Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ze waren bijna allemaal in het wit! Ik vond er weinig originele dingen tussen zitten. Esthers outfit was een beetje ongelukkig gekozen. Die roze barbiepoppen, griekenland en portugal waren ook niets, ach ik heb over elke deelnemer wel een lijst met commentaar geloof ik
![]()
|
Afgezien van het feit dat ze bijna in een andere toonsoort zongen zagen de Engelsen er ook wel redelijk uit...
Die jurk van dat vrouwtje van Polen had ook wel iets. (examens > verplicht thuisblijven > uit noodzaak dan maar gekeken, vind t echt een vreselijk iets ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Op een gegeven moment matchten de persentator en presentatrice zo leuk.. die jongen had een overhemd aan, en het meisje een jurkje met gedeeltes in hetzelfde patroon
Alleen dat pak van die jongen was vreselijk, dus ik nomineer alleen de presentatrice. Dat witte jurkje was ook best leuk ja ![]() Het slechtste: de sloeber-topjes van de Turkse danseressen. Echt zo van de markt.. brrr
|
Ik vond die oranje jurk van die presentatrice erg mooi, stond haar echt heel erg goed (alleen had ik zwart mooier gevonden dan dat oranje). Verder vond ik dat er heel veel landen niet uitzagen, Turkije en Nederland waren toch het ergste. Ik vond het liedje van IJsland erg leuk en dat van Belgie ook wel (jammer dat ze niet gewonnen hebben
![]()
|
![]() |
ik vond eignelijk niemand er leuk uit zien..ja die jongen van engeland, maar dat meisje daarentegen zag er echt neit uit!gedver en dat 15 jarige meisje had ook nie veel aan. ik vond van turkije de kleding wel mooi , maar wat enge lelijke kop heeft zij zeg gedver..en ned. zag er ook niet uit..stelletje ongeregeld qua kleiding maar ook qua dans...en zag je die achtergrond danseres nadat ze een stukje solo met die esther had gedanst..? ze moest waarscihjnlijk met dr benen wijd uitkomen..en toen liep ze maar het hele stuk met dr benen wijd achteruit..zag er echt niet uit..
ghahah..
|
![]() |
........ en dan te bedenken dat er allemaal stylisten dagen hebben zitten nadenken wat dé topoutfit nu zou zijn....
Die mensen hebben daar zelfs een opleiding voor gevolgd, en dan komen ze tot zoiets...! Volgensmij kan iedere aap met een béétje verstand van mode die mensen nog beter kleden...! Ik iig wél!!! |
![]() |
|
Het beste outfit vond ik Estland! met die man Ít's just the eighties coming back' ofzo vond ik eigenlijk wel cool
![]() Het slechst gekleed vond die vrouw uit Polen, had zo'n raar geval aan, stond nergens naar.., dat man/wijf uit Griekenland die jurk zat veel te krap. En Nederland vond ik ook echt vreselijk, die broek was geen porum..
|
|