Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
halflife draait op quake engine
|
![]() |
Mensen die de PU lezen en Enter the Matrix niet spelen, maar zeggen dat "het wel te doen" is, zijn dom, I know plenty of them..
Was de HL engine de eigenlijk een Quake engine? Edit: ehm.. je begrijpt de zin toch wel? Waarom staat op mijn bestofde GM: Cronicles doos dan "An All-New Action Experience Powered bij de HALF-LIFE Engine"? ("Ooh, jij bent nog geen 15, je mag hem niet spelen!")
||
Verwijderd
|
Citaat:
´´This product contains software technology licensed from ID software´´? Oftwel de engine van Quake? HL is gebaseerd op de Q engine, en GC heeft die opgekrikte versie gebruikt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Zit ff te denken of ik dat nu als sarasme moet opvatten of niet, maar goed.
Anywayz, ik heb ff gekeken bij die faws en het ziet eruit alsof het spel verrekt lang is. Als dat het geval is ga ik hem denk ik ook wel eens kopen als ie 2ehands is ofzo(ja, ik ben een cheapskate ![]() |
![]() |
|
![]() |
Je kunt 'm bij de Mediamarkt gratis proberen. Daar kost-ie 50 EUR. Kvind 'm wel redelijk hoewel ik niet weet of-ie op m'n Athlon 1 gHz met TNT2 zou kunnen draaien. Reloaded vond ik een zware zuigfilm. Geen zak aan en zwaar irritant. Foutjes heb ik er enkele van kunnen ontdekken, de naam 'Zion' staat me niet aan, het verhaal vind ik niet goed, het loopt weer goed af, de spanningen niet echt spannend omdat Neo toch al God is en dan moet daar weer een steentje boven op komen.... tja... maargoed [/ot].
||
Citaat:
maar tis wel spectakel ![]()
||
![]() |
Citaat:
Het spel vond ik (de eerste 1,5 levels) best okay. Hoe het verder is kan ik niet over oordelen.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
http://www.kuro5hin.org/story/2003/5/15/22352/6060 en 1 miljoen x is deze game gekocht: http://www.tweakers.net/nieuws/27125
Laatst gewijzigd op 25-05-2003 om 02:10. |
![]() |
|
Eya,
ik heb een probeleem bij Enter the matrix... elke keer als ik me knoppen wil gaan zin stellen loopt die vast en kan ik niks meer doen.. heeft iemand dit probleem ook? en zo ja.. hoe heb je het opgelost? of gebruik je een patch?? ( en waar kan je die dan halen ![]() Groeten MrD
|
Verwijderd
|
And again: Www.gamefaqs.com
Knock yerselves out! |
![]() |
|
![]() |
enter the matrix zuigt en dat komt alleen maar omdat het gewoon een kutspel is dat veels te duur is. het zit vol met bugs en je hebt maar 2 knoppen om te slaan en te schoppen. jezus. toen ik het voor het eerst speelde leek het wel of ik me pc verbouwde naar een console, ik heb nog nooit zo hard geramd op die knopjes en telkens de zelfde gare moves. Binnen een dag uit te spelen (51 euro, 4 cd's).
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het heerschende"The Game Name" spel. RanC | 61 | 09-07-2005 20:20 | |
Films, TV & Radio |