Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2003, 10:10
neeltje
neeltje is offline
Ik heb 2,3 jaar verkering gehad met Laurens, 3 weken terug heb ik dat uitgemaakt. Ik had er veel verdriet van...
Maar nou heb ik 2 weken later al weer een hele leuke jongen ontmoet....het voelt zo goed om bij hem te zijn, maar het is ook zo'n raar idee; eerst huilde ik nog om mijn ex, en 2 weken later ben ik verliefd op iemand anders....
Ik weet allemaal niet zo goed wat ik er van moet denken. Er natuurlijk geen bepaalde tijd voor dat je weer iets kan beginnen met iemand anders... Maar op de een of andere manier is het zoo snel, raar gevoel...

Iemand dezelfde ervaring?

x L
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-06-2003, 10:13
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Jah, ik heb nu precies tzlefde....

Ik heb 4 maanden (niet zo lang als jou dus) verkering gehad, en nu dat uit is, ben ik verliefd geworden op een jongen die ik al voor mijn ex kende, nu al bijna een jaar!
het kan dus echt wel, en ik vind het ook niet raar ofzo, verliefd worden overkomt je nou eenmaal, dat kun je niet wegstoppen
Oud 01-06-2003, 10:14
josdebos
josdebos is offline
nee niet dezelfde ervaring, maar ik kan me heel goed voorstellen dat je die andere jongen leuk vindt. Als je zelf verdriet hebt en iemand anders is er voor je. Dan ga je heel snel om die ander geven. En dat is wat bij jou is gebeurd. Ik zou de korte tijd die er tussen zit je niet tegen laten houden, maar bedenk wel of je hem écht leuk vindt of alleen om laurens te vergeten.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 10:18
hajo
hajo is offline
is het dan liefde of oppurtinisme?
Oud 01-06-2003, 10:25
neeltje
neeltje is offline
Ik vind hem gewoon echt heel leuk, het is niet zo dat ik mijn ex jaloers wil maken, kvind het eerder lullig voor hem. Ik heb het hem niet verteld, ben ik voorlopig ook niet van plan, we hebben ook bijna geen contact.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 10:27
neeltje
neeltje is offline
Citaat:
hajo schreef op 01-06-2003 @ 11:18:
is het dan liefde of oppurtinisme?
bedoel je opportunisme?
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 15:19
G.T.C.
G.T.C. is offline
naja.....ik vind het meestal een beetje onzin als mensen gaan zitten zeggen van, ja, het is net uit en nou heb je alweer iemand anders.
Maar voor jezelf moet je niet overhaast te werk gaan. je voelt je er nu toch een beetje ongemakkelijk bij, dus ik zou dat wel tegen je huidige vriendje zeggen. Dan doet hij hopelijk ook geen overhaaste dingen

En als je er nog niet prettig bij voelt is dat een teken dat je toch beter even single kan zijn om alles weer even op een rijtje te zetten.
Oud 01-06-2003, 15:28
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
neeltje schreef op 01-06-2003 @ 11:25:
Ik vind hem gewoon echt heel leuk, het is niet zo dat ik mijn ex jaloers wil maken, kvind het eerder lullig voor hem. Ik heb het hem niet verteld, ben ik voorlopig ook niet van plan, we hebben ook bijna geen contact.
Jeej, je hebt echt hetzelfde als mij! Voelt behoorlijk kut he?
Ik voel me schuldig tegenover mn ex en ook lullig!
Stom eigenlijk, hij is degene die het heeft uitgemaakt, wij moeten verder met ons eigen, meid!

Ik wil ook absoluut niet mn ex jaloers maken! Wil eerder dat hij het niet weet en ook nooit te weten komt

Naja, ik heb wel t gevoel dat t goed komt tussen die jongen en mij, hij is echt super!

Succes ermee, meissie!

xxxx
Oud 01-06-2003, 16:16
Tammie Frotje
Tammie Frotje is offline
Same here...ik heb het 2 weken geleden uitgemaakt met mijn vriend, waar ik bijna een jaar mee ben gegaan...Nu had k vorige week een jongen leren kennen, waar ik gister mee gezoend heb en het helemaal goed gaat komen...maaar ik durf het voor geen miljoen tegen mijn inmiddels exvriend te vertellen, want die is nog helemaal hoteldebotel en wil me terug enzo!Ik wil hem egt totaal niet kwetsen dat heeft hij niet verdiend.
Oud 01-06-2003, 16:25
Vevay
Niet precies dezelfde ervaring, maar wel zoiets.

Maar goed, ik denk dat het best logisch is als er zoiets gebeurt, omdat je [denk ik] in zo'n nare, verdrietige tijd heel erg iemand nodig hebt om bij uit te huilen, en wanneer je zo emotioneel bent, is het niet zo moeilijk om verliefd te worden. [Toch?]

Maar als jij verliefd bent, dan moet je je hart volgen. Je zult best wel gezeik van je omgeving krijgen over dat je een slet bent ofzoiets dergelijks, maar als jij denkt dat jullie iets heel fijns kunnen opbouwen, doe dat dan lekker.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 17:35
Verwijderd
Ik heb 14 maanden iets met mijn ex-vriend gehad, en was 4 maanden nadat het uit was alweer verliefd op mijn huidige vriend. En dat terwijl ik helemaal niet snel verliefd word... ik vond dat dus zelf erg snel. Ik heb mijn huidige vriend dus nog een maand een beetje afgehouden, toen kon ik niet meer tegenstribbelen ten opzichte van mezelf. Twee weken, daar kan ik me niets bij voorstellen, omdat ik simpelweg niet in staat ben om in twee weken tijd verliefd te worden. Maar ik begrijp erg goed dat je het een raar gevoel vindt.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 17:37
neeltje
neeltje is offline
Doordat ik verliefd ben, ben ik ook echt helemaal niet verdrietig meer! Raar is dat, echt een heeeeeeeeel raar gevoel..,verliefd zijn...

Maja, mijn ex belde vanmiddag op, ik heb hem min of meer gezegd dat ik iemand leuk vind (we hebben allang gezoend) maar hij had liever nog niet dat met iemand zoen omdat hij daar slecht tegen kan...mja, verder heb ik dus niks meer gezegd....
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 17:38
neeltje
neeltje is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 01-06-2003 @ 18:35:
Ik heb 14 maanden iets met mijn ex-vriend gehad, en was 4 maanden nadat het uit was alweer verliefd op mijn huidige vriend. En dat terwijl ik helemaal niet snel verliefd word... ik vond dat dus zelf erg snel. Ik heb mijn huidige vriend dus nog een maand een beetje afgehouden, toen kon ik niet meer tegenstribbelen ten opzichte van mezelf. Twee weken, daar kan ik me niets bij voorstellen, omdat ik simpelweg niet in staat ben om in twee weken tijd verliefd te worden. Maar ik begrijp erg goed dat je het een raar gevoel vindt.
Ksnap het zelf ook niet, word ook niet zo snel verliefd. Voor dat ik ik dit meemaakte zei ik ook altijd dat ik niet in staat was om verliefd te worden in 2 weken....maar het tegendeel is inmiddels bewezen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten