Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2003, 22:59
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Een onvolprezen talent, dat is wat hij is. Helaas maakt 'ie louter furore bij VIVA-lezende huisvrouwen met strakke leggings en mislukt permanentje, kampbewoners met dikke BMW's en mensen die voor van achter niet kunnen onderscheiden. Sterker nog, alhoewel zijn tronie geregeld bij majestueuze muziekprogramma's van de TROS verschijnt, durf ik te stellen dat deze zanger nog underground is. Velen durven de ware aantrekkingskracht van Frans niet te erkennen en dt maakt 'm helaas tot een waarlijk onvolprezen genie. Misschien dat 't als een shock voor velen komt, maar het moet toch een keer gezegd worden; Ik ben fan van Frans Bauer!. Dit gezegd hebbende vraag ik mij af wie deze zanger, nu ja, muziekvirtuoos lijkt me een beter woord, nog meer hoog in het vaandel hebben staan.

Let wel, ik plaats dit topic niet in Muziek, omdat ik het puur en alleen wil gaan hebben over de psyche van Frans Bauer. Wat beweegt deze man in het leven? Welke teleurstellingen heeft 'ie moeten doorstaan en welke zeges liggen er nog in het verschiet? Vragen die branden op mijn lippen en graag zie ik 't antwoord in dit topic verschijnen.

Ik sluit af met een alleszeggend portret,

.
Oud 14-04-2003, 23:34
Verwijderd
jezus christus.. weetje wel hoelaat het verdomme is ?
open ik dit topic staat er zo`n lelijk niet zingende pinquin in me beeld

gadverdamme..

ohja .. klote muziek
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 23:36
Verwijderd
Helaas is het te laat voor een uitgebreide lofzang voor mijn grote idool, dus ik houd het kort:

Wie houdt er nou niet van Frans Bauer?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 23:38
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 15-04-2003 @ 00:36:
Helaas is het te laat voor een uitgebreide lofzang voor mijn grote idool, dus ik houd het kort:

IK

Blech, de momenten dat mijn moeder die vorm van muziekverkrachting op de radio durft te laten spelen zijn eveneens de momenten dat mijn stereo op volume maximaal wat fatsoenlijke metalklanken laat horen om het leed nog enigsinds te kunnen verzachten.

De enorme verkrachting van muziek en zang die door de heer Bauer worden uitgebracht zijn een schande voor het nederlandse volk en iedere keer als ik hem hoor en/of zie schaam ik mij ervoor dat hij een nederlander is.
Oud 14-04-2003, 23:43
Verwijderd
Citaat:
MazeMouse schreef op 15-04-2003 @ 00:38:
IK

Blech, de momenten dat mijn moeder die vorm van muziekverkrachting op de radio durft te laten spelen zijn eveneens de momenten dat mijn stereo op volume maximaal wat fatsoenlijke metalklanken laat horen om het leed nog enigsinds te kunnen verzachten.

De enorme verkrachting van muziek en zang die door de heer Bauer worden uitgebracht zijn een schande voor het nederlandse volk en iedere keer als ik hem hoor en/of zie schaam ik mij ervoor dat hij een nederlander is.
ondertussen rijdt die hufter wel in een dikke mercedes en baart hij kinderen bij de vloot , in zijn riante villa
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 23:45
Verwijderd
ik wil met jou naar de reeeegenbooooooooog
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 00:28
k28
k28 is offline
"Heimweh nach Santa Marlena" draait hier nog steeds elke dag op volle toeren, gewoon omdat 't zo heerlijk fout is en daarom zo gaaf.

ken 't zelfs uit mn hoofd...
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 01:19
Verwijderd
Citaat:
siNix schreef op 15-04-2003 @ 00:43:
ondertussen rijdt die hufter wel in een dikke mercedes en baart hij kinderen bij de vloot , in zijn riante villa
tja vind je t gek? als een man kinderen baart dan mag t wel in een riante villa met mercedes
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 05:02
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
siNix schreef op 15-04-2003 @ 00:43:
Misschien moet ik dan ook maar eens beginnen aan muziekverkrachting

EDIT: Jamai lukt het ook dus....
Oud 15-04-2003, 08:36
Verwijderd
Ach Frans is een lieve jongen, hij heeft iig geen misplaatste kapsones en heeft altijd wel tijd voor z'n fans. Maar z'n muziek vind ik vreselijk (helaas denkt m'n moeder daar anders over )
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 08:46
Verwijderd
Citaat:

ik.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 09:05
Talon
Talon is offline
Bauer, Franz

11.9.1839 Mannheim,5.1.1908 Zürich, kath., ab 1874 von Unterstrass (heute Zürich). Sohn des Martin, Stabstrompeters. 1863 Luise Helbig, Tochter des Johannes, Wirts, Privatiers in Unterstrass. Aus einfachen Verhältnissen, Schulen und Schlosserlehre in Mannheim. Ab 1861 in Zürich, von 1863 an in Unterstrass. Zunächst Schlossergeselle, ab 1862 eigene Schlosserwerkstatt für feuerfeste Geldkassen im Haus des Schwiegervaters, ab 1866 Einzelfirma Franz Bauer, Schlosserei und Fabrikation von Geldkassen mit wachsendem Erfolg. 1890 Bau einer neuen Fabrik, zusätzl. Herstellung von Tresoranlagen, 1891-1900 von Metzgereimaschinen nach einem Patent seines Sohnes Franz. 1897 Erweiterung der Firma zur Franz Bauer & Söhne, 1907 Umwandlung in Franz Bauer & Söhne AG ( Kaba ). Engagement in der ref. Kirche.

Laatst gewijzigd op 15-04-2003 om 09:12.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 09:07
Verwijderd
Die kerel is natuurlijk gewoon een koning.

Aanschouw en aanbid hem in al zijn grootsheid.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 10:15
Verwijderd
Frans is eng

En hij kan geen muziek maken
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 10:26
Hukkie
Hukkie is offline
Stiekem heb ik mijn muren behangen met zijn Adonis-heid, maar dat mag natuurlijk niemand weten

Ik heb ook een mok met zijn hoofd erop...

PS: SiNiX=> ik schaam me voor je a-intellectualiteit..
Oud 15-04-2003, 10:52
hippie jesse
hippie jesse is offline
nee nee nee nee
daar houd ik niet zo van, geef maar maar caroline tensen , dusssssss looooosssssss
Oud 15-04-2003, 10:53
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
hippie jesse schreef op 15-04-2003 @ 11:52:
nee nee nee nee
daar houd ik niet zo van, geef maar maar caroline tensen , dusssssss looooosssssss
Je avatar ziet er vies uit. Wat is het?

(frans..?)
Oud 15-04-2003, 11:41
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 15-04-2003 @ 10:07:
Die kerel is natuurlijk gewoon een koning.

Aanschouw en aanbid hem in al zijn grootsheid.
nee.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 11:55
the exploding boy
the exploding boy is offline
ik ben op dezelfde dag jarig als die gast, dat is al erg genoeg
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 12:22
Thomas
Thomas is offline
Ik kan echt niet van zijn muziek genieten.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 12:24
the tourist
the tourist is offline
Ik heb echt medelijden met zijn kinderen.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 12:30
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
MoonMonkey schreef op 15-04-2003 @ 13:24:
Ik heb echt medelijden met zijn kinderen.
Hier ben ik het absoluut mee eens. Ik zou me ook niet op m'n gemak voelen als ik een vader had, die het God-zijn evenaart. Een vader wiens stem orgastische neigingen bij je teweeg brengt, een vader die door miljoenen (waarschijnlijk is dit een understatement) wordt aanbeden en een vader wiens intelligentie niet in aardse termen uit te drukken is. Ik zou met niets anders dan jaloezie en wrok worden achtergelaten, .

, voor de liefhebbers.
Oud 15-04-2003, 12:31
Verwijderd
Iemand al de geweldige Knorr Roti reclame gezien?
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 12:31
Thomas
Thomas is offline
Dit begint mi aardig op een hoax te lijken. Zeg eens eerlijk, hou je echt van zijn muziek?
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 12:44
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
Wawl schreef op 15-04-2003 @ 13:31:
Dit begint mi aardig op een hoax te lijken. Zeg eens eerlijk, hou je echt van zijn muziek?
Je hebt verliefdheid, je hebt houden van en dan bevindt er zich nog iets op een meta-niveau als het ware. Op dat laatste niveau bevind ik mijzelf, de onbeschrijfbare liefde voor Frans 'de Gezalfde' Bauer.
Oud 15-04-2003, 13:16
Quiana
Quiana is offline
Bah. :r
Oud 15-04-2003, 13:18
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Uncle_Sam schreef op 15-04-2003 @ 13:44:
Je hebt verliefdheid, je hebt houden van en dan bevindt er zich nog iets op een meta-niveau als het ware. Op dat laatste niveau bevind ik mijzelf, de onbeschrijfbare liefde voor Frans 'de Gezalfde' Bauer.
Ok.

ROFLMAO.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 13:21
Verwijderd
Bedoel je echt mythe?
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 00:21
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
Milk schreef op 15-04-2003 @ 14:21:
Bedoel je echt mythe?
Ja, exact zoals het in de topictitel beschreven staat.

Overigens lijkt me dit het uitgelezen moment om met anekdotes op de proppen te komen. Zo was ik drie weken geleden in bejaardencentrum 'de Vergulde Kies', alwaar door de immer charmante AOW'erbegeleidster Hennie Derksen een benefietconcert van Frans Bauer werd georganiseerd. De opbrengst zou gaan naar de straatkinderen en drugsverslaafden in Urk en Volendam. Natuurlijk was Ome Sam van de partij om daar als een hysterische marktkoopman z'n grote idool wat support te bieden. Gedurende het gehele optreden voelde ik een diepe band met de maestro zelve. M'n ogen werden bevangen door zijn weke blik die op oneindig stond. Een paar tellen lang stond m'n hart stil en kon ik alleen nog maar wegmijmeren aan the Big F., terwijl op de achtergrond 'De Regenboog' werd gezongen. Wat ik met deze anekdote wil aantonen is het volgende; zin bestaat in het leven!
Oud 16-04-2003, 06:18
tsx
tsx is offline
Frans bauer dat die gast zijn rotkop nog durft te vertonen en die flikkermuziek van em is al helemaal niet aan te horen.
Oud 16-04-2003, 07:09
Boogie
Boogie is offline
Tis een beetje jammer voor hem dat hij zo slecht zingt
Oud 16-04-2003, 11:13
Verwijderd
niet dat ik er fan van ben, maar ik ken zeker slechtere muziek dan dit...
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 13:43
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef op 16-04-2003 @ 12:13:
niet dat ik er fan van ben, maar ik ken zeker slechtere muziek dan dit...
Ik ben geen psycholoog, maar kom er wel zeer dicht bij in de buurt. Wat ik bij jou opmerk, is een fascinatie voor de Almachtige in het onderbewustzijn. Negatieve prikkels in je nabije omgeving zorgen er voor dat je de bewondering voor Frans onderdrukt. Ik adviseer je dan ook eens een concert van hem bij te wonen. Het mystieke zal zich dan in optima forma aan je voordoen; je zult bekeerd worden! Ik probeer hier niet de rol aan te nemen van een Bauerzendeling, maar af en toe is de drang zo groot om andere mensen kennis te laten maken met de openbaring van Frans. De Ballonnenman is dé persoon bij uitstek, heb ik het gevoel, om een zeer trouwe Baueradept te worden. Ballonnenman, houdt hoop, opdat U ooit bevangen zult worden door de Bauermanie.

Gegroet,

een sterveling.

P.S., hier nog een plaatje voor de eenzame rukkers onder ons;

.
Oud 16-04-2003, 13:47
Fuzzly
Fuzzly is offline
hij KAN mooi zingen in een aantal liedjes.
maar niet alles is goed,hij is een vieze kerel!

lijkt op een homo
Oud 16-04-2003, 13:54
Otis
Otis is offline
Hij woont toch in een Gouden CAravan?
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 13:56
Fuzzly
Fuzzly is offline
Citaat:
freakyGMC schreef op 16-04-2003 @ 14:54:
als dat zo is ben ik de paus.
een gouden caravan heeft niemand
Oud 16-04-2003, 14:01
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
freakyGMC schreef op 16-04-2003 @ 14:54:
Neen, dit is een fabeltje. Jarenlang (bijna 30) heeft hij in een woonwagen gewoond. Maar plots was het moment daar, hij besloot met z'n vriendin een echt huis in te trekken. Zo zie je maar weer, Frans voelt zich niet verheven boven de anderen. Hij schaart zich onder de mensen, hij is één met de mensen. In feite zijn we allen het evenbeeld van Bauer. Ongelooflijk, ik realiseer me nu pas hoeveel parallellen er zijn tussen het verhaal van God (dat overigens, zoals het door de Christenen wordt verkondigd, in mijn optiek onwaar is) en Frans Bauer (alles aan hem is waar!).

Tot slot raad ik deze site aan, http://www.fransbauerfan.com/verhaal.html, alwaar het levensverhaal van Hem te vinden is, met een fantastische ende ontroerende plaat als begeleiding.

, .
Oud 16-04-2003, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Uncle_Sam schreef op 16-04-2003 @ 14:43:

[afbeelding].
aaaarghhhh, sterf!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 14:31
Otis
Otis is offline
Citaat:
Uncle_Sam schreef op 16-04-2003 @ 15:01:
fransbauer-gelul + lelijke foto

ALs je dr een Langharige pruik bij denkt en zijn iele stemmetje is het net een wijf.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 14:47
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
freakyGMC schreef op 16-04-2003 @ 15:31:
ALs je dr een Langharige pruik bij denkt en zijn iele stemmetje is het net een wijf.
Dat zeg ik toch, parallellen met het Christendom. God is alles, zowel man als vrouw. Frans Bauer is de verpersoonlijking van alles dat met religie te maken heeft. Tot voor kort beschouwde ik mezelf als zijnde een atheist. Sinds ik met Frans Bauer in aanraking ben gekomen, is mijn wereldbeeld totaal veranderd, .
Oud 16-04-2003, 14:55
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
frans is een geile beer.
Oud 16-04-2003, 14:56
Otis
Otis is offline
Citaat:
Uncle_Sam schreef op 16-04-2003 @ 15:47:
Dat zeg ik toch, parallellen met het Christendom. God is alles, zowel man als vrouw. Frans Bauer is de verpersoonlijking van alles dat met religie te maken heeft. Tot voor kort beschouwde ik mezelf als zijnde een atheist. Sinds ik met Frans Bauer in aanraking ben gekomen, is mijn wereldbeeld totaal veranderd, .
Je hebt gelijk, ik ben net op Frans' site geweest en ook Ik heb het LICHT gezien!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 15:02
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
de communiceerbeer schreef op 16-04-2003 @ 15:55:
frans is een geile beer.
Haha, ja, dat lijkt me ook. Ik heb op de fanclubdag van de reeds eerder genoemde Henny Derksen wel eens smeuiige verhalen gehoord over Hem en zijn poeslieve vriendin Mariska. Wat bleek nu? Het schijnt dat Frans samen met Mariska na een optreden in Zwembad 'De Vosserd' in Blaricum de kleedkamer is ingedoken en hij toen een striptease-act voor haar opvoerde... alleen z'n tijgerslip bleef nog aan! Nu ja, dat is erg kinky kan ik jullie allen zeggen en na dit gehoord te hebben, kregen Henny Derksen en ik beiden een verlegen roze blos op de wangen. Zoiets hoor je immers niet vaak, dat je idool (het toonbeeld van beschaafdheid) zo'n wild beest blijkt te zijn.

Ik houd jullie allen op de hoogte van de nieuwste roddels, als deze zich voordoen.
Oud 16-04-2003, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Uncle_Sam schreef op 16-04-2003 @ 16:02:
Haha, ja, dat lijkt me ook. Ik heb op de fanclubdag van de reeds eerder genoemde Henny Derksen wel eens smeuiige verhalen gehoord over Hem en zijn poeslieve vriendin Mariska. Wat bleek nu? Het schijnt dat Frans samen met Mariska na een optreden in Zwembad 'De Vosserd' in Blaricum de kleedkamer is ingedoken en hij toen een striptease-act voor haar opvoerde... alleen z'n tijgerslip bleef nog aan! Nu ja, dat is erg kinky kan ik jullie allen zeggen en na dit gehoord te hebben, kregen Henny Derksen en ik beiden een verlegen roze blos op de wangen. Zoiets hoor je immers niet vaak, dat je idool (het toonbeeld van beschaafdheid) zo'n wild beest blijkt te zijn.

Ik houd jullie allen op de hoogte van de nieuwste roddels, als deze zich voordoen.
nee, dat doe je niet.

slotje!!!!!~~!!@!1!~!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 15:22
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Havock schreef op 16-04-2003 @ 16:03:
nee, dat doe je niet.

slotje!!!!!~~!!@!1!~!
Stel je niet zo aan, man.

Ik kan er wel om lachen.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 15:24
Verwijderd
ik haat frans bauer
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 15:42
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Uncle_Sam schreef op 16-04-2003 @ 15:47:
als zijnde een atheist.
Citaat:
Uncle_Sam schreef eerder:
Verbaal genie

Ontopic: het heerlijk om op de kermis is na tig keer net niet gekotst te hebben door alle op vreemde manieren ronddraaiende machines, door zijn muziek toch nog dat moment van ontlading te kunnen bereiken.
Oud 16-04-2003, 15:52
Verwijderd
Citaat:

Ik. Bah. Geen geweldige vent, en van zijn muziek krijg ik acuut een aanval. Begrijp me niet verkeerd, misschien is het een hardstikke aardige vent, maar ik houd ab so luut niet van zijn muziek .
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 15:57
FulltimePsycho
FulltimePsycho is offline
Was hij maar een mythe, dan zou die tenminste (als het even kon) niet bestaan!
Een vent met zo weinig niveau zouden ze bij Volkert van der G. ofzo moeten afleveren, geen wonder dat Belgen denken dat WIJ dom zijn!
Oud 16-04-2003, 18:01
*-*Skye*-*
*-*Skye*-* is offline
mogen dit soort topics hier tegenwoordig?
Reageren

Regels voor berichten