![]() |
|
![]() |
Het aller allerveiligst is natuurlijk niet doen.
Op de voet gevolgd door sterilisatie Nummer drie is de pil. Eis: niet vergeten! En na diarree en braken toch condooms. Lees heel goed de bijsluiter! Op de vierde plaats mechanische voorbehoedsmiddelen als condoom en pessarium. Hiervan kan de effectiviteit verhoogd worden door het gebruik van zaaddodend glijmiddel. Eis: zorg dat hij niet knapt of afzakt en doe hem vroeg genoeg om zodat je niet met voorvocht met sperma erin aan je vingers komt te zitten. Condoom is niet bevorderlijk voor voorspel en naspel.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en ja, als je in de stemming bent en je mot ff je regenjas zoeken, verpakking open proberen dat ding er omheen te klooien, en allemaal zo snel mogelijk omdat je totaal geil bent, probeer hem dan maar een omhoog te houden hehe ging bij mij ook vaak mis, tot een paar weken geleden sjit.. was me vriendin maar aan de pil ![]()
|
![]() |
en ja, als je in de stemming bent en je mot ff je regenjas zoeken, verpakking open proberen dat ding er omheen te klooien, en allemaal zo snel mogelijk omdat je totaal geil bent,
probeer hem dan maar een omhoog te houden dat probleem komt me dus bekend voor maddan ![]()
|
Verwijderd
|
De kans dat er iets misgaat met het condoom is 5 tot 12 % (dat verschilt per onderzoek), door verkeerd gebruik en door fabrieksfouten.
De kans dat er iets misgaat met de pil is 0,1 tot 1 % (ook dat verschilt per onderzoek), door verkeerd gebruik en doordat niet bij alle meisjes het lichaam goed reageert. De kans dat er iets misgaat als je zaaddodend glijmiddel of zaaddodende pasta gebruikt en verder niets, is zo'n 50 %. De pil is dus veiliger dan het condoom. Klein rekensommetje leert ons dat de kans dat er iets misgaat als je alledrie gebruikt, gelijk is aan 0,0025 % tot 0,006 %. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat zit meestal al op condooms. Maar zelfs of juist als je veel aan seks doet, zijn condooms onveilig. Ze scheuren toch vrij snel (naja niet vrij snel, maar als je het vaak doet zit het er dik in dat het wel een keer gebeurd). Dus krijg je vriendin snel aan de pil! Althans, dat is mijn HO.
|
![]() |
||
Citaat:
Maar een groot deel van jullie forumbezoekers gaat wel eens vreemd, of heeft dat ooit gedaan. Ikzelf ben ook wel eens de fout in gegaan. Vertrouw jij erop dat je vriendje dan met de muts op vrijt? En dan mag ie weer glimlachend bij jou op bezoek. Kun je lekker soa-roulette spelen. Doe mij vandaag maar een chlamydia. Voor mij maakt een condoom weinig uit. Mijn vriend zegt dat hij erdoor minder voelt, maar daardoor kan hij ook weer langer doorgaan. Je kunt er zelfs heel erg geile spelletjes mee spelen. En.. een condoom hoeft niet altijd meteen vol. je kunt tussendoor nog heel veel dingen doen en daarna gewoon weer en nieuwe pakken. (nee ik ben geen soa-voorlichtingsmeisje)
||
Citaat:
![]() Inprincipe zou een condoom voldoende moeten zijn. PAS alleen wel OP dat het geen kapotje is ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
De pil Mayonaisemadam | 33 | 13-03-2012 13:37 | |
De Kantine |
Kasaait Nagorra #428 Verwijderd | 500 | 20-11-2008 14:45 | |
Seksualiteit |
bloeden anoniem888 | 25 | 09-09-2005 16:05 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote piltopic # 11! Daantje_0705 | 500 | 18-06-2005 19:00 | |
Seksualiteit |
Pil en condoom???? Luvlytallie | 13 | 27-03-2002 10:36 | |
Verhalen & Gedichten |
ik hield van jou+liefde is het waar+liefde is blind misspretty | 1 | 09-12-2001 03:04 |