Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-12-2002, 18:59
Fornarina
Fornarina is offline
We hebben G-sus/diesel/miss 60 en dat soort merken al een beetje gehad. Eerst was G-sus nog bijzonder leuk en apart maar nu heeft iedereen g-sus in de kast hangen en voor de
trendsetters niet bijzonder meer....
Dus om een beetje vooruit te lopen.
Wat worden de '(nieuwe) hippe merken'?

Fornarina -> ik vind Fornarina persoonlijk veel leuker dan miss60.
Miss 60 vind ik zooo standaard en veels te
gewoontjus worden

Fornarinakleertjus (deze zijn trouwns van vorigezomer)

Paul Frank -> met die gekke aap word dit misschien een hip nu Hello Kitty niet meer kan

10 Feet -> die als drijfveer heeft de meiden iets gedurfter <-ik bedoel niet bloter)iets aparter te laten kleden dan je van de meeste merken gewend bent.

Fred Perry -> sommigen beweren dat het een gabbermerk is absoluut niet ik zie er trouwns wel wat meer meisjes mee lopen vind het leuke sportieve kleding.

En wat denken jullie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-12-2002, 19:03
Jules
Jules is offline
Citaat:
Fornarina schreef:

Paul Frank -> met die gekke aap word dit misschien een hip nu Hello Kitty niet meer kan

ja!
Oud 23-12-2002, 19:19
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
(Li)
10 feet wordt het denk ik. Je gaat het nu steeds meer in de 'hippe' winkels zien.
Maar eerlijk gezegd weetik het niet echt
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 19:28
Verwijderd
Voor mij nog steeds dry korn, dat zijn alleen broeken en voor de rest j.c rags.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 19:39
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
(Li)
Day wordt ook hip denk ik
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 20:25
rodina
rodina is offline
Fornarina is leuk, alleen bijna nergens te krijgen?

10Feet vind ik eigenlijk helemaal niet boeiend, tis in dezelfde lijn als die van Diesel, Replay en Miss60.

Miss60 heeft trouwens bestwel aparte dingetjes er tussen zitten, maar niet in de 'standaard' collectie. Datzelfde geldt voor Diesel en Replay, de gewone collectie is geen kloot aan, maar de duurdere dingen, die ze overigens lang niet overal verkopen, die zijn wel leuk
Oud 23-12-2002, 20:25
rodina
rodina is offline
Citaat:
Syphon schreef:
Voor mij nog steeds dry korn, dat zijn alleen broeken en voor de rest j.c rags.
Jc Rags is een kindermerk toch?
Oud 23-12-2002, 20:43
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
Citaat:
rodina schreef:
Volgens mij heb je dat ook voor mannen
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 21:13
Verwijderd
Ik vind die paul frank kleding wel koel
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 21:41
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef:
Fornarina is leuk, alleen bijna nergens te krijgen?

10Feet vind ik eigenlijk helemaal niet boeiend, tis in dezelfde lijn als die van Diesel, Replay en Miss60.

Miss60 heeft trouwens bestwel aparte dingetjes er tussen zitten, maar niet in de 'standaard' collectie. Datzelfde geldt voor Diesel en Replay, de gewone collectie is geen kloot aan, maar de duurdere dingen, die ze overigens lang niet overal verkopen, die zijn wel leuk
Er zit een Fornarina-winkel in Utrecht. En verder Chill Out, soms. *kwijl*
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 21:45
Verwijderd
Ik denk dat Heineken weer helemaal terug komt, Warsteiner blijft bestaan, maar onder een selectere groep. Grolsch verdwijnt grotendeels.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 00:04
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
(S)

Ik ga vooral Evisu, Etienne Ozeki en Fake London sponsoren, denk ik .
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 01:22
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef:
Kinder merk? nee helemaal niet, ga maar is naar de dept winkel in a'dam
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 02:27
DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Citaat:
Fornarina schreef:
[B]Fred Perry -> sommigen beweren dat het een gabbermerk is absoluut niet [B]
Och, Fred Perry wordt zeer zeker wel door gabbers gedragen, ik heb zelf ook nog wel wat in de kast hangen (alleen heb ik het nooit aan, vind trainingskleding erg lelijk).. En dan nog? So what? Omdat gabbers het dragen zouden mensen die (ook) van andere muziek stijlen houden het niet mogen dragen? pff wat een onzin.

Ikzelf let niet echt zo op merken.. Alleen in de zin van bij welke groep het hoort, anders kan ik niet combineren. Eerst kijk ik altijd welke broek ik aan wil.. soms is dat een breezahbroek, soms een altobroek, soms een nette broek.. dan doe ik een compleet andere trui erboven (dus boven altobroek een lonsdale(gabber) trui, boven een breezahbroek een korn trui, boven een supahgangstaniggabroek -zo'n oerlelijk wit synthetisch ding weetjewel- een breezahribtrui enzovoorts) en dan ga ik kijken wat voor kapsel ik wil, kakkerskapsel of gabberkapsel of whatever, zolang het maar niet bij de hokjes van m'n broek en trui past. En dan doe ik meestal sportschoenen eronder aan.

Zo kan je nooit in een hokje gestopt worden, en da's leuk

Laatst gewijzigd op 24-12-2002 om 02:30.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 08:37
rodina
rodina is offline
Citaat:
RoSaLiNi schreef:
(S)

andersom zou veel leuker zijn
Oud 24-12-2002, 10:22
shanli
shanli is offline
Citaat:
Glow schreef:
Ik vind die paul frank kleding wel koel
ik ook
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 10:59
Verwijderd
Ja, de tijd van diesel en replay is idd wel een beetje over. Maar een degelijke sprijkerbroek van het merk zou ik nog best kunnen kopen...

G-sus heb ik altijd al nix gevonden met die opzichtige merktekens...

Dry korn vind ik niet bijzonder hip, dat is er toch ook al weer een tijdje. Maar dat neemt niet weg dat het merk echt super is...

Fred Perry zou misschien een come-back kunnen maken, zoals puma en adidas een paar jaar terug. Maar het lijkt me sterk, het merk is besmet door die gabbers en die neo-nazi's.

Energie is ook al een tijdje aardig in. Maar heeft nog wel een lange tijd te gaan. Ze hebben mooi en bijzondere kledingstukken voor een redelijk scherpe prijs!

Evisu vind ik ook een goed merk. Maar het is niet echt mijn stijl, veels te sportief...

Maar ik ga nog even nadenken welke merken het helemaal gaan maken komend jaar....
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 11:57
sunflouwer
sunflouwer is offline
Citaat:
DiSiLLUSiON schreef:
Och, Fred Perry wordt zeer zeker wel door gabbers gedragen, ik heb zelf ook nog wel wat in de kast hangen (alleen heb ik het nooit aan, vind trainingskleding erg lelijk).. En dan nog? So what? Omdat gabbers het dragen zouden mensen die (ook) van andere muziek stijlen houden het niet mogen dragen? pff wat een onzin.

Ikzelf let niet echt zo op merken.. Alleen in de zin van bij welke groep het hoort, anders kan ik niet combineren. Eerst kijk ik altijd welke broek ik aan wil.. soms is dat een breezahbroek, soms een altobroek, soms een nette broek.. dan doe ik een compleet andere trui erboven (dus boven altobroek een lonsdale(gabber) trui, boven een breezahbroek een korn trui, boven een supahgangstaniggabroek -zo'n oerlelijk wit synthetisch ding weetjewel- een breezahribtrui enzovoorts) en dan ga ik kijken wat voor kapsel ik wil, kakkerskapsel of gabberkapsel of whatever, zolang het maar niet bij de hokjes van m'n broek en trui past. En dan doe ik meestal sportschoenen eronder aan.

Zo kan je nooit in een hokje gestopt worden, en da's leuk
je kan ook te erg je best doen om perse nergens bij willen te horen.
Ach, als je het leuk vind om een buitenbeentje te zijn
Oud 24-12-2002, 13:03
Spirit
Spirit is offline
Paul Frank is
Maar waar kun je dat in godsnaam halen???
Ik zie het alleen op internet te koop
Op de site zelf kun je wel de collectie zien maar nix kopen.
Iemand adresjes ?

En verder Fred Perry vind ik leuk heb al 1 kledingstuk van dat merk in de kast hangen
Het word duz ook door gabbers gedragen who care's het merk is NIET van hun. Laat ze maar lekker met dat LELIJKE Lonsdale lopen.

Fornarina.. ook leuk maar vrij weinig te koop in NL jammerrr

Wat ook jammer is, is dat merken als miss60/diesel/replay etc. bijna alleen kleding verkopen die er nogal gewoontjes uitzien dit is omdat de winkeliers bang zijn dat de iets extremere/aparte kleertjus van die merken niet tot weinig verkopen.
Stom stom stom
Denk dat ik beter een eigen kledingzaak kanbeginnen met mijn favo merken en niet zo standaard/saai & gewoontjuz

Peppe Jeans heeft ook een leuke kledinglijn
En dat jasje met a-symmetrische rits komt ook weer terug

Laatst gewijzigd op 24-12-2002 om 13:11.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 13:14
Verwijderd
Citaat:
Spirit schreef:
Hey da's best cool
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 13:19
Miss Fat Booty
Miss Fat Booty is offline
in indonesie hebben ze hele [grote] paul frank winkels

hier in de stad is er ook best veel van te koop....

ik vind t niet zo heel veel aan...wel leuk...maar leraren lopen er hier mee dat is al een groot minpunt...

verder vind ik fornarina wel een vet merk...maar daar heb ik altijd NET niet genoeg geld voor...

evisu word wel in...diesel blijft ook nog wel ff in...

gsus en miss60 worden veeeeeeeeeel minder denk ik....

carhartt komt ook in denk ik....dat zie je nu al veel meer...2 jaar geleden zag je dat bijna nergens....
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 13:22
Spirit
Spirit is offline
Citaat:
Miss Fat Booty schreef:
in indonesie hebben ze hele [grote] paul frank winkels

HhEHHHEHh waar in Indonesie???? ga er nog wel eens op vakantie namelijk
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 13:25
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef:
Ja, de tijd van diesel en replay is idd wel een beetje over. Maar een degelijke sprijkerbroek van het merk zou ik nog best kunnen kopen...

Dry korn vind ik niet bijzonder hip, dat is er toch ook al weer een tijdje. Maar dat neemt niet weg dat het merk echt super is...

Fred Perry zou misschien een come-back kunnen maken, zoals puma en adidas een paar jaar terug. Maar het lijkt me sterk, het merk is besmet door die gabbers en die neo-nazi's.

Energie is ook al een tijdje aardig in. Maar heeft nog wel een lange tijd te gaan. Ze hebben mooi en bijzondere kledingstukken voor een redelijk scherpe prijs!

Evisu vind ik ook een goed merk. Maar het is niet echt mijn stijl, veels te sportief...

Maar ik ga nog even nadenken welke merken het helemaal gaan maken komend jaar....
zozo een van de weinige die dry korn kent.
Maar diesel is soms wel leuk maar vrij standaard, alleen diesel style lab is een vette collectie, guess is ook wel stoer maar nogal duur, wou een jas halen, 310 euro veel getwijfeld maar toch niet gedaan, toen is het toch een energie jas geworden
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 13:33
Miss Fat Booty
Miss Fat Booty is offline
Citaat:
Spirit schreef:
HhEHHHEHh waar in Indonesie???? ga er nog wel eens op vakantie namelijk
Bali ---> Kuta
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 15:40
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Fornarina schreef:

ohh hello kitty kan heus nog wel!
maar die Paul Frank dingetjes zijn best koel trouwens!

verder heb ik geen idee welke merken 'in' worden ofso, moet zelfs eerlijk zeggen dat ik de meeste merken die hier genoemd zijn niet eens ken (naja diesel/miss60/gsus wel natuurlijk)
Oud 24-12-2002, 16:05
Esmée
Esmée is offline
geen idee ik merk de hipheid altijd pas op als het al in is
Oud 24-12-2002, 16:11
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
eXo schreef:
Hey da's best cool
hey da's best wel lelijk
Oud 24-12-2002, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef:
hey da's best wel lelijk
Het is me al vaker verteld: Ik heb geen smaak.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 16:39
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
eXo schreef:
Het is me al vaker verteld: Ik heb geen smaak.
er zijn er vast wel meer die je smaak delen hoor, ikke iig niet. bah...
Oud 24-12-2002, 17:03
Hukkie
Hukkie is offline
Oh ja, zet je 1 KEER Paul Frank op het forum, gaat iedereen er met je geweldige smaak vandoor...!

Paul Frank is dd wel erg leuk ja, maar ik kan me niet voorstellen dat ik het niet zal kopen omdat het alweer passe is ofzo, dat is pure poep. *is blij met shirtje*
Oud 24-12-2002, 17:33
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
Citaat:
rodina schreef:
andersom zou veel leuker zijn
Dat zou fantastisch zijn .
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 17:33
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
(S)
Citaat:
bertbart schreef:

Drykorn vind ik niet echt geweldig hoor... Het is zo'n glad merk...
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 17:42
razkal
razkal is offline
Citaat:
bertbart schreef:

Vooral de Gold lijn is vrij apart. Had vroeger als gabber trouwens ook nog een energie broek in de kast met zo'n gigantisch plaatje op je kont net als die chipie broeken van toen.
Oud 24-12-2002, 17:42
Verwijderd
Citaat:
RoSaLiNi schreef:
(S)

Drykorn vind ik niet echt geweldig hoor... Het is zo'n glad merk...
Haha.. glad merk.

Uh... hoe moet ik dat zien een glad merk?
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 17:50
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
Citaat:
eXo schreef:
Haha.. glad merk.

Voor gladde mensen .
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 17:52
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
eXo schreef:
Haha.. glad merk.

glad = pimpie = paars...

Dus het is een paars merk...
Oud 24-12-2002, 18:01
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
(S)
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
glad = pimpie = paars...

Dus het is een paars merk...
Evil = Rood
Cherry = Rood
Bloed = Rood

Dus je bent ongesteld!
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 18:57
coecie
coecie is offline
Citaat:
RoSaLiNi schreef:
(S)

moshimoshi dus

trouwens... fornarina is al ongeveer 5 jaar mijn lijfmerk, maar echt! ik baal d'r echt verschrikkelijk van dat heel mijn school ineens in hun spijkerbroeken rondloopt enzo... zeker omdat ze er toch geen lang genoege benen voor hebben! dan laten ze zo'n vette broek inkorten of weetikveelwat, bovendien wordt het alleen maar duurder...

Laatst gewijzigd op 24-12-2002 om 19:01.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 19:21
superpoepdoosje
superpoepdoosje is offline
Citaat:
Spirit schreef:
[/B]
aargh, wat lelijk is dat!
Oud 24-12-2002, 19:52
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
RoSaLiNi schreef:
(S)

Fake London is
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 19:58
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
bertbart schreef:

Ik vind Energie niet zo leuk eigenlijk. Er zitten heel af en toe wel leuke dingen tussen, maar er staan altijd van die graaiende homo's van 40+ in die winkels, die glittertruitjes voor de opening van de nieuwe iT nodig hebben en die je met een rologende whatever-blik echt wegkijken van kledingstukken die zij ook leuk vinden

Citaat:
bertbart schreef:

Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 20:46
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
Citaat:
razkal schreef:
Vooral de Gold lijn is vrij apart. Had vroeger als gabber trouwens ook nog een energie broek in de kast met zo'n gigantisch plaatje op je kont net als die chipie broeken van toen.
(Li)
Ik had zo'n chipiebroek toen ik 12 was
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 20:54
BubbleGumGirl
BubbleGumGirl is offline
Citaat:
Spirit schreef:
Paul Frank is
Maar waar kun je dat in godsnaam halen???
Ik zie het alleen op internet te koop
Op de site zelf kun je wel de collectie zien maar nix kopen.
Iemand adresjes ?

Funkie House verkoopt volgens mij Paul Frank kleren...
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 21:24
rodina
rodina is offline
Ik vind die aap van die Paul Frank echt te dom...
Oud 24-12-2002, 23:08
superpoepdoosje
superpoepdoosje is offline
Citaat:
Hukkie schreef:
Oh ja, zet je 1 KEER Paul Frank op het forum, gaat iedereen er met je geweldige smaak vandoor...!

Paul Frank is dd wel erg leuk ja, maar ik kan me niet voorstellen dat ik het niet zal kopen omdat het alweer passe is ofzo, dat is pure poep . *is blij met shirtje*
.

Energie is een leuk merk (eens maar nooit meer denk ik ADHD); afgelopen zomer in NY wat kledingstukken van gekocht.
Oud 24-12-2002, 23:13
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
superpoepdoosje schreef:
.

Energie is een leuk merk (eens maar nooit meer denk ik ADHD); afgelopen zomer in NY wat kledingstukken van gekocht.
In NY is het precies hetzelfde bij de Versace-afdeling in Macy's Maar nu zijn het graaiende amerikaanse homo's die je vuile blikken toewerpen Nou is Versace toch al een lelijk merk, alhoewel er in NYC best wel aparte en mooie dingen tussen hingen, maar je moest wel goed zoeken. De bargain-afdeling van Bloomingdale's was helemaal pure zelfmoord om je daar in te mengen
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 23:17
Verwijderd
Citaat:
BubbleGumGirl schreef:
Funkie House verkoopt volgens mij Paul Frank kleren...
Funkie House is wel tof.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 23:34
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
(S)
Citaat:
coecie schreef:
moshimoshi dus
Nee dus.

Moshi Moshi importeert geen Etienne Ozeki.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 23:39
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
(S)

Ik wil overigens eens naar een sale van Moshi Moshi in Amsterdam. De prijzen daar kúnnen bijna niet lager (broek van Evisu; Originele prijs 450 euro, Moshi Moshi-sale prijs 70 euro). Echt tof .
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 23:56
Verwijderd
Om eerlijk te zijn ik denk dati k maar een stuk of 5 kledingmerken zou kunnen noemen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten