Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ikzelf let niet echt zo op merken.. Alleen in de zin van bij welke groep het hoort, anders kan ik niet combineren. Eerst kijk ik altijd welke broek ik aan wil.. soms is dat een breezahbroek, soms een altobroek, soms een nette broek.. dan doe ik een compleet andere trui erboven (dus boven altobroek een lonsdale(gabber) trui, boven een breezahbroek een korn trui, boven een supahgangstaniggabroek -zo'n oerlelijk wit synthetisch ding weetjewel- een breezahribtrui enzovoorts) en dan ga ik kijken wat voor kapsel ik wil, kakkerskapsel of gabberkapsel of whatever, zolang het maar niet bij de hokjes van m'n broek en trui past. En dan doe ik meestal sportschoenen eronder aan. Zo kan je nooit in een hokje gestopt worden, en da's leuk ![]()
Laatst gewijzigd op 24-12-2002 om 02:30. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, de tijd van diesel en replay is idd wel een beetje over. Maar een degelijke sprijkerbroek van het merk zou ik nog best kunnen kopen...
G-sus heb ik altijd al nix gevonden met die opzichtige merktekens... Dry korn vind ik niet bijzonder hip, dat is er toch ook al weer een tijdje. Maar dat neemt niet weg dat het merk echt super ![]() Fred Perry zou misschien een come-back kunnen maken, zoals puma en adidas een paar jaar terug. Maar het lijkt me sterk, het merk is besmet door die gabbers en die neo-nazi's. Energie is ook al een tijdje aardig in. Maar heeft nog wel een lange tijd te gaan. Ze hebben mooi en bijzondere kledingstukken voor een redelijk scherpe prijs! Evisu vind ik ook een goed merk. Maar het is niet echt mijn stijl, veels te sportief... Maar ik ga nog even nadenken welke merken het helemaal gaan maken komend jaar.... |
![]() |
||
Citaat:
Ach, als je het leuk vind om een buitenbeentje te zijn
|
![]() |
Paul Frank is
![]() ![]() ![]() Maar waar kun je dat in godsnaam halen??? Ik zie het alleen op internet te koop Op de site zelf kun je wel de collectie zien maar nix kopen. ![]() Iemand adresjes ? En verder Fred Perry vind ik leuk heb al 1 kledingstuk van dat merk in de kast hangen ![]() Het word duz ook door gabbers gedragen who care's het merk is NIET van hun. Laat ze maar lekker met dat LELIJKE Lonsdale lopen. ![]() Fornarina.. ook leuk maar vrij weinig te koop in NL jammerrr Wat ook jammer is, is dat merken als miss60/diesel/replay etc. bijna alleen kleding verkopen die er nogal gewoontjes uitzien dit is omdat de winkeliers bang zijn dat de iets extremere/aparte kleertjus van die merken niet tot weinig verkopen. ![]() Stom stom stom Denk dat ik beter een eigen kledingzaak kanbeginnen met mijn favo merken en niet zo standaard/saai & gewoontjuz ![]() Peppe Jeans heeft ook een leuke kledinglijn En dat jasje met a-symmetrische rits komt ook weer terug ![]() Laatst gewijzigd op 24-12-2002 om 13:11. |
![]() |
|
in indonesie hebben ze hele [grote] paul frank winkels
![]() hier in de stad is er ook best veel van te koop.... ik vind t niet zo heel veel aan...wel leuk...maar leraren lopen er hier mee ![]() verder vind ik fornarina wel een vet merk...maar daar heb ik altijd NET niet genoeg geld voor... evisu word wel in...diesel blijft ook nog wel ff in... gsus en miss60 worden veeeeeeeeeel minder denk ik.... carhartt komt ook in denk ik....dat zie je nu al veel meer...2 jaar geleden zag je dat bijna nergens.... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar diesel is soms wel leuk maar vrij standaard, alleen diesel style lab is een vette collectie, guess is ook wel stoer maar nogal duur, wou een jas halen, 310 euro veel getwijfeld maar toch niet gedaan, toen is het toch een energie jas geworden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() maar die Paul Frank dingetjes zijn best koel trouwens! ![]() verder heb ik geen idee welke merken 'in' worden ofso, moet zelfs eerlijk zeggen dat ik de meeste merken die hier genoemd zijn niet eens ken ![]()
|
![]() |
|
Oh ja, zet je 1 KEER Paul Frank op het forum, gaat iedereen er met je geweldige smaak vandoor...!
![]() ![]() Paul Frank is dd wel erg leuk ja, maar ik kan me niet voorstellen dat ik het niet zal kopen omdat het alweer passe is ofzo, dat is pure poep. *is blij met shirtje*
||
(S)
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
trouwens... fornarina is al ongeveer 5 jaar mijn lijfmerk, maar echt! ik baal d'r echt verschrikkelijk van dat heel mijn school ineens in hun spijkerbroeken rondloopt enzo... zeker omdat ze er toch geen lang genoege benen voor hebben! dan laten ze zo'n vette broek inkorten of weetikveelwat, bovendien wordt het alleen maar duurder... ![]()
Laatst gewijzigd op 24-12-2002 om 19:01. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Energie is een leuk merk (eens maar nooit meer denk ik ADHD); afgelopen zomer in NY wat kledingstukken van gekocht.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[GOUWE OUWE] Wat zit er onder jouw Ctrl-V? Tandpasta | 487 | 02-08-2003 11:02 |