![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Daarnaast kunnen zaadcellen een redelijk tijd in je baarmoeder overleven, dus je hebt (ongeveer) een halve week bij elkaar dat je echt vruchtbaar bent, en ongeveer 2 weken dat je zwanger kan worden (zelfs al bent je regelmatig ongesteld, kan die dag verschillen). Dit loopt van het einde van je menstruatie tot week 3. In week 4 (die voor je menstruatie) kan je ook nog steeds zwanger worden, bijv. als de eicel niet volledig afgestorven is tegen die tijd, hoewel deze kans iets kleiner is. (Algemeen advies: Niet onveilig doen, want 't kan de hele tijd) Dus 2 dagen na je menstruatie ben je misschien het minst vruchtbaar, maar pas op dat zaadcellen hormonen afgeven die een effect hebben op je systeem! Het kan best zijn dat als je 2 dagen na je menstruatie een sperma-lading binnen krijgt je systeem er op reageerd om de eicel met grotere snelheid klaar te stomen voor zijn taak en de laatste overlevende zaadcellen op hun wenken bedienen. (Ik zal editen als d'r iets in deze post onzin is, maar dit is wat ik er van weet)
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Ik weet niet hoor, maar doe gewoon wijs, gebruik iets wat zwangerschap (en SOA) tegengaat!! Als je dat nog niet kan bij je mi nog niet geschikt om aan seks te gaan doen! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
nee ik heb niet zo erg last van puistjes, ja soms een puistje als ik ongesteld moet worden, maar verder niet echt. ja ik kan opzich wel goed met m'n ouders praten, maar dat is niet echt een onderwerp waar je zomaar over begint. En ik denk dat ik het niet durf om daar over te beginnen. |
![]() |
||
Citaat:
Ja, ik heb een vriend ![]() ![]() Maar dan nog vind ik het moeilijk om het te vertellen. Of zo'n gesprek te beginnen. |
![]() |
||
Citaat:
Bovendien is een condoom gebruiken ook gewoon een goede oplossing, je HOEFT niet aan de pil (wel aan te raden vaak, omdat het gewoon makkelijker is). En als je heel erg zeker bent van je vriend's gebrek aan SOAs, dan kan je zelfs een flink aantal veilig, maar niet SOA-beschermende middelen gebruiken (oude boeken vermelden dingen als pessaria, etc).
||
Citaat:
maar ik ga er denk ik gewoon over beginnen. ![]() bedankt in ieder geval. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Bloed bij slijm (hoesten) en bruine slijm bij hoesten Suqeunse | 2 | 29-11-2012 07:53 | |
Lichaam & Gezondheid |
Bloed na vingeren Mimuna | 7 | 15-11-2011 17:52 | |
Lichaam & Gezondheid |
Bloed na stoelgang Mimuna | 10 | 08-09-2011 09:19 | |
Lichaam & Gezondheid |
Geef jij bloed? PV | 134 | 25-01-2005 14:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Bloed, op de muur klootzak2001 | 2 | 05-05-2003 10:39 | |
Lichaam & Gezondheid |
Leven van bloed en melk! Gleipnur | 17 | 14-02-2002 18:47 |