Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2003, 13:45
bluesboy
bluesboy is offline
Als ik zo dit forum eens doorlees zie ik dat veel mensen wel van orale sex houden. Dit is ook heel normaal, maar ik weet niet waarom, maar het lijkt me echt enorm vies. Bij het idee alleen al moet ik kokhalsen. Is dit vreemd? De meeste mensen beginnen namelijk eerst men het handenwerk, dan oraal en dan het echte werk. Ikzelf doe slechts alleen het de eerste en het laatste, zouden meisjes dat ook als een teleurstelling zien??

Laatst gewijzigd op 04-06-2003 om 13:50.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 13:47
Verwijderd
sommige wel, andere niet. vraag het ze zelf

Zet je eroverheen dat het 'vies' is, dat is het helemaal niet.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 13:49
bluesboy
bluesboy is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 04-06-2003 @ 14:47:
sommige wel, andere niet. vraag het ze zelf

Zet je eroverheen dat het 'vies' is, dat is het helemaal niet.
maar het lijkt me gewoon heel vies smaken/ruiken
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 13:49
Verwijderd
Ik zal je zeggen:
vroeger leek het me gigantisch ranzig om een jongen te pijpen. Echt! Ik dacht: dat ga ik echt nooit van mn leven doen. Bah!

En nu? Nu doe ik het graag. Het gebeurde gewoon. Het was allemaal onwennig, en heel raar, maar vond t wel leuk!

Maar ik deed t gewoon op het moment dat ik t zelf wou..

Misschien verandert het bij jou ook. Ik hoop het voor je want je weet niet wat je mist..
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 13:52
Knoop
Knoop is offline
t is echt niet vies...vooral niet als je een "hygienische vriendin" hebt, kheb t altijd gedaan, en vond t zelf ook nog lekker..
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 14:00
Verwijderd
Sjonge jonge, wat is er nou lekkerder dan je vriendin zien klaar te komen, terwijl je lekker bezig bent met likken?
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 14:10
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
mike 26 M schreef op 04-06-2003 @ 15:00:
Sjonge jonge, wat is er nou lekkerder dan je vriendin zien klaar te komen, terwijl je lekker bezig bent met likken?
haha

Voordat mijn vriend me beft douche ik eerst.. en dan proef/ruik je echt niks vies.
Ik zou het gewoon een keer proberen
Oud 04-06-2003, 14:12
Verwijderd
Ik ben ook dol op beffen...ik vind het heerlijk/geil, en als ik het doe ga ik er ook voor en vind ik het ook niet erg als heel me gezicht onder komt te zitten of wat dan ook.
Maar alleen wanneer ik mijn gedachte op nul zet. Want wanneer ik erbij na ga denken "ik lik haar kut.. ik lik over een paar schaamhaartjes, ik krijg haar vocht in mijn mond, ik ruik die sterke geur" Dan kan ik beter meteen naar de wc rennen.

En beffen doe ik ook niet bij iedereen. Ik heb ervaring met meiden waar het echt niet fris uit zag. En dan kan en doe ik het gewoon niet. Dat ze schaamhaar op der schaamlippen had..dat ik de druppeljes vocht op het schaamhaar zag en de haartjes tussen me tanden kon verwijderen en me neus het heel erg zwaar te verduren kreeg. Tja.. zoiets wil ik gewoon niet meer meemaken.

Of stel ik mij nou aan
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 14:13
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
3307 schreef op 04-06-2003 @ 15:12:
Ik ben ook dol op beffen...ik vind het heerlijk/geil, en als ik het doe ga ik er ook voor en vind ik het ook niet erg als heel me gezicht onder komt te zitten of wat dan ook.
Maar alleen wanneer ik mijn gedachte op nul zet. Want wanneer ik erbij na ga denken "ik lik haar kut.. ik lik over een paar schaamhaartjes, ik krijg haar vocht in mijn mond, ik ruik die sterke geur" Dan kan ik beter meteen naar de wc rennen.

En beffen doe ik ook niet bij iedereen. Ik heb ervaring met meiden waar het echt niet fris uit zag. En dan kan en doe ik het gewoon niet. Dat ze schaamhaar op der schaamlippen had..dat ik de druppeljes vocht op het schaamhaar zag en de haartjes tussen me tanden kon verwijderen en me neus het heel erg zwaar te verduren kreeg. Tja.. zoiets wil ik gewoon niet meer meemaken.

Of stel ik mij nou aan

haha klinkt niet echt schoon nee.
Ik wil zelf ook helemaal KAAL van ondere zijn voordat me vriend daar beneden aan de gang gaat..
EN schoon ook, anders hoeft het van mij niet.
Oud 04-06-2003, 14:15
Verwijderd
Misschien zou je het de eerste keer onder de douche kunnen doen, en haar vragen het goed schoon te maken, het te scheren, weet ik veel wat.. dan kun je het altijd eens proberen, en als het je niet bevalt dan doe je het niet meer..
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 14:25
josdebos
josdebos is offline
Je moet alles een keer gedaan hebben! Je leeft maar één keer!
En geloof me, zo erg is het niet!

Ik vond het idee om me vriend te pijpen eerst verschrikkelijk! Maar nadat ik het eenmaal gedaan had, vond ik het zelfs lekker! Niets lekkerder dan je vriend zien te genieten, en vies? Helemaal niet! Vraag me niet waarom, maar ik vind het zelfs lekker! (sperma wat minder, maar me vriend komt alleen van penetreren klaar! Dus das wel handig! ) Probeer het gewoon een keer, maar alleen als je het zelf écht wilt, en als het niet bevalt.. dan niet!
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 14:31
Verwijderd
Citaat:
ZHAzha schreef op 04-06-2003 @ 15:13:
haha klinkt niet echt schoon nee.
Ik wil zelf ook helemaal KAAL van ondere zijn voordat me vriend daar beneden aan de gang gaat..
EN schoon ook, anders hoeft het van mij niet.
Kijk in dat geval, wil ik niets liever dan haar likken en zou ik er geen genoeg van kunnen krijgen. Dan mag ze van mijn part zelfs spuitend klaarkomen in muh gezicht.. (bij wijze van spreken).. geen problemen mee dan
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 17:06
leon-v
leon-v is offline
Ik vind beffen wel lekker
maar het is vooral de ged8e van mn vriendin komt strax klaar en dat vind ik gewoon geil
Ik heb ook wels meisjes gehad waarvan ik d8 van jeezus gadver maarja gelukkig is het bij mn huidige vriendin wel lekker
Oud 04-06-2003, 17:07
Optima
Optima is offline
in the heat of the moment doe je bijna alles. Oke als je er erg bij nadenkt is het niet het lekkerste wat je kunt ' eten' maar vies is het niet, als een jongen/meisje zich goed wast, en de jongen niet klaarkomt, en het meisje niet ongesteld is dan valt het best mee.
Oud 04-06-2003, 18:38
poesiefox
poesiefox is offline
Zoals ik al vaker zeg: niks wat gewassen is, is vies.

Maar inderdaad, zo iemand die denkt: lik het maar schoon, dat zou ik ook weigeren.

Moet je dus wel thuis sex kunnen hebben, als het stiekem in de bosjes moet of achter het fietsenhok, dan heb je een probleem.

Maar als je bezig bent, en er is water in de buurt, dan zeg je tijdens het vozen toch al: joh, zullen we ons even gaan wassen?

Moet hij of zij wel ontzettend bot zijn wil hij of zij zeggen: maar dat heb ik vanmorgen al gedaan. Om 3 uur 's nachts...
Oud 04-06-2003, 18:39
Verwijderd
Ik vond vroeger (toen ik 15/net 16) pijpen echt heel erg vies, het idee alleen al deed me kokhalzen. Toen ik bijna 17 was, had ik dat idee niet meer en heb ik het geprobeerd, maar het bleek alsnog heel erg vies te zijn. Gelukkig bleek nóg weer later dat dit kwam doordat meneer Ex-vriend nodig eens moest douchen én leefde op vlees, frituur, roerei en curry, hetgeen niet bevordelijk was voor de smaak van zijn voorvocht. Later nog twee keer geprobeerd bij hem, toen viel het best mee, maar het was nog steeds erg bitter en zout. Bij mijn vriend is dat niet zo, het smaakt een beetje naar krachtige bouillon, en nu vind ik het leuk om te doen.
Voor meisjes geldt ook dat fruit en zoet snoep eten er voor zorgt dat het vaginale vocht minder zurig smaakt én minder zurig ruikt, het wordt dan vrijwel geurloos en smaakloos.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 18:42
Verwijderd
Orale sex geven is echt niet smerig, maar goed, ik gebruik dan ook bijna altijd massage olie (glijdt lekkerder, zodat je ook je handen beter kan gebruiken) en dat heeft ook nog eens een smaakje.

Orale seks om te krijgen is helemaal geweldig natuurlijk. Maar alleen als ik me ook net gewassen heb, anders ben ik ook onzeker dat het stinkt oid. Daarom was ik me ook altijd even voordat ik naar mijn vriend ga.

Probeer anders ook eens die massageolie uit? verkrijgbaar bij o.a. de Tuinen. Redelijk prijzig, maar je doet er lang mee.
Een ander voordeel ervan is dat het warm wordt als het in contact komt met je huid, en als je erop blaast wordt het nog warmer. Dat geeft ook wel een leuk effect.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Moenbloem schreef op 04-06-2003 @ 19:42:
Orale sex geven is echt niet smerig, maar goed, ik gebruik dan ook bijna altijd massage olie (glijdt lekkerder, zodat je ook je handen beter kan gebruiken) en dat heeft ook nog eens een smaakje.

Probeer anders ook eens die massageolie uit? verkrijgbaar bij o.a. de Tuinen. Redelijk prijzig, maar je doet er lang mee.
Een ander voordeel ervan is dat het warm wordt als het in contact komt met je huid, en als je erop blaast wordt het nog warmer. Dat geeft ook wel een leuk effect.
Ja wanneer het goed glijd is het inderdaad zeer lekker
Ben er ook pas na 3 jaar sex hebben achter gekomen.
Ik kwam nooit klaar door pijpen en aftrekken. Totdat me ex me eens pijpte waarbij mijn ding nogal erg onder haar speeksel kwam te zitten met als gevolg dat het nogal glad werd en toen ze haar handen daarbij gebruikte en me aftrok, kwam ik voor het eerst in me leven klaar door de handelingen van een ander.
Speeksel/massageolie.. echt een wondermiddel

Maar volgens mij is het met massageolie nog lekkerder ja.
Eens een keer proberen wanneer ik daar weer de kans voor krijg . Maar wat voor massageolie moet ik dan gebruiken
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 08:56
l00k At Me
l00k At Me is offline
Laat haar zich eerst wassen!
Jij zou je lul toch ook eerst gaan wassen voordat zij jou gaat pijpen.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 09:05
Knoop
Knoop is offline
Citaat:
3307 schreef op 04-06-2003 @ 22:16:
ander.
Speeksel/massageolie.. echt een wondermiddel

Maar volgens mij is het met massageolie nog lekkerder ja.
Eens een keer proberen wanneer ik daar weer de kans voor krijg . Maar wat voor massageolie moet ik dan gebruiken
massage olie rulez!! zo lekker glad! maakte bij mij niet uit welke, soms gwoon van de DA of DIRCK III drogist...als t maar glijdt. je kan idd ook van die dure met smaakjes en of geurtjes kopen..maar je moet wel oppassen, want me ex kreeg van sommige irritaties..dus wel oppassen
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 10:43
Verwijderd
Citaat:
Knoop schreef op 05-06-2003 @ 10:05:
massage olie rulez!! zo lekker glad! maakte bij mij niet uit welke, soms gwoon van de DA of DIRCK III drogist...als t maar glijdt. je kan idd ook van die dure met smaakjes en of geurtjes kopen..maar je moet wel oppassen, want me ex kreeg van sommige irritaties..dus wel oppassen
Ohwkey bedankt
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 10:51
PardonMe
PardonMe is offline
Ik zou het wel jammer vinden als mijn vriend het niet zou willen.. maar als jij je daar gewoon niet lekker bij voelt dan moet je het gewoon niet doen..
Je moet je een beetje over het idee van ''vies'' heen zetten.. En anders ga je gewoon eerst samen met je vriendin onder de douche.. zijn jullie allebei lekker schoon.. misschien dat het iets scheelt.. en misschien dat je het gewoon eens moet proberen.. En als je het niks vindt, of je bedenkt je, dan stop je gewoon en ga je op een andere manier verder..

Probeer het gewoon een beetje uit zou ik zeggen..
Maar je moet het niet tegen je zin in doen..
Oud 05-06-2003, 11:01
gizmo
gizmo is offline
Ik vind het nu orale sex wel lekker. In het begin voelde ik mij er zelf onwennig bij als hij het deed. Nu zou ik het idd ook jammer vinden als hij het niet zou doen, maar als dat zijn keuze is dan zal ik ook niet proberen hem er toe te dwingen.
In het begin voelde ik ook niets voor om mijn vriend oraal te bevredigen en had ik ook echt het id dat ik over mijn nek zou gaan als ik het zou doen. Ik heb het toen 1x geprobeerd maar als je gewoon probeerd niet zo te denken van "bah vies".. maar even je gedachten op nul zet merk je vanzelf dat het reuze mee valt. Ik vond het opeens juist heel leuk om te doen.

Als je problemen hebt ivm de hygiene is het idd mayb fijner om eerst samen te gaan douchen. Ik zou zeggen probeer het gewoon een keer uit als je wilt en er aan toe bent.

Regels voor berichten