Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
a) van vrienden of bekenden horen gaat lastig als jij de enige metal luisteraar in je omgeving bent. b) legaal sample'tje downloaden kan, maar dat zijn er vaak maar één of twee en vaak niet van het laatste album c) in de cd-winkel luisteren de tering! maar natuurlijk moet je het wel legaal kopen als je het vet vindt! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
zeeeeeer vette cd
kheb hem ook al een tijdje en ik moet zeggen.. die drumsolo is BRUUT die nieuwe zanger heeft wel een vette stem.. maar de bruutste stem ever is nog wel van die gast van Vader phobophile en cold hate warm blood vink de vetste van de cd
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
nee zanger van prostitute is niet dezelfde van severe. en qua brute grunt, luister eens naar malevolent creation, de cd the ten commandments. verder zijn corpsegrinder (latere cannibal corpse) en Chris barnes ( ouwe cc, six feet under) ook zieke zangers
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Pats hier met je muziekcollectie telluriet | 216 | 05-09-2004 19:20 | |
Muziek |
beste live-cd's Blenderhead | 67 | 02-02-2004 21:21 | |
Muziek |
top 100 metalalbums 2003 NeuroticFantasy | 29 | 30-01-2004 10:46 | |
Muziek |
Beste live albums ooit? enema abortion | 52 | 04-12-2003 10:02 | |
Muziek |
Welk nr vind jij op dit moment helemaal TE GEK!!!??? BrunetJuh | 78 | 02-06-2003 19:04 | |
Muziek |
Cryptopsy live cd Infaustus | 8 | 05-04-2003 19:16 |