek past alleen).
Misschien is dat een oplossing?
Oud 30-05-2003, 20:14
Muizzz
Muizzz is offline
ik had ook zo'n broek, ik heb m niet korter gemaakt maar gewoon aan de achterkant naar binnen omgeslagen en vastgezet met iets, zodat het precies op de grond hing en aan de voorkant wel gewoon op mijn schoenen (met plooien zegmaar)
Oud 30-05-2003, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Muizzz schreef op 30-05-2003 @ 21:14:
ik had ook zo'n broek, ik heb m niet korter gemaakt maar gewoon aan de achterkant naar binnen omgeslagen en vastgezet met iets, zodat het precies op de grond hing en aan de voorkant wel gewoon op mijn schoenen (met plooien zegmaar)
aah! dat is een goed idee!
Dat ga ik ook proberen
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 20:17
Sundae
Sundae is offline
Je kunt er ook een zoompje inleggen, of eerst een stukje vanaf knippen en er dan een zoompje inleggen.
Oud 30-05-2003, 20:20
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
aan de onderkant de pijp met een steekje vastzetten zodat de opening van je broekspijp niet wijd genoeg is om óver je schoen heen te vallen maar op je schoen blijft hangen
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 23:44
Souljah
Souljah is offline
je kan je broeken toch wel scheef inkorten. Levi's Engineerd Jeans zijn de broekspijpen ook al scheef
Reageren

Regels voor berichten