Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Same here...ik heb het 2 weken geleden uitgemaakt met mijn vriend, waar ik bijna een jaar mee ben gegaan...Nu had k vorige week een jongen leren kennen, waar ik gister mee gezoend heb en het helemaal goed gaat komen...maaar ik durf het voor geen miljoen tegen mijn inmiddels exvriend te vertellen, want die is nog helemaal hoteldebotel en wil me terug enzo!Ik wil hem egt totaal niet kwetsen dat heeft hij niet verdiend.
|
Niet precies dezelfde ervaring, maar wel zoiets.
Maar goed, ik denk dat het best logisch is als er zoiets gebeurt, omdat je [denk ik] in zo'n nare, verdrietige tijd heel erg iemand nodig hebt om bij uit te huilen, en wanneer je zo emotioneel bent, is het niet zo moeilijk om verliefd te worden. [Toch?] Maar als jij verliefd bent, dan moet je je hart volgen. Je zult best wel gezeik van je omgeving krijgen over dat je een slet bent ofzoiets dergelijks, maar als jij denkt dat jullie iets heel fijns kunnen opbouwen, doe dat dan lekker. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb 14 maanden iets met mijn ex-vriend gehad, en was 4 maanden nadat het uit was alweer verliefd op mijn huidige vriend. En dat terwijl ik helemaal niet snel verliefd word... ik vond dat dus zelf erg snel. Ik heb mijn huidige vriend dus nog een maand een beetje afgehouden, toen kon ik niet meer tegenstribbelen ten opzichte van mezelf. Twee weken, daar kan ik me niets bij voorstellen, omdat ik simpelweg niet in staat ben om in twee weken tijd verliefd te worden. Maar ik begrijp erg goed dat je het een raar gevoel vindt.
|
![]() |
|
![]() |
Doordat ik verliefd ben, ben ik ook echt helemaal niet verdrietig meer! Raar is dat, echt een heeeeeeeeel raar gevoel..,verliefd zijn...
Maja, mijn ex belde vanmiddag op, ik heb hem min of meer gezegd dat ik iemand leuk vind (we hebben allang gezoend) maar hij had liever nog niet dat met iemand zoen omdat hij daar slecht tegen kan...mja, verder heb ik dus niks meer gezegd.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||