Advertentie | |
|
![]() |
|
Uhhh...
Lijkt me nogal een onpracktisch ding.. Ten eerste in NL heb je weinig heuvels, dus heb je vrij weinig aan een flowboard, je kan niet echt ergens lekker brede bochten maken zo.. En om er chill mee over de boulevard mee te boarden, kan je toch beter een Longboard gebruiken.. En als je voor de tricks gaat, gebruik gewoon een skateboard..
||
Citaat:
![]() lijkt me trouwens niet echt veel voordeel bieden als je niet van een heuvel afgaat? en hoe rem je af bij een bocht? je blijft doorrollen toch? denk trouwens niet dat t echt een rage wordt ![]()
||
Citaat:
je hebt wel vrij goedkope complete sets, maar voor een beetje mooi deck, goeie trucks & lagers en fijne wieltjes ben je ook al 'n hele smak geld kwijt..
|
ach jaa...
250 euro is nog wel te doen op zich... ik denk juist dat als het op surfen en snowboarden lijkt, het misschien wel makkelijker is dan skaten... althans, als je kan surfen en snowboarden dan... maar ik denk dat ik hierbij alsnog hetzelfde probleem heb als bij skaten... ik ben gewoon te bang om te vallen op straat... zee en sneeuw is zooooveel zachter
|
|