Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2003, 17:06
Koning
Koning is offline
Heeft iemand wel eens ongelukjes door medicijnen die de coordinatie beinvloeden??

ikzelf neem antidepressiva,ik heb er geen last van behalve een keer toen ik voorover op de trap viel op school

en jullie?

Laatst gewijzigd op 05-06-2003 om 17:10.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 17:43
Verwijderd
nee, maar volgens mij slik ik niets wat dat zou kunnen veroorzaken
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 17:43
Verwijderd
Ik heb heel lang een anti-depressiva geslikt, paar maandjes geleden mee gestopt. Toen ik stopte kwam ik er pas achter dat ik me echt aan had moeten passen door mis-coördinatie. Heel gek, moeilijk uit te leggen ook... Ik kwam er achter dat ik wanneer ik iets zag toen ik ze nog slikte, ik er vervolgens altijd iets vanaf moest pakken om het voorwerp vast te pakken. Na een tijdje was ik daar aan gewend, maar toen dat dus niet meer zo werkte, greep ik continu mis En zo met veel dingen, traplopen; eerst de voet iets voor de tree zetten die ik zag, wanneer ik dat naderhand weer deed, kwam ik niet echt vooruit
Enn... tja... bij al dat soort dingen ging het dus even mis
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 05-06-2003 @ 18:43:
Ik heb heel lang een anti-depressiva geslikt, paar maandjes geleden mee gestopt. Toen ik stopte kwam ik er pas achter dat ik me echt aan had moeten passen door mis-coördinatie. Heel gek, moeilijk uit te leggen ook... Ik kwam er achter dat ik wanneer ik iets zag toen ik ze nog slikte, ik er vervolgens altijd iets vanaf moest pakken om het voorwerp vast te pakken. Na een tijdje was ik daar aan gewend, maar toen dat dus niet meer zo werkte, greep ik continu mis En zo met veel dingen, traplopen; eerst de voet iets voor de tree zetten die ik zag, wanneer ik dat naderhand weer deed, kwam ik niet echt vooruit
Enn... tja... bij al dat soort dingen ging het dus even mis
zoiets heb ik ook een tijdje gehad, toen ik net een bril had. nu heb ik er geen last meer van

maar dat heeft nix met medicijnen te maken
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 19:42
Verwijderd
Ik heb ooit wel eens pijnstillers met codeïnefosfaat gehad, een extra hoge dosering omdat ik een paar dagen ervoor een pijnlijke behandeling bij de kaakchirurg had gehad. Toen ik die avond in de kroeg stond dronken te worden was ik even vergeten dat ik die dingen had genomen en het resultaat was ook dat ik niet echt meer kon staan.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 19:51
Verwijderd
Citaat:
byebye schreef op 05-06-2003 @ 20:08:
zoiets heb ik ook een tijdje gehad, toen ik net een bril had. nu heb ik er geen last meer van

maar dat heeft nix met medicijnen te maken
Ik kreeg m'n bril toen ik vier was, toen nam ik ook reusachtige stappen voor de stoeprand, maar ja, dat weet ik allemaal niet echt meer
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 19:57
ZIJ
ZIJ is offline
hmmz... toen ik 4 was, vooor dat ik een lens (pff, ja 1) kreeg, liep ik vaak tegen lantaarnpalen op ... ow, ik schaam me dood! haha... maargoed... iig, nu heb ik een lens en een bril, en ik zie stukke beter, ja, alleen geen diepte nog steeds maargoed... komt allemaal goed hoop ik!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 20:03
Verwijderd
Citaat:
ZIJ schreef op 05-06-2003 @ 20:57:
hmmz... toen ik 4 was, vooor dat ik een lens (pff, ja 1) kreeg, liep ik vaak tegen lantaarnpalen op ... ow, ik schaam me dood! haha... maargoed... iig, nu heb ik een lens en een bril, en ik zie stukke beter, ja, alleen geen diepte nog steeds maargoed... komt allemaal goed hoop ik!
Ik zie ook geen diepte, nooit gezien, maar juist daardoor weet ik alles altijd in te schatten... Hoe komt het dat jij er dan wel last van hebt?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 12:28
Super-Eefjuh
Super-Eefjuh is offline
Diazepam innemen en dan te laat naar je bed lopen
Oud 06-06-2003, 12:59
Verwijderd
gewoon overal tegenaanlopen.. meer neit

heb ik trouwens evenveel last van als ik wat slik als wanneer ik niks slik
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 14:06
Ilsje
Ilsje is offline
Citaat:
Sync schreef op 05-06-2003 @ 18:06:
Heeft iemand wel eens ongelukjes door medicijnen die de coordinatie beinvloeden??

ikzelf neem antidepressiva,ik heb er geen last van behalve een keer toen ik voorover op de trap viel op school

en jullie?
ja ik heb mezelf aangeleerd om in verkeer enzow extra goed op te letten, verder maak ik wel es een misstap op de trap etc maar that's normal i quessss
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 14:18
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 05-06-2003 @ 21:03:
Ik zie ook geen diepte, nooit gezien, maar juist daardoor weet ik alles altijd in te schatten... Hoe komt het dat jij er dan wel last van hebt?
Ik zie ook geen diepte, althans dat zeggen artsen. Zelf weet ik het niet, heb nooit iets gemist en heb er ook geen last van.
Oud 06-06-2003, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 06-06-2003 @ 15:18:
Ik zie ook geen diepte, althans dat zeggen artsen. Zelf weet ik het niet, heb nooit iets gemist en heb er ook geen last van.
Offtopic: zo stom wanneer mensen gaan vragen wat ik dan wél zie... kan ik dus niet uitleggen omdat ik niet weet wat zij zien... mja, wel geinig Ik zie wel duidelijk verschil tussen grootte, waardoor ik afstanden in kan schatten, dat kon ik vroeger nog niet zo goed
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten